Naar aanleiding van deze draadjes:
[topic=283583/1/25]
[topic=309249/1/25]
Ik ben er dus nog steeds mee bezig en ben achter de volgende dingen gekomen:
1. Ik gebruik dus dit scriptje:
2. Wanneer ik dit upload naar het internet, en ik enable initialize and script ActiveX controls not marked as safe (bij: internet options --> security --> custom level), dan krijg ik geen bevestigingsschermpje maar rolt de pagina zomaar uit mijn printer.
3. Echter, wanneer ik dezelfde pagina op mijn desktopje plaats en het weer probeer dan gaat het allemaal niet door.
Aangezien het allemaal gebruikt gaat worden voor een locaal gedraaid gebeuren, weet ik nog niet of dit een probleem wordt. Misschien dat hier iemand weet of en hoe je dit lokaal ook voor elkaar kunt krijgen?
4. Ik heb begrepen dat het verhaal bij punt 2 niet werkt bij een windows2000 bakje, misschien dat iemand dat eens kan testen? En als het idd zo blijkt te zijn, hoe zou dat dan komen?
oh ja, om het even te proberen, kijk maar eens op:
printen
Vergeet dan niet om de bovenstaande ActiveX instelling even te veranderen.
Heb met Ozboz reeds overlegd over dit topic, mochten modjes er toch nog op-/aanmerkingen over hebben (anders subforum?) dan moeten ze het maar melden..
[topic=283583/1/25]
[topic=309249/1/25]
Ik ben er dus nog steeds mee bezig en ben achter de volgende dingen gekomen:
1. Ik gebruik dus dit scriptje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <!--
function custom_print() {
if (document.all) {
if (navigator.appVersion.indexOf("5.0") == -1) {
var OLECMDID_PRINT = 6;
var OLECMDEXECOPT_DONTPROMPTUSER = 2;
var OLECMDEXECOPT_PROMPTUSER = 1;
var WebBrowser = "<OBJECT ID=\"WebBrowser1\" WIDTH=0 HEIGHT=0
CLASSID=\"CLSID:8856F961-340A-11D0-A96B-00C04FD705A2\"></OBJECT>";
document.body.insertAdjacentHTML("beforeEnd", WebBrowser);
WebBrowser1.ExecWB(6, 2);
WebBrowser1.outerHTML = "";
} else {
self.print();
}
} else {
self.print();
}
}
//--> |
2. Wanneer ik dit upload naar het internet, en ik enable initialize and script ActiveX controls not marked as safe (bij: internet options --> security --> custom level), dan krijg ik geen bevestigingsschermpje maar rolt de pagina zomaar uit mijn printer.
3. Echter, wanneer ik dezelfde pagina op mijn desktopje plaats en het weer probeer dan gaat het allemaal niet door.
Aangezien het allemaal gebruikt gaat worden voor een locaal gedraaid gebeuren, weet ik nog niet of dit een probleem wordt. Misschien dat hier iemand weet of en hoe je dit lokaal ook voor elkaar kunt krijgen?
4. Ik heb begrepen dat het verhaal bij punt 2 niet werkt bij een windows2000 bakje, misschien dat iemand dat eens kan testen? En als het idd zo blijkt te zijn, hoe zou dat dan komen?
oh ja, om het even te proberen, kijk maar eens op:
printen
Vergeet dan niet om de bovenstaande ActiveX instelling even te veranderen.
Heb met Ozboz reeds overlegd over dit topic, mochten modjes er toch nog op-/aanmerkingen over hebben (anders subforum?) dan moeten ze het maar melden..