en de werking daar van 
Wat is de werking van de volgende items uit mijn ABIT KT7 (net geflashte) bios.
Deze zaten er volgens mij ook al in maar weet niet echt waar ze voor dienen, zou iemand mischien een beknopte uitleg kunnen geven over een bepaalde regel.. Zou gewaardeerd worden
Tnx.
Wat is de werking van de volgende items uit mijn ABIT KT7 (net geflashte) bios.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| [Softmenu III Setup] Fast CPU Command Decode [Normal/Fast] OutPut Drive Strength [Auto/Manual] + Output Drive Strenght [x] Enhance Chip Preformance [Disables/Enabled] Force 4-Way Interleave [Disabled/Enabled] Enable Dran 4K-Page Mode [Disabled/Enabled] [Advanced Chipset Features] DRAM Bank Interleave [Disabled/Enabled] Delay DRAM Read Latch [Auto/NO Delay/0.5ns/1.0ns/1.5ns] MD Driving Strength [Hi/Lo] Fast R-W Turn Around [Disabled/Enabled] AGP Aperture Size [4/8/16/32/64/128/256] AGP-4X Mode [Disabled/Enabled] AGP Driving Controll [Auto/Manual] + AGP Driving Value [DA/DB/DC/DE/DF/E0/etcetc] Fast Write Supported [No Support/Supported] |
Deze zaten er volgens mij ook al in maar weet niet echt waar ze voor dienen, zou iemand mischien een beknopte uitleg kunnen geven over een bepaalde regel.. Zou gewaardeerd worden
Tnx.