Toon posts:

Ultima Online (normaal, Third Dawn & Renaissance)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat dit al het zoveelste UO topic is maar het werd tijd voor een nieuwe.

Zijn er nog mensen die het spelen, zoja, op welke shard(s)? Ik zou graag een keer op een shard met veel mensen willen spelen, nu speel op The Centre (NL) waar meestal -30 spelers online zijn :'(

Voor UO business kan je me ook op msgen op MSN : liquidlzrd@hotmail.com

Dit topic is voor alles wat met UO te maken heeft, dus ga je gang!

Verwijderd

iemand keys ;) :P

[Itsnows :)]

Verwijderd

Topicstarter
Edit je post en add me op MSN, ik heb interesse, volgens mij heb je al eerder een warning voor die key verkoop gehad. :D

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:29
Ik ben een jaar geleden volledig gestopt met UO. Ik heb 3 jaar op officiele OSI shards gespeeld, daarna een jaar op 'The Darkside'. Best leuke shard, misschien moet je daar maar eens gaan kijken, altijd veel mensen online. (ik weet trouwens niet hoe het nu is).

Voor meer info kijk op http://www.tdsshard.com

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! :)

Verwijderd

Ik speel op moment ook op the centre , ik sta bekend als Warchild [Ichus] , als je me ziet heb ik vast nog wel wat leuke spulletjes voor je :). Ik weet zelf trouwens ook nog niet alles ;).

Bij deze dan maar ff een vraag, ben net begonnen met blacksmithing,

Dan de vraag: Heb je voor Mythril armor, of Bloodrock ook speciale dingen nodig, moet je die mijnen, en zo waar >:)

Verwijderd

Topicstarter
Niet dat ik weet, maar ik heb ook niet zo veel verstand van blacksmithing :)

Verwijderd

Ik zou nog wel ff een advies willen geven, voor alle beginnelingen.

Ten eerste als je een mannetje maakt, kies dan een mannetje met de volgende skills: Healing & Magery. Dit zijn skills die het moeilijkst omhoog te halen, (resist magic ook, maar je moet eerst wel fighting skills hebben) Ga daarna al je vechtkunsten zoals swordfighting,macefighting & archery omhoog halen door te macro'en. Je kan hiervoor UOassist gebruiken of UOloop (zijn meer progs). Ga afentoe wat killen, en besteed je geld uit aan betere armor, regs, en wapens. Als je dat eenmaal hebt, ga je een skill ontwikkelen waar je veel geld mee kan verdienen bij andere players. enkele voorbeelden:

1)Houthakken (Lumberjacking) --> Bowcraft en Fletching.
Als je dit op 100% hebt kun je coole prisma bows maken
2)Tailoring
Als je dat op 100% hebt, kun je cool inviseble cloaksmaken
3)Mining ---> Blacksmithing
Voor coole armors van bloodrock & mithrill, ook special items repairen
4)Alchemy ---> voor maken van healing pots, en mana pots
Deze zijn erg gewild onder de player killers dus veel $$

Als je eindelijk een van deze skills hebt, ben je zo een rijk man. Omdat je meestal deze voorwerpen zo kan verkopen
aan andere spelers >:)

Verwijderd

Topicstarter
Hehehe, bedankt voor de tips, als ik je zie benader ik je wel :) Kan je me ook ff uitleggen welke macro prog(s) ik op welke manier moet gebruiken want ik snap er de ballen van...

Verwijderd

Oke voor degenen die het weten willen je kan pas bloodrock of mytrill resourcen vinden als je skill 100 is in mining. voor mytrill is het 99.5

En voor het maken van die armor heb je een blacksmithing skill nodig van ongeveer 65.

Heb ik dat toch weer ff uitgevonden, nu nog worden >:)

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-01 11:31
Speel gewoon op een OSI shard, honderden (zoniet duizenden) mensen tegelijk online. Geen mithril shit daarzo ('t is niet middle-earth).

En 't is niet slim om je 1e char te beginnen met magery & healing, beide skills lever niks op en hebben veel spullen nodig om te trainen (regs & bandages). Begin met een warrior, train die flink, verdien wat geld en ga dan pas een mage beginnen.

Oh enhmm.. macrooing is in principe verboden op OSI shards, sowieso vind ik 't niet echt roleplaying al dat powerplay voor de stats. Ik heb al m'n GMs puur eigenhandig gehaald.

Verwijderd

Als je als begin een warrior kiest, kom je er later wel achter waarom anderen zo makkelijk van je winnen.

