Toon posts:

Geforce 2 Ti presteert slecht?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben nieuw hier bij GoT en graag wil ik even wat weten.
Ik heb een tijdje geleden Een ASUS V7700 GeForce 2 Ti 64 MB gekocht. Wilde eerst natuurlijk een GeForce 3 kopen maar daarvoor is de rest van mn pc een beetje te langzaam...
Amd Athlon 650 MHz, 256 MB intern, 18 Gig HD (geen idee hoeveel rpm het is een Compaq PC :'(. Heb m alleen wel helemaal ontdaan van de compaq instellingen gewoon lekker geformat en zelf opnieuw gedaan. Bij 3D Mark 2001 haal ik op de default instellingen 1024x768 32 bit maar 2417 Marks.
Bovendien slaat hij de Nature, Environment Bump Mapping en Pixel Shader tests over (no hardware support). Met dezelfde instellingen maar dan op 640x480 32 bit haal ik alsnog maar 2493 Marks. Dat is toch te weinig voor een Geforce 2 Ti of ligt het nou toch nog aan me processor die te langzaam is?
Heb nog wel Windows 98 SE en de 23.11 detonator drivers.

Iemand een idee??

tips of gewoon oorzaken zijn welkom.

Hybrid

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
is wel redlijk dnek ik hoor ik haal 4000 met systeem in me sig ander meot je ff in ander topic kijken wat ik heb geopend ik zal ff link zoeke

geforce 3 is een overkill voor je systeem die ti die je nu hebt ook al een beetje, maakt verder niet uit.

link:
[topic=366554/1/25]

en je krijgt straks een hoop commentaar van mensen die gaan zegge dat ej de search moet gebruiken, dat is ook zo.. dus hier is je search

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=geforce2+ti&data%5Border%5D=relevance#hitstart]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=geforce2+ti&data%5Border%5D=relevance#hitstart

daar kun je allemaal info over die kaart vinden en waarschijnlijk ook je 3d marks... die hardware niet supported shit is bij mij ook zo is normaal

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb met m'n geOCde Asus V7700 TI Deluxe (Clock @ 262 en Mem @ 422) een waarde van 5039 3DMarks...

Maarja, dan is mijn sysje ook wel iets beter als die van jouw... *klik* @ Linkje in Sig hieronder ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hm lekkere snelle reakties hiero, net chatten :P
enne... oke zal voortaan eerst zoeken voor forums,
maarja die score van mij is dus best normaal... jammer.
Klein vraagje nog: heb Nvmax4 gedownload en daar kan je met zo'n handig balkje de corespeed en memoryspeed verhogen, alleen heeft dat nou echt zin want mn 3Dmark 2001 score wordt er niet echt hoger van... En ohja in het blad PcGameplay hadden ze een Geforce 2 Pro getest maar dan op een Amd Duron 800 MHz systeem, ook 256 ram en 20 gig hdd
en die haalde al 2648 3D Marks... Dat ligt dus helemaal alleen aan de processor?

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
is normaal voor jouw systeem
cpu is bottleneck, je maakt lang niet volledig gebruik van de power van je gf2ti, dus geen wonderen verwachten

EDIT: je gf2ti overclocken zal niet helpen in performance bij jouw systeem, je cpu is namelijk te langzaam om hoge snelheden van grafische kaarten volledig te benutten

dus gewoon niet doen, scheelt weer warmte

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
ja is zo...enne dat balkje in nvmax4 kan dodelijk zijn voor je gf dus ik zou daar maar rustig aan mee doen, het laat je kaart sneller lopen,. hierdoor haal je snellere resultaten maar je geforce wordt warmer en kan verbranden :) dus doe met mate en ook heir klun je op searchen

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:46
Zorg dat je ergens een GFD vandaan haal en clock je proc over..

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 05 februari 2002 19:34 schreef VeldKoe het volgende:
is normaal voor jouw systeem
cpu is bottleneck, je maakt lang niet volledig gebruik van de power van je gf2ti, dus geen wonderen verwachten

EDIT: je gf2ti overclocken zal niet helpen in performance bij jouw systeem, je cpu is namelijk te langzaam om hoge snelheden van grafische kaarten volledig te benutten

dus gewoon niet doen, scheelt weer warmte
Nu wel het toch over bottlenecks hebben, wat is die van mij precies? (*klik* hieronder voor specs)

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.