Wazig beeld na powerpoint presentatie

Pagina: 1
Acties:

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Topicstarter
Als ik een powerpoint presentatie hebt gedraait dan is mijn beeld wazig. Het bestand heet bijvoorbeeld *.pps

Wat zou dat kunnen zijn?

Degauss heb ik al geprobeert en dat hielp niet. Volgens mij zou het nooit mogen gebeuren.

Ik heb een CTX pr 705 f en een ati radeon 32 ddr en ik draai win xp prof en office 2000., voor verdere specs zie mijn homepage.

Ik heb een paar sceens gemaakt en ik hoop dat het een beetje te zien is.

De eerste is goedbeeld en de tweede is na zo'n powerpoint bestand gekeken te hebben.
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/rzondervan/power1kopie.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/rzondervan/power2kopie.jpg

Moet ik een of andere instelling aanpassen ofzo.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Probeer antialiasing es uit te zetten. Daar was volgens mij een probleempje mee. Quincunx? Zet powerpoint die misschien aan, daardoor krijg je wazige letters? Zijn al topics over geweest, maar NA een powerpoint presentatie dit probleem heb ik nog nooit van gehoord

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 20:19 schreef Scyth het volgende:
Probeer antialiasing es uit te zetten. Daar was volgens mij een probleempje mee. Quincunx? Zet powerpoint die misschien aan, daardoor krijg je wazige letters? Zijn al topics over geweest, maar NA een powerpoint presentatie dit probleem heb ik nog nooit van gehoord
Wat is antialiasing exact? en Quincunx? kan je dat eten >:)

Nee ik weet niet wat je bedoeld. Is het een xp probleempje? En waar kan ik die dingen instellen?

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)