Is dit zuiver koffie?

Pagina: 1
Acties:

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Zoooo, na 3 weken komt er morgen weer zo'n "mannetje" van Slownera naar mijn kabelmodem kijken omdat ie al 6 weken uit de lucht is... (U had een storing meneer?) :r

Nu kwam ik gister thuis en wat schept mijn verbazing , ik ben online! :) nouja me elsa modem dan...ik denk "duurt dit weer een week en kan ik dan weer die :r helpdesk :r gaan bellen or what???"

Is dit zuivere koffie? omdat ik weleens meer van dit soort spookverhalen heb gelezen post ik dit hier...

K.

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09-2025
Dit is een geval van: 'ohja, waren we vergeten die meneer ook weer even signaal te geven...'

Laat toch voor de zekerheid die kerel even komen...

Verwijderd

/me heeft het ook gehad met casema...

week lang geen of slechte verbinding
ik bel die lui op dinsdag op en zij maken een afspraak voor de dinsdag een week later...

en op vrijdag avond doet 'ie het spontaan weer.. hele weekend geen problemen (was zelfs snel voor casema begrippen)
komt die monteur op maandag ipv dinsdag
zet m'n modem aan... doet íe niks...
erg vaag..
gaven ze me een nieuwe modem :)
maar een week later toch weer dezelfde problemen...
weer bellen.. was het blijkbaar toch een storing in zo'n verbindings kast ofzow...
'k heb nu geen last meer :)

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
die pindaboer :P is geweest en het bleek dat mijn modem 2x in het systeem stond ofzo en daarom nix deed. als het goed is blijft het nu ok.

snelheid is redelijk ;

76kB download, 15kB upload

nu maar hopen dat het zo blijft...

• Heintjo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05-2025

Heintjo

Definitely not Swedish

Tja, het volgende deed zich bij mij voor..

Het was KERST! Joepie.. 'smorgens dacht ik, goh.. laat ik eens kijken of er nog mensen 'kerst-mail' gestuurd hebben.. werkt Casema niet :(

Ik die middag naar m'n moeder toe, lekker lang blijven hangen, uiteindelijk kwam ik 2e kerstdag zo rond 7 uur 'smiddags thuis.. en, wat denk je, Casema werkte nog steeds niet!

Ik Casema bellen, zeggen ze aan de telefoon... (na het geven van m'n login & wachtwoord) : Probeer het nu eens .. ik proberen, en JA! het werkte weer..

IK zou bijna denken dat ze iedereen ff testen of ze misschien niet 'inactief' gebruik maken van hun dienst om zo veel mogelijk mensen te weren etc..

blah blah...