Nou hoorde ik in een draadje dat m'n accu van m'n compaq laptopje wel es niet kon werken omdat ik wat in het bios eerst moest prutsen. Nou ja, gaan we ff kijken toch? Dus ik bios opstarten, geen probleem. Vond al gauw wat leuke instellingen, maar nu komt het probleem:
wil ik bios afsluiten (en opslaan) krijg ik de error:
----
(titel) oplaan en afsluiten
Kies <OK> om de actieve instelilngsparameters op te slaan in het CMOS RAM en Computerinstellingen af te sluiten.
----
druk ik op OK, krijg ik:
----
(titel) wachtwoord invoeren
Bevestigen wachtwoord (met de mogelijkheid 7 tekens in te vullen)
----
tik ik iets in krijg ik:
----
(titel) Onjuist wachtwoord
Wachtwoorden ijn niet hetzeldfe. Het nieuwe wachtwoord wordt niet ingesteld. Typ het wachtwoord nogmaals
(met alleen de keuze <OK>)
----
Daarna kan ik het hele verhaal weer opnieuw doen. Er zijn bij mijn weten geen wachtwoorden ingevult want ik kan gewoon opstarten en gewoon in bios komen zonder passes...
iig wil ik die nieuwe voedinginstellinge uitproberen, alleen lukt dat op deze manier niet echt
Alvast bedankt
wil ik bios afsluiten (en opslaan) krijg ik de error:
----
(titel) oplaan en afsluiten
Kies <OK> om de actieve instelilngsparameters op te slaan in het CMOS RAM en Computerinstellingen af te sluiten.
----
druk ik op OK, krijg ik:
----
(titel) wachtwoord invoeren
Bevestigen wachtwoord (met de mogelijkheid 7 tekens in te vullen)
----
tik ik iets in krijg ik:
----
(titel) Onjuist wachtwoord
Wachtwoorden ijn niet hetzeldfe. Het nieuwe wachtwoord wordt niet ingesteld. Typ het wachtwoord nogmaals
(met alleen de keuze <OK>)
----
Daarna kan ik het hele verhaal weer opnieuw doen. Er zijn bij mijn weten geen wachtwoorden ingevult want ik kan gewoon opstarten en gewoon in bios komen zonder passes...
iig wil ik die nieuwe voedinginstellinge uitproberen, alleen lukt dat op deze manier niet echt
Alvast bedankt