Misschien handig om dit topic ff door te lezen:
[topic=390115/1]
Verder zou ik je
http://www.cd64.com aanraden om 'm te kopen.. is wat goedkoper en sneller.. maar lik sang is ook zeker betrouwbaar hoor..
Hier mijn reactie nogmaals in dat topic:
Heb ook een 256mb, en heel tevreden! scheelt me echt zó veel geld.. dat je maar 4 games kan saven, ach heb er toch meestal maar max. 4 opstaan (anders gaat ook te snel vervelen)
Heb 'm dus ook van cd64.com (url van shop stond hier ergens boven), en je hebt GEEN invoerkosten.. degene die wel invoerkosten hebben moeten betalen hebben het gewoon dom aangepakt.. Je moet ten eerste via airmail laten versturen.. die andere wordt streng gecontroleerd.. Vervolgens mail je ze ff na de bestelling of ze er 'toy sample' oid opzetten, met een waarde van maximaal $15 (onder de $15 controleren ze niet)
Ik had 'm na een kleine week in huis, zonder problemen en invoerrechten.. ding was $160 + $20 verzendkosten ofzo.. dus bijelkaar $180.. komt neer op een dikke 400 gulden.. (had zelfs nog iets korting maar dat terzijde)..
Scheelt nogal als je ziet dat je voor zon ding op Nederlandse sites al gauw 600 gulden betaald..
Dus zeker een aanrader (via cd64.com in iedergeval dan).
Veel succes!