DPC Ecologyfund op de frontpage?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik hier goed zit voor aanvragen voor op de frontpage, maar zou het niet mogelijk zijn om een keer een post van DPC Ecologyfund te plaatsen? :?

Net als van Seti, RC5 etc. Hoeft niet iedere week maar 1 keer in de zoveel tijd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je dat het beste even met de DPC-jongens (en meisjes) kunt overleggen, aangezien zij elke dag stats plaatsen van één van de projecten. TFF => DPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Het is overigens al meerdere keren gevraagd. Uitkomst was dat Ecology Fund niet als een DC project wordt beschouwd en dus geen plaatsje verdient op de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
En daar ben ik het geheel mee eens.

Ecology is een leuke, sociaal verantwoorde aanvulling bij DPC, maar is absoluut geen Distributed Computing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plaats gewoon boven elke hitparade de link naar de klik page van ecology, dat kost niets, zelfs geen moeite ..( toch) :p en dan word er meer aan gedacht en komen er misschien nog wat mensjes bij, that's all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is niet nodig ook...

het gaat zo goed met Ecology Fund, dat, als we in dit tempo nieuwe leden blijven krijgen, we de #1 spot ook wel zonder die frontpage halen >:)

Het idee is leuk, maar er zijn projecten die het harder nodig hebben.

We staan de laatste paar dagen steady op #1 en de knights bokken ook niet echt hard meer :P

Niet dat ik hiermee wil zeggen dat we geen nieuwe leden nodig hebben, want die hebben we nog steeds hard nodig voor de berg met puntjes die ze binnen brengen. :)

edit:

Niet dat ik, als fervent Ecology Fund fan, het niet leuk zou vinden als we op de frontpage zouden komen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 13:48

NightBird

DPC-Crew Coding
Misschien niet als hitparade, maar eenmalig als nieuws?

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik op zich wel een goed idee...

Het project is goed voor de natuur en het is leuk voor DPC als we veel sq. ftjs. hebben.

Ik wil eventueel wel een zinnige introductie maken/schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05 17:11

Mar

TCF

Op dinsdag 05 februari 2002 18:19 schreef ZyPhiX het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit voor aanvragen voor op de frontpage, maar zou het niet mogelijk zijn om een keer een post van DPC Ecologyfund te plaatsen? :?
LMD (=Lijkt Me Duidelijk)
een keertje moet kunnen daarna pas ooit weer als er echt nieuws is over ECO (bijv. nr. 1 spot gehaald)

DPC Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik vind ook niet dat EF op de FP moet komen alszijnde een DPC project. Je kan het eventueel zo proberen misschien dat het dan wel op de FP komt :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 16-09 20:21
oke dus we gaan voor een newssubmit?...moet er wel ff een leuk smeuig verhaaltje worden gebakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What is this ecology fund thing all about? I started getting e-mails from them the other day.

Thanks

Randy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Op woensdag 06 februari 2002 03:41 schreef randy48 het volgende:
What is this ecology fund thing all about? I started getting e-mails from them the other day.
You can unsubscribe...it's at the bottom of the e-mails. Doesn't cost you points...it was a 1 time deal to receive points for getting e-mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 16-09 20:21
Randy, it's a kind of competition where big teams at the distributed computing scene also started clicking there (like Knights who say Ni, Seti@nl etc.)

The mean couse is saving rainforest by clicking on some buttons. You can click once a day and whith that you'll save 188 feat of rainforest.
The makers of this site (www.ecologyfund.com) have made some team overall stats to improve the competition. So it's a little bit like other contests but the difference is that this won't cost idle time. :)

It's just a little bit fun and at the same time we're saving land.

Now you know what it is...we can't wait to see you and ExtremeDC overthere in the stats :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I think we'll have to give it a try :) I didn't know about this contest, I have seen threads here about the Ecology Fund, ut did not think very much about it. It will be some place to make some stats now that I have to turn off my work cows :(
Pagina: 1