Toon posts:

Enermax geluidsprobleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op zoek naar wat info over Enermax-voedingen kwam ik een aantal oude posts tegen van rond vorig jaar aug. waarin melding werd gemaakt van Enermax-voedingen, met name de 350W-versie, die nogal veel herrie maakten ... euhj, wat ik me nu dus afvroeg is of dit probleem nu opgelost is, kortom, kan ik zonder dat ik nog moet gaan tweaken, een stille Enermax-voeding kopen? :p

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Een temp-controller voor je voeding kost nog geen 4 euro om zelf te bouwen (met lm317T zie elektuur 12/99) maar als je echt een stille voeding wilt kan je beter een grotere fan (12 cm ipv 8cm) gebruiken, althans dat is mijn ervaring.
Die enermax voedingen vond ik zelf niet zo stil (als dat ik graag gewild had).

Als je veel tijd heb kan je ook de koelribben vergroten maar let wel op want er staat 220volt op 1 van de vinnen.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

nou, tweaken was een groot woord. Ik kreeg keurig netjes een nieuw kapje thuisgestuurd en die heb ik er op geschroefd en toen was variabel toerental wel werkend en was de boel heel lekker stil hoor. Geen klachten hier.

Ik neem aan dat die voedingen nu gewoon standaard met goed kapje worden geleverd.