Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Het ligt in ieder geval niet aan je vid-kaart, anders zou je die screenshot niet hebben kunnen maken.
sja...Op dinsdag 05 februari 2002 17:54 schreef Falconey het volgende:
Probeer je drivers en/of OS eens te updaten, misschien dat dat werkt.
Het ligt in ieder geval niet aan je vid-kaart, anders zou je die screenshot niet hebben kunnen maken.
os (win2k)is geupdate, valt niets meer te updaten (ja, veiligheids nogwat)
en drivers voor mijn voodoo5 wordt moeilijk aangezien ik de laatste al heb geinstalleerd.
misschien omdat ik bezig was met andere drivers voorheen, normaal haalde ik de oude weg en toen was ik het zat en heb gewoon de officiele erop gezet. zal dat het zijn?
btw. me ram op de v5 is wel wat aan de warme kant. moet ik daar anders wat heatsinkjes opzetten?
3DMark 2001 score normaal ± 1850 3DMarks
3DMark 2001 score hoogste 1203 3DMarks
hier klopt iets niet
Ik denk dat een koelertje op je geheugen wel slim is, aangezien ik ongeveer hetzelfde probleem heb, tenzij ik er een 12 cm fan (met externe voeding
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
... ja klopt niet, denk dat het andersom moet staanOp dinsdag 05 februari 2002 18:37 schreef C}{@0$ het volgende:
ff uit je specs gehaald:
3DMark 2001 score normaal ± 1850 3DMarks
3DMark 2001 score hoogste 1203 3DMarks
hier klopt iets niet
Ik denk dat een koelertje op je geheugen wel slim is, aangezien ik ongeveer hetzelfde probleem heb, tenzij ik er een 12 cm fan (met externe voeding) op richt.
ik heb wel casefans en dan nog blijft de boel warm. Toch maar heatsinkjes erop zetten? ik heb nog wel een groot p1 blok liggen, zaag ik die wel in reepjes.
Mijn Asus V6800DeLuxe klokt zich zelf over, en als ik rare pixels zie betekent dat dat de beeldkaart te warm is. Als ik heb dan weer op 'standaard' zet is het over.
(betere) koeling zou een oplossing zijn.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

sorry voor het groote plaatje.. moest de hele startbalk hebben en deed daarom maar de hele desktop
nice plaatje... enne weer ontopic.. zou die 3dfx dan toch gaan slijten...?Op dinsdag 05 februari 2002 21:26 schreef Voodoo_man het volgende:
hier nog meer! ik denk dat het aan windhoos ligt, in win98 had ik dit allemaal niet. vet vaag
[afbeelding]
sorry voor het groote plaatje.. moest de hele startbalk hebben en deed daarom maar de hele desktop
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
[compliment]
wat kan jij goed painten
[/compliment]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
zou hij die chick ook zelf gepaint hebben?Op dinsdag 05 februari 2002 21:33 schreef C}{@0$ het volgende:
Kan ook zijn dat windhoos ff bezig is, en het later wel weer goed zet. heb ik ook regelmatig.
[compliment]
wat kan jij goed painten
[/compliment]
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
ik ga binnen kort eens een testbak inelkaar zetten met die v5 en dan win2000 er schoon op en kijken wat die doet
grapje man voodos slijten niet, ze worden beter net als wijnOp dinsdag 05 februari 2002 21:35 schreef Voodoo_man het volgende:
ik hoop het niet
ik ga binnen kort eens een testbak inelkaar zetten met die v5 en dan win2000 er schoon op en kijken wat die doet
http://home.quicknet.nl/mw/prive/ahoogenb/bj/Katherine_Heigl_1.jpg
voor jullie mede tweakerts
met 24 uur van webserver af dus wees snel
[off topic]
dan weet ik dat! over 3 jaar is me 3dmark score 1000 punten omhoogOp dinsdag 05 februari 2002 21:37 schreef masternewman het volgende:
[..]
grapje man voodos slijten niet, ze worden beter net als wijn
nice a niceOp dinsdag 05 februari 2002 21:37 schreef Voodoo_man het volgende:
[off topic]
http://home.quicknet.nl/mw/prive/ahoogenb/bj/Katherine_Heigl_1.jpg
voor jullie mede tweakerts
met 24 uur van webserver af dus wees snel
[off topic]
Misschien wel op zijn computer ja ......... met witte verfOp dinsdag 05 februari 2002 21:34 schreef masternewman het volgende:
[..]
zou hij die chick ook zelf gepaint hebben?
nee maar het is windhoos dus... najah dan moet ik er maar mee leven. m'n voodoo5 is niet geo/c dus dat zal het niet zijn en cooling moet voldoende zijn (zie sig, pc1)
[off topic]
als je nog wat piccies van die dame wilt ga dan naar www.desktopgirls.com en zoek dan naar katherine heigl
[/off topic]
Windhoos is best bagger, maarja, het leukste spul draait erop. Ik verlang naar lindows (als dat goed werkt)Op dinsdag 05 februari 2002 21:51 schreef Voodoo_man het volgende:
ja leuk hehe witte verf, niet aan gedacht
nee maar het is windhoos dus... najah dan moet ik er maar mee leven. m'n voodoo5 is niet geo/c dus dat zal het niet zijn en cooling moet voldoende zijn (zie sig, pc1)
[off topic]
als je nog wat piccies van die dame wilt ga dan naar www.desktopgirls.com en zoek dan naar katherine heigl
[/off topic]
en is het niet katherine hijg
Verwijderd
dan maar eens een keertje win2k erop nieuw op zetten.
(win98 heeft bij mij 2,5 jaar zonder format c: gedraait, dus is dit wel ongewoon)