Toon posts:

Samba + NetLogon + LoginScripts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Werkt niet fijn :(

Inloggen/delen met mijn Samba servertje is geen enkel probleem. Als ik de <user>.bat aanmaak, start hij die ook vrolijk op. Echter, ik heb het volgende erin staan:
net use X: \\DOPEY\MP3

Op het moment dat ik met een Windows 98 inlog komt ie er goed door, hij gaat Loginscript runnen en dan is het over. Dan komt ie met: Kan gedeelde map niet vinden.

Doe ik het via de DOS prompt, zelfde commando dan doet ie het gewoon perfect.. Heel raar dus.

2e probleem is, als ik meerdere regels in de <user>.bat prop dan gooit ie het allemaal achter elkaar. Ik gelezen natuurlijk en gezien dat je via Windows moet maken ivm de line-end/linefeed. Heb het zowel via notepad als via wordpad gedaan als in joe/pico onder Linux en toch houd ie dat vol :(

Iemand idee waardoor dit kan komen en me eindje op weg kan helpen naar de oplossing?

Verwijderd

Staat win98 op Client voor Microsoft Netwerken ? Dat was bij mij het probleem, zorg ook dat je users hebt aangemaakt in Linux waar de win98 pc op inlogt. Alleen zit het mij niet zo lekker dat hij het in dos wel kan... Vaag!!! succes iig :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 18:53 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Staat win98 op Client voor Microsoft Netwerken ? Dat was bij mij het probleem, zorg ook dat je users hebt aangemaakt in Linux waar de win98 pc op inlogt. Alleen zit het mij niet zo lekker dat hij het in dos wel kan... Vaag!!! succes iig :)
Thx! :) Maar het inloggen werkt gelukkig goed :)