ik had net een topic, dat ik gebanned was op de XS4all servers (het geeft nix hoor, admin;)) Maar ik wordt nu, nadat ik een tijdje heb gespeeld, overal gebanned! was is er aan de hand????
Zal wel (per ongeluk) een cheat hebben draaien waardoor je overal automatisch gekick/banned wordt
op welke servers ben je gebanned dan?
veel van die noobservers draaien anti-cheat dingen die je bannen voor de lulligste dingen in je config..
veel van die noobservers draaien anti-cheat dingen die je bannen voor de lulligste dingen in je config..
heb je iets veranderd in je config? of iets anders veranderd
nou, zeker niet vandaag, dus dan zou ik al een tijde gebanned moeten worden
btw, weetje nog goede cs'servers?
btw, weetje nog goede cs'servers?
Dus je hebt pas een echte 1337 server als je geen anticheat software hebt en iedereen naar hartelust kan cheaten!Op dinsdag 05 februari 2002 17:15 schreef Frank128 het volgende:
neuh, als ie maar Paladin draaitOp dinsdag 05 februari 2002 17:21 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
[..]
Dus je hebt pas een echte 1337 server als je geen anticheat software hebt en iedereen naar hartelust kan cheaten!
Zijn allang hacks voorOp dinsdag 05 februari 2002 17:22 schreef Frank128 het volgende:
[..]
neuh, als ie maar Paladin draait
voor CS Guard niet dan ?Op dinsdag 05 februari 2002 17:23 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
[..]
Zijn allang hacks voor
Nee, is serverside...Op dinsdag 05 februari 2002 17:24 schreef Frank128 het volgende:
[..]
voor CS Guard niet dan ?
hij kan alleen de nieuwste cheats niet goed herkennen
Dat komt dus op 't zelfde neerOp dinsdag 05 februari 2002 17:24 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
[..]
Nee, is serverside...
Verschil is dat Paladin je NIET banned voor bv. een walkscript
Kan ik ook uitzetten in csguard... als ik maar weet welke setting dat is...Op dinsdag 05 februari 2002 17:26 schreef Frank128 het volgende:
[..]
Dat komt dus op 't zelfde neer
das voordeel van csg vind ik, je kan er makkelijk nieuwe dingen bijzetten of dingen weghalen
neeOp dinsdag 05 februari 2002 17:29 schreef TheRealFreeMan het volgende:
maar ff 2the.
weten jullie nou hoe het komt?
ik check wel ff op ik er ook wordt gebanned..
nee, ik wordt niet gebanned
conclusie: je cheat
conclusie: je cheat
nee, nee, alles behalve dat;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;
ach en wee
soberheid
nu moet ik een halve maand wachten op Condition Zero...
ach en wee
soberheid
nu moet ik een halve maand wachten op Condition Zero...
Je kan natuurlijk ook mailen naar de admin waarom je gebanned bent.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Verwijderd
Volgens mij heb jij op Drome mijn CDkey gejat
Ik ben gebanned op alle Xs4all, Gamepoints, en een stuk of 10 losse NL servers
Ik ben gebanned op alle Xs4all, Gamepoints, en een stuk of 10 losse NL servers
al gedaanOp dinsdag 05 februari 2002 17:45 schreef jeroenblom het volgende:
Je kan natuurlijk ook mailen naar de admin waarom je gebanned bent.
reactie : 0
Je zult wel iets vaags in je scripts hebben staan..
bv. duckjump of walkscript
CSguard ziet dat als cheat
tja ik verzin het ook niet.. walkscript wordt zelfs op cpl geaccepteerd
je bent gebanned wegens overmatig vloeken op xsOp dinsdag 05 februari 2002 17:48 schreef TheRealFreeMan het volgende:
[..]
al gedaan
reactie : 0
ff lezen op het xsforum, dan wordt het wat duidelijker
als je YoMama gemaild heb kan het wat langer duren voor je teruggemaild wordt ivm de hoeveelheid mail in zijn mailbox
voor meer info verwijs ik je graag door naar http://games.xs4all.nl/forums
-=Inuyasha=-
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
gewooon ff een nieuwe half-life key rippen (net als mij in free record shop) de boekjes met het nummer erop zaten nog in het hoesje
Verwijderd
ff opmerking over deze opmerking over csguard
csguard is ook al te omzeilen hoor...Nee, is serverside...
Verwijderd
daar ben ik ook "opeens" gebanned.... ik had al 3 maanden niet meer gespeeld en ik was nog nooit (ondanks uiteraard de geweldige scoresOp dinsdag 05 februari 2002 17:16 schreef TheRealFreeMan het volgende:
ik draai geen cheats, en ik heb gespeeld op xs4all, en op demon
Volgens mij is je HL cd-key geSPOOFED
.
Dus: Je cd-key is gebruikt door iemand anders of jij gebruikt een cd-key van iemand die heeft zitten cheaten..
Dus: Je cd-key is gebruikt door iemand anders of jij gebruikt een cd-key van iemand die heeft zitten cheaten..
wat doet die walk script?
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
een bug exploit waardoor je op hoge snelheid kan wandelen zonder dat ej geluid maakt..Op dinsdag 05 februari 2002 19:20 schreef Alpha-xp het volgende:
wat doet die walk script?
Verwijderd
Ik had het niet beter kunnen zeggenOp dinsdