Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Ik heb hier 2 Maxtors vertikaal in mijn kast zitten. Geen problemen sinds ik dat zo heb. Het zijn wel nieuwere modellen als die jij hebt, maar naar mijn weten kunnen in princiepe alle (moderne) harddisks zowel horizontaal als verticaal functioneren.
Omdat je probleem zo sporadisch voorkomt zou ik zeggen dat het een andere oorzaak heeft. Misschien wel een programma (virusje?) dat ervoor zorgt dat je compu vastloopt.
Omdat je probleem zo sporadisch voorkomt zou ik zeggen dat het een andere oorzaak heeft. Misschien wel een programma (virusje?) dat ervoor zorgt dat je compu vastloopt.
of je stroom connector van je hd
heb er zelf ook wel is last van in me server
dan hoor je tok en het systeem zit vast
oplossing > andere stekker gebruiken
heb er zelf ook wel is last van in me server
dan hoor je tok en het systeem zit vast
oplossing > andere stekker gebruiken
Ik heb het zelf met een deskpro al eens meegemaakt, zat ook een Maxtor HD verticaal in. Na 3 maanden heb de HD kunnen weggooien. Tok-geluiden kreeg ik ook. De HD was weliswaar niet helemaal naar de haaien, maar betrouwbaar was ie absoluut niet meer.
Asus A7V266 | AMD Dondervogel 1400 | >200 GB aan schijfjes
Virusje is het denk ik niet (draai Norton AV 2002 en een van m'n werk). Ik zal m'n connectors eens checken.
Oja; na die tok blijft het HD lampje continu branden
Oja; na die tok blijft het HD lampje continu branden
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Update:
ff afwachten nog, maar heb alle stekkers nog eens nagelopen en aangedrukt; tot nu toe gaat het hoopvol goed...
ff afwachten nog, maar heb alle stekkers nog eens nagelopen en aangedrukt; tot nu toe gaat het hoopvol goed...
Ik heb een keer gehoord dat als je de hdd kantelt, je deze opnieuw moet formatteren en alles.
Ik zelf denk dat dit bullshit is, maar misschien dat je dit wilt proberen.
Verwijderd
Vroeger was dit zeker GEEN bullshit; de hele oude harddisks van 20Mb enzoOp woensdag 06 februari 2002 00:25 schreef Terw_Dan het volgende:
Ik heb een keer gehoord dat als je de hdd kantelt, je deze opnieuw moet formatteren en alles.
Ik heb overigens nog een Dell dimension met een 6Gb harddisk die ook op zijn kant zit... En daar heeft meneer Dell toch heus wel over nagedacht
Voor de volledigheid:
Toch ff m'n IDE kabels gecheckt. Zag her en der wat koper. Niet goed dus. Nieuwe IDE kabel erin --> Geen probs meer. Case Closed
Toch ff m'n IDE kabels gecheckt. Zag her en der wat koper. Niet goed dus. Nieuwe IDE kabel erin --> Geen probs meer. Case Closed
Pagina: 1