Als je bij het begin magery hoog hebt, krijg je al veel regs. Je gaat dan gewoon ff naar de Graveyard in Brittain, gooit 2 flamestrikes op een skelet, en huppa heb je veer 100 cash, en wat wapens die je kan verkopen. Als je eenmaal wat geld heb, kun je armor kopen, en ga je een liche doden met 3 flamestrikes. Nix moeilijks aan.

Magie is ook een belangrijk element in UO, je kan wel GM zijn in swordfighting, maar degene met GM magery wint 9 van de 10x omdat het gewoon 10x krachtiger is dan een sword. tenminste als het geen magic wapen is.

En die armors rulen vet, de bloodrock amor is net zo sterk als een invunrebilitie armor. De armors boven bloodrock, alleen voor hele goeie blacksmiths. Zijn vele malen sterker dat iets wat je kunt vinden. >:)

Maar ja, ieder zal zijn stijl wel hebben om te beginnen. Ik speel het ook nog maar een half jaar. Maar dit zijn mijn ervaringen

Verwijderd

ff een paar monsters die veel cash opleveren

Gargolye Archmage - 4 tot 5 k - en niet zo sterk, 1 energy vortex is genoeg

Blooddragons - 9 tot 10 k - best sterk, 2 of 3 energy vortexen moet genoeg zijn >:)

Verwijderd

waar kan ik hem downloaden ? :P

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 14:15 schreef ReV3rEnD het volgende:
waar kan ik hem downloaden ? :P
Wat downloaden? en let op wat je antwoord :P

• foser
Empty , jij hebt hier over een (illegaal?) playerrun shard. Op een osi shard start een mage misschien met een totaal van 10 regs. Op een OSI shard heb je trammel/felucca, dus je hoeft helemaal geen PvP (player vs player) te doen als je niet wilt of als je je karakter nog aan 't opbouwen bent. 'bloodrock' armor zul je er ook niet vinden (wel andere koele dingen). Je moet niet doen alsof de regels op de shards waar jij op speelt de standaard regels zijn. Ik had 't over een OSI shard (officieel!) en niet over een onbetrouwbare, verlaten shard waar je begint met 2 GM's, 10.000 gold en een huis ofzo. Op een OSI shard moet je nog werken voor je GM en je geld.

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik speel nu nog op europa (osi shard).

Er is alleen niets meer aan, de game masters behandelen je als dirt en de meeste spelers zijn <15.
Ook zijn mensen altijd uit op je account/spullen dus zullen ze er ook veel voor doen (exploiten, hacken etc).
:(

Slave of Thieves

• foser
Ik heb een tijd op europa gespeeld, maar ik ken niemand <15. Juist veel mensen op OSI shards zijn >25 ofzo. En dat mensen op je spullen uit zijn, het is net als de echte wereld. Er kan je niks gebeuren als je geen gekke dingen doet (bestanden aannemen etc.). Voor zover ik weet zijn de accounthacks 99% van de tijd trojan hacks, dus gewoon stommiteiten v/d user.

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

Ik heb een tijd op OSI gespeeld, toen een tijd op het playerrun shard Icrontic tot dat het dood ging. Nu speel ik al een tijd op Neverlands wat wel een mooi grote userbase heeft en aardige staff.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Verwijderd

heb je eigenlijk een key nodig om op gratiz servers te spelen?

• IDtenT
  • Niet online
nee

Slave of Thieves

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 12:12 schreef IDtenT het volgende:
nee
juigh! :D

• IDtenT
  • Niet online
:)

Slave of Thieves

Verwijderd

Tja ik heb erg lang UO gespeeld, maar ik ben er mee gestopt. Ik speelde op Drachenfals met 4 Player killers in Felucca. Was altijd wel lachu om andere mensen te ownen. Helaas kreeg chello steeds meer problemen en m'n ping schoot omhoog :(, en dan is PvP gewoon niet meer te doen, dus toen ben ik ermee gekapt. M'n account ligt nu gewoon lekker weg te rotten. M'n kasteel zal ook al IDOC zijn onderhand ;).

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 15:32 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Wat downloaden? en let op wat je antwoord :P
ehmmm.... winzip 8.1 :P

Verwijderd

Foser je hebt wel gelijk, maar de gene die het poste. Die speelt op de shard van "the center" daarom die raadgeving. Ik heb zelf ook 30 dagen op een OSI gespeeld namelijk Europa, maar dat was me veel te serieus ik wil gewoon een moordenaar zijn en zoveel mogelijk player kills hebben. >:)

Ik vind een shard gewoon leuker dan een OSI maar das mijn mening, en het is nog gratis ook :)
Pagina: 1