Hotmail oplossing voor 30 dagen deactiveren :?

Pagina: 1
Acties:

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om de deactivering van hotmail te omzeilen :?

Het is dan wel zo dat een account 90 dagen geldig blijft, maar daarna niet meer... Stel ik ben lang ziek... Dan wil ik toch wel mijn account nog hebben als ik terugkom..

Bestaat er niet toevallig een website welke dit kan regelen? Bijvoorbeeld dat zij je account (middels een PHP achtig iets) 1 keer per 2 weken even openen?

Iemand een idee?

^^ alvast een vroeg schop :+

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:56
Ergens anders aanmelden?

Ik heb al geregeld gehad dat m'n hotmail accounts weer eens dicht zaten. Door ze op te nemen in OE is dat te voorkomen.

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 18:06 schreef Rukapul het volgende:
Ergens anders aanmelden?
Nee, dat is toch niet echt een optie...
Ik heb al geregeld gehad dat m'n hotmail accounts weer eens dicht zaten. Door ze op te nemen in OE is dat te voorkomen.
Ja maar heb ik dan nog steeds niet het probleem met dat ik dan toch 1 keer per 30 dagen OE moet opstarten?

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 11:28
Heb van zoiets nog nooit gehoord, en lijkt me ook niet lekker als je dan iemand anders je login/pass moet geven voor zoiets.. Waarom neem je niet een email account die niet na 90 dagen opgeheven wordt?? Zijn er zat..

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Topicstarter
devv05: Heb van zoiets nog nooit gehoord
Ik weet dat vroeger de mensen van XoloX het konden (Toen ze nog een SMS service hadden net zoals Genie)

Zij checkten namelijk ook 4 x per dag je hotmail om te kijken of er nieuwe mail daar was...
Waarom neem je niet een email account die niet na 90 dagen opgeheven wordt?? Zijn er zat..
Die heb ik ook wel.... Maar kreeg de vraag van een paar mensen welke niet zo handig en zo zijn... Dus vroeg mij af of zoiets als dit mogelijk was...

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 11:28
Op dinsdag 05 februari 2002 18:43 schreef Woudloper het volgende:

Die heb ik ook wel.... Maar kreeg de vraag van een paar mensen welke niet zo handig en zo zijn... Dus vroeg mij af of zoiets als dit mogelijk was...
Dan moet je sowieso je login en password aan diegene geven, lijkt me niet zo'n lekker idee??

Verwijderd

Gewoon ergens een i-net cafe bezoeken en je hotmail ff checken, een andere oplossing zit er denk ik echt niet in.. OF je pc aanlaten staan icm outlook :+

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 19:27

fly

Live Is Just.........

tja pass geven aan iemand is ook niet echt lekker... ik zou het ook niet weten..... maar internetcafe is wel een goede oplossing.....

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Iets met PHP? Als je in die richting zit te denken: je kunt op een Unix-achtig systeem waarschijnlijk wel een cronjob instellen voor zoiets, maar ik weet daar het fijne ook niet van, en aangezien ik zelf geen Hotmail-account heb heb ik geen flauw idee hoe authenticatie aldaar werkt. Ik laat je dus over aan de experts :).

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 05 februari 2002 18:03 schreef Woudloper het volgende:
Stel ik ben lang ziek... Dan wil ik toch wel mijn account nog hebben als ik terugkom..
Als je ziek bent, dan kun je in het ziekhuis toch net zo goed even mail checken? :)
En trouwens, als je echt zoooo lang ziek bent en je echt geen mail kunt kijken, wat kan je die paar verloren mails waarvan de meeste spam is dan nog wat schelen? :?

🌞🍃

Pagina: 1