ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Verwijderd
Ik heb ooit een gravis Xterminator gehad (ofzoiets) daar kreeg ik een apart progje bijgeleverd waar het allemaal mee ging...
misschien bij sidewinder hetzelfde?
misschien bij sidewinder hetzelfde?
Verwijderd
op de miscrosoft website knu je idd een programkma downloaden om je sidewinder controller per button te programmeren...
dit lijkt me een beetje een search vraagje.
overigens gaat iemand mij nog uitleggen welke engerd er met een gamepad een fps gaat spelen
dit lijkt me een beetje een search vraagje.
overigens gaat iemand mij nog uitleggen welke engerd er met een gamepad een fps gaat spelen
Ik had het probleem eerst ook, het is mij alleen een beetje on duidelijk welke sidewinder je hebt. Aangezien er zo veel verschillende zijn, werken ze bijna allemaal op de zelfde manier.Op dinsdag 05 februari 2002 19:08 schreef Gompy58 het volgende:
Heb me sidewinder uit ut stof gehaald om um te proberen met unreal onder w2k op m'n laptop met usb.
schieten, vooruit, achteruit en straf opzij gaat. Maar daar blijft het bij.... hoe kan ik die knoppen programmeren ???
heb search gebruikt maar dan komt er niets omhoog....
Kijk dan even op de site van sidewinder.
Download daar het programma / software die bij jouw sidewinder hoort.
Als je dat start kun je aan geven welke "knop" (op je sidewinder) welke "knop" (op je toetsenbord) simuleerd.
Als je bijvoorbeeld "jump" op shift heb zitten in UT moet je "Shift" toe kennen aan bv. X of net wat je wil.
Succes
//edit
http://www.microsoft.com/netherlands/hardware/sidewinder/
ik nietOp dinsdag 05 februari 2002 21:44 schreef KnetterGek het volgende:
Pagina: 1