Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Verwijderd
Ik wil het zelf ook aan iedereen laten zien, maar dat kan nou eenmaal niet.
Als we het doen dan krijg je een hoop gezeur van anderen die het ook willen met andere topics (terecht trouwens)
ja okay,Op dinsdag 05 februari 2002 20:07 schreef Sinterklaas het volgende:
Ik denk het niet, het is echt een HK topic.
Ik wil het zelf ook aan iedereen laten zien, maar dat kan nou eenmaal niet.
Als we het doen dan krijg je een hoop gezeur van anderen die het ook willen met andere topics (terecht trouwens)
maar is er een mogelijkheid om de inhoud via een scriptje op een andere server ook neer te kwakken, ofzo..??
File -> Save As... (Web Page, Complete)Op dinsdag 05 februari 2002 20:08 schreef KnEuTeR het volgende:
[..]
ja okay,
maar is er een mogelijkheid om de inhoud via een scriptje op een andere server ook neer te kwakken, ofzo..??
Geocities account maken, voila
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
't is geen democratie hierOp dinsdag 05 februari 2002 20:08 schreef devv05 het volgende:
Ik vind van wel!! Poll
Yea HlpDsk voor DictatorOp dinsdag 05 februari 2002 20:15 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
't is geen democratie hier
Gelukkig ben ik 1.95Ik vind het juist relaxed dat alleen langere tweakers daarin kunnen
De islam kan uw vrijheid schaden
Hee, ik zie geen Huiskamer/ Stuffis Generalis / Nieuws, Sport TV en Muziek
Het kan kloppen dat je deze forums niet ziet. SG, NSTM en de HK zijn nu eenmaal niet de core-business van GoT. GoT is als hoofddoel computer- related en dat willen we eigenlijk graag zo houden.
Omdat er in het verleden nogal wat mensen op GoT kwamen om alleen maar te chatten i.p.v. te helpen, zijn deze 3 forums verborgen. Als je toegang wilt krijgen tot deze forums, hoef je alleen maar te laten zien dat je geïnteresseerd bent in computers en randapparatuur.
SG en NSTM krijg je namelijk vanzelf te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-forums geplaatst hebt. Deze posts noemen wij techposts.
Toegang tot de HK krijg je als je 60 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techforums geplaatst hebt.
Dit lijkt misschien veel, maar dat valt reuze mee. De chat forums zijn er gewoon om te ontspannen; een gunst dus.
Denk ik.
100?Op dinsdag 05 februari 2002 21:59 schreef BreadFan het volgende:
Bovendien zijn er weinig mensen die het op kunnen brengen om ruim 100 posts door te gaan lezen.
Denk ik.
het zijn er al ruim 1000..!!
Verwijderd
Hoezo is het trouwens een nerd in de maak?Op dinsdag 05 februari 2002 22:27 schreef KnEuTeR het volgende:
100?
het zijn er al ruim 1000..!!
Dat is mede de reden dat andere van zulke populaire fora zijn gesloten. HK en SG zijn een extra voorr vaste bezoekers van GoT. Vind je dit stom, helaas. Er is een ander forum waar je het ook kan doen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Kijk eens naar de tijd van het onzinforum... op een gegeven moment kwamen er bij activetopics alleen maar onzintopics te staan.. dat vind ik echt te gortig..
Forum is bedoeld voor techposts en daarmee klaar, de huiskamer is zoals in de FAQ staat een gunst,om te ontspannen..
Je gaat toch ook niet naar een sportclub om alleen te zuipen in de kantine.. je komt daar voor te sporten en gaat na het sporten een pintje of wat drinken voor te ontspannen... en zo moet dat hier ook zijn..
Ja, we zijn zo flauw he? Doen we allemaal om jullie extra te treiteren.Op woensdag 06 februari 2002 00:37 schreef Quenda® het volgende:
Flauw
Wat denk je zelf?
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Ik ben een paar dagen niet in de HK geweest.. en dan zie je ineens zo'n topic!
maarja, om het nou voor iedereen te doen, is volgens mij ook wel wat overdreven.
🌞🍃
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
techposten dan!Op vrijdag 08 februari 2002 16:16 schreef donald_dick het volgende:
ik wil hem zien
Dat is ook weer een gevaar, door deze bekendmaking dat er een ongeloofelijk leuk topic is in de HK krijg je dan weer onnodige en overbodige techposts.Op vrijdag 08 februari 2002 16:34 schreef TgF het volgende:
[..]
techposten dan!
Haha hier nog iemand die onder een steen gelegen heeftOp vrijdag 08 februari 2002 16:25 schreef DataBeest het volgende:
WAK!
Ik ben een paar dagen niet in de HK geweest.. en dan zie je ineens zo'n topic!LOL!
maarja, om het nou voor iedereen te doen, is volgens mij ook wel wat overdreven.
Athans ik kom nooit/amper in HK.
Toen ik die topic zag lag ik helemaal in een deuk
39
Verwijderd
Tja, daar zijn ook wel oplossingen voorOp vrijdag 08 februari 2002 16:35 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Dat is ook weer een gevaar, door deze bekendmaking dat er een ongeloofelijk leuk topic is in de HK krijg je dan weer onnodige en overbodige techposts.
Verwijderd
quote van de fietsnerd site:
'en we proberen achter deze vragen te komen'
hm
volgens mij heb je de vragen al
niw
en ik ben geen langere tweaker
kom hier nooit eigenlijk
en toch kan ik bij deze topic binnenkomen?
hm wazig - en hij was niet openbaar of zoiets?
groeten,
Die techposts zijn volgens mij vaak ook niet het probleem. Maar meer die 2 maanden.Op vrijdag 08 februari 2002 16:34 schreef TgF het volgende:
[..]
techposten dan!
🌞🍃
Nope, want dan trekt de huiskamer weer verkeerde bezoekers aan, en daar is het hem net om te doen, het is een extra'tje voor normale bezoekers van deze site...Op vrijdag 08 februari 2002 16:32 schreef Gizz het volgende:
Is het niet een ideetje om de hk openbaar te maken maar dat alleen mensen die aan de hk access rules (2 maanden geregged, 150 techposts) voldoen topics kunnen openen of op topics kunnen reageren
Dan zet je de originele draadjes toch op de fietsnerd site erbij...Op dinsdag 05 februari 2002 20:04 schreef KnEuTeR het volgende:
het gaat over dit topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/400565
kan dat topic niet op eenofandere manier openbaar worden gemaakt, er zijn wel meer mensen die het willen lezen..!!
Exact expert nodig?