surfingprizes problemen?

Pagina: 1
Acties:

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Het lukt me niet op in te loggen op die (#(@++( balk......meer mensen last van?

Verwijderd

Ja sinds een uurtje

Hoeveel halen jullie GEMIDDELD met Surfingprizes per UUR ?

Inventarisatie graag!

Om hier te beginnen : bijna 0
Iets preciezere schatting: $0.06 PER UUR !!!!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Ja hehe dat zei ik dus meteen al he....

Dat ding doet ut nie.. ze hebben probs en ik ken niet eens inloggen. Heb een meeltje gehad van die lui dat alles geod was maar hij doet ut dus nu nog niet

Verwijderd

Hij doet het weer bij mij

Verwijderd

gebruikt niemand surfingprizes?

iedereen zit maar refs op te halen, en verder niks doen lijkt het wel.

Dus nogmaals de vraag: Hoeveel $ komt er bij jullie bij per uur.
Ik verwacht toch minstens 25 antwoorden, anders begrijp ik niet waarom er zoveel te
doen is over getpaidsurfen enzo.

Verwijderd

Hij deed het ook weer bij mij maar nu weer niet.

Verwijderd

Hij doet het momenteel niet. Normaal scoor ik $0,20 per uur, alleen deze maand schijnt het iets minder te lopen.
Verder krijg ik van referrals gemiddeld $0,50 per referral, op sommige levels zelfs gemiddeld $0,80 (per maand).
Hij staat wereldwijd wel op 1 op dit moment als meest geliefde programma.
Naast Surfingprizes heb ik ook PaysU lopen en die doet het al 4 dagen perfect. Zit nu in 4 dagen al bijna aan 25 uur = 25 x $0,50 = $12,50 (zijn aktief in Nederland, België en Luxemburg), voor level 1: $0,15 per uur en voor level 2-5: $0,08 per uur en die lopen ook lekker op.
Daar kan Surfingprizes niet tegenop, maar dan krijg je bij PaysU ook maar 10 uur voor je referrals betaald.
Interesse: https://secure.guernsey.net/pays/signup.cfm?refid=KTR4194 of http://www.paysu.com (zonder referral-ID).
Surfingprizes blijft echter nog mijn favoriet, omdat het aantal uren onbeperkt is en de bar zo lekker klein.

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Bij mij doet ie het gewoon, en gewoon 20 dollarcent per uur. Een paar dagen geleden hebben ze per ongeluk het geld van een of twee dagen gewist....

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Vaag gedoe bij mij heb ie het nog nooit gedaan

• xxxMaverick
2 weken geleden deed i het helemaal niet. Nu wel. Er was een update of zoiets.......Ik zou zeggen, probeer het nog eens

• xxxMaverick
oeps

Verwijderd

Hebben jullie geen mailtje van surfingprizes gekregen?
Het zou nu allemaal beter moeten gaan.Maar ik heb het de laaste paar dagen niet meer gebruikt.
En de payrate is toch nog gewoon $0,20 dacht ik?
In dat mailtje staat dat er binnenkort een nieuwe banner komt. Dan kun je kiezen tussen zo'n "zwevende" banner en een vaste (waarvoor je later wellicht meer betaald krijgt).
Nu maar hopen dat ze niet afkomen met zo'n groot geval dat een deel van je scherm opslokt.

Verwijderd

Is iemand misschien ook opgevallen dat dat bannertje van EPA dat bij PZ sf en toe uren blijft staan ook continue bij surfingprizes te zien is ????. sterker nog..als ik bij PZ een andere banner krijg springt tie bij prizebox ook spontaan over. Me denkt dat achter beide dezelfde personen zitten.

Verwijderd

PZ? wat is dat?

Verwijderd

Zucht ;)

Profit zone van desktopdollars
de vieuwbar zeg maar!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

moet je ook wat doen bij surfing prizes, ergens op klikken, of moet je blijven surfen.

ik zit nu bij desktopdollars, cashfiesta en clickdough, en het voordeel van die 3 is dat je niet hoeft te surfen

ik heb namelijk cashfiesta en clickdough aanstaan als ik ultima online speel :D

Jsunnyreports

Verwijderd

Je hoeft bij surfing prizes alleen om het halfuur ofzo ff op continue te klikken..maar een mouse scripje doet soms wonderen. de bar loopt lekker op keb in 3 weken al iets van 50 piek. check ff op m'n site de banner van DD dan ken je op hun site ff rustig de faq doorlezen.
http://www.wolfmansland.com

• The hunting Hunter994
  • Laatst online: 22-03-2023
Wolfman, je hebt het nu over DesktopDollars, bij SurfingPrizes hoef je alleen maar   ^
een keer per 8 minuten met de muis over de bar heengaan. Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/convertit/images/dollar.gif Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/convertit/images/dollar.gif

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

Verwijderd

Bij mij doet SurfinPrizes het nogsteeds niet. Bij jullie inmiddels wel?

• elessar
  • Laatst online: 02-04-2024
Is het weer zover ofzo? Ik kom er niet in, ook niet op de site :(

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
hmm de bar doet het wel .. maar op de site kom ik er niet in .. en bij paysu heb ik het net andersom .. kan niet inloggen met de balk.. zegtie vermeerde pass .. login..
en op de site doet ie het wel

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 00:03
hij doet het idd weeeer nie :(

Verwijderd

Kan er op de site en op de bar niet in !!!!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Verwijderd

Mijn account is ten onrechte gecanceld :(

Verwijderd

Ik heb ze een mailtje gestuurd, omdat ik ook bang ben ten onrechte gecanceld te zijn, maar ik heb nog geen antwoord van ze gehad.

Ik ben benieuwd....

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

ik kreeg vandaag wel een bar weer te zien, maar allemaal rare errors tijdens het draaien

Jsunnyreports

Pagina: 1