Toon posts:

ATI 8500 boot via TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK volgens ATI boot de PC default op TVout en moet je de stekker losmaken als je dit niet wilt.! closen maar !

Hoi op het gevaar af sinterklaas op mijn dak te krijgen maar ik kan het antwoord in de FAQ niet vinden.Wat ik wel vond is een antwoord op mijn tv out zwart/wit probleem Joepie.

Mijn Radeon 8500 boot W2K via mijn TV maar mijn monitor blijft zwart totdat de PC bij windows login komt en dan schakelt ie van TV naar Monitor. Ik hoef niet te vermelden dat de primaire natuurlijk mijn monitor is. Dus post enz gaat via TV windows gaat via monitor.

Wat ik wil is desnoods beide maar niet posten via TV ! weet iemand wat hier aan de hand is.

Ik wil wel de TV aangesloten houden.

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 19:58
mmh, als tv primair is dan kun je niet anders denk ik, helaas. Nvidia kaartje hebben vga als primair en tv als secundair, waarom ati het anders doet snap ik niet, daar heb je toch niks aan?

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

bij normale mensen is dat ook niet zo :D

Breek je nek voorzichtig

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:28
Ik heb dat ook(eerst via de tv out ----> monitor!)
Ik heb hier net mijn ati 8500le geflashed naar 8500 retail en nu post ie dus via de tv out?!?
weet iemand wat dat kan zijn (verkeerde bios of zo??)
en hoe los ik dit weer op??

Computer nr 486 denk ik..

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb hetzelfde met mn net aangeschafte hercules 8500LE.. als ik mn pc opstarte krijg ik dus wel via de tv en monitor beeld, alleen is mn monitor maar 50Hz.. trilt dus ontzettend en het beeld staat scheef.. zogauw winXP gestart is is het dan wel weer goed, maar ik vind het toch een minpuntje.. echt niemand een idee of dit te fixen is??

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 15:39

TdV

Ik heb een 7500 en ik heb club3d erover gemaild. Die zeggen: It's not a bug, it's a feature! Het is dus niet op te lossen...

Originele mail uit taiwan:

for r7500 vga card and most of other vga card with tv-output , if the vga card have detect the TV-set , the refresh rate will
change 50 or 60Hz to make sure both vga and TV could showup the BIOS setup screen . same status will happen on rage128 pro w/TV &
kyro1/kyro2 .
Pagina: 1