Toon posts:

MoH:AA doet het opeens niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was MOHAA aan het spelen op mijn PC( Athlon 1600 XP+, Radeon 8500, 512 mb DDR Ram.....)
Het ging goed, ook de graphics waren mooi.
Ik ging weer naar Win (XP) en MOHAA opnieuw opstarten, NEW GAME, blijkt dat het opeens een Disco omgeving is: alleen zwart met gele bewegende vlakken. Ik sloot MOHAA af en probeerde het opnieuw; weer alleen zwart + geel in het spel (de menus waren nog steeds normaal)
Kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 17:45 schreef Xoover het volgende:
Ik was MOHAA aan het spelen op mijn PC( Athlon 1600 XP+, Radeon 8500, 512 mb DDR Ram.....)
Het ging goed, ook de graphics waren mooi.
Ik ging weer naar Win (XP) en MOHAA opnieuw opstarten, NEW GAME, blijkt dat het opeens een Disco omgeving is: alleen zwart met gele bewegende vlakken. Ik sloot MOHAA af en probeerde het opnieuw; weer alleen zwart + geel in het spel (de menus waren nog steeds normaal)
Kan iemand mij helpen?
Reinstall :?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:46

Fuelke

Forza Ferrari

Of een reboot?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
pak2.pk3 van de 2e cd even naar de main dir kopieren, en kijken of ie et dan doet

Verwijderd

misschien ff de resolutie in het spel veranderen, en details veranderen, kijken of ie het dan doet. ik had ook een beetje rare effecten met bepaalde resoluties (heb ook r8500)

Verwijderd

of een format?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het net geherinstalleerd en nu doet ie ut weer.

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 20:01 schreef Xoover het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het net geherinstalleerd en nu doet ie ut weer.
Kon je ook zelf bedenken toch :?
Pagina: 1