Hallo,
ik ben nieuw hier bij GoT en graag wil ik even wat weten.
Ik heb een tijdje geleden Een ASUS V7700 GeForce 2 Ti 64 MB gekocht. Wilde eerst natuurlijk een GeForce 3 kopen maar daarvoor is de rest van mn pc een beetje te langzaam...
Amd Athlon 650 MHz, 256 MB intern, 18 Gig HD (geen idee hoeveel rpm het is een Compaq PC
. Heb m alleen wel helemaal ontdaan van de compaq instellingen gewoon lekker geformat en zelf opnieuw gedaan. Bij 3D Mark 2001 haal ik op de default instellingen 1024x768 32 bit maar 2417 Marks.
Bovendien slaat hij de Nature, Environment Bump Mapping en Pixel Shader tests over (no hardware support). Met dezelfde instellingen maar dan op 640x480 32 bit haal ik alsnog maar 2493 Marks. Dat is toch te weinig voor een Geforce 2 Ti of ligt het nou toch nog aan me processor die te langzaam is?
Heb nog wel Windows 98 SE en de 23.11 detonator drivers.
Iemand een idee??
tips of gewoon oorzaken zijn welkom.
Hybrid
ik ben nieuw hier bij GoT en graag wil ik even wat weten.
Ik heb een tijdje geleden Een ASUS V7700 GeForce 2 Ti 64 MB gekocht. Wilde eerst natuurlijk een GeForce 3 kopen maar daarvoor is de rest van mn pc een beetje te langzaam...
Amd Athlon 650 MHz, 256 MB intern, 18 Gig HD (geen idee hoeveel rpm het is een Compaq PC
Bovendien slaat hij de Nature, Environment Bump Mapping en Pixel Shader tests over (no hardware support). Met dezelfde instellingen maar dan op 640x480 32 bit haal ik alsnog maar 2493 Marks. Dat is toch te weinig voor een Geforce 2 Ti of ligt het nou toch nog aan me processor die te langzaam is?
Heb nog wel Windows 98 SE en de 23.11 detonator drivers.
Iemand een idee??
tips of gewoon oorzaken zijn welkom.
Hybrid