Waarom begint dat menu op mijn pagina pas zo laag? Bij sommige mensen is dat eerst centimeters naar beneden gaan. Hoe haal je dat weg?
http://www.skateculture.nl/
http://www.skateculture.nl/
Ik denk dat je : eerst eens moet zeggen om : welke site het gaat, zodat je : misschien wat meer info geeft aan : ons.Op dinsdag 05 februari 2002 19:28 schreef Peter-Paul het volgende:
Waarom begint dat menu op mijn pagina pas zo laag? Bij sommige mensen is dat eerst centimeters naar beneden gaan. Hoe haal je dat weg?
Verwijderd
Not Found
The requested URL /contacteerme.html was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request
Dat heeft daar toch niet mee te maken.Op dinsdag 05 februari 2002 19:50 schreef poepkind het volgende:
lekker menutje..... ik krijg met ALLES zoiets:
[..]
Verwijderd
Je hebt gelijk hoor 100% maar dat laatste van google. waarom nu? Ik bedoel, das het probleem wegwuiven alsof je er te goed voor bent, alsof je geen zin hebt het te "behandelen". ZO van zoek nu zelf maar uit. Waar heb je dan in godsnaam dan nog een forum voor? Oke, beetje formuleren op niveau is wel zo gewenst, maar ik denk dat ik mn punt wel duidelijk maak zo?Op dinsdag 05 februari 2002 19:34 schreef Duff het volgende:
*zucht*
- formuleer je vraag ff duidelijk aub
- url in je post is wel zo makkelijk...
Ik neem aan dat je het dropdown menu bedoelt..
Hoe is je site opgebouwd (tabellen?)
Lijkt me met een simpele valign op te lossen
de oplossing van je probleem
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Verwijderd
Sja, je kan het ook zo zien:Op dinsdag 05 februari 2002 20:40 schreef Shagura het volgende:
Frontpage verneukt het toch nog meer?
Op zich is de vraag goed, dat ben ik met je eens, en daarom vind ik het wel interessant, maar als je op Peter-Pan [Op dinsdag 05 februari 2002 20:42 schreef Tobiaz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor 100% maar dat laatste van google. waarom nu? Ik bedoel, das het probleem wegwuiven alsof je er te goed voor bent, alsof je geen zin hebt het te "behandelen". ZO van zoek nu zelf maar uit. Waar heb je dan in godsnaam dan nog een forum voor? Oke, beetje formuleren op niveau is wel zo gewenst, maar ik denk dat ik mn punt wel duidelijk maak zo?
jah zeeland netOp dinsdag 05 februari 2002 20:45 schreef Tigereye het volgende:
[..]
Sja, je kan het ook zo zien:
Frontpage maakt het --> genereerd bagger code, maar kan het, lijkt me, wel goed lezen aangezien het van frontpage zelf afkomstig is.
[..]
Op zich is de vraag goed, dat ben ik met je eens, en daarom vind ik het wel interessant, maar als je op Peter-Pan []zijn naam klikt, dan zie je vast wel waarom mensen zo reageren
Verwijderd
sja, schijnt een eng virus te zijn... ik heb het ook!Op dinsdag 05 februari 2002 20:48 schreef Tobiaz het volgende:
[..]
jah zeeland net
Dit topic is gesloten.
![]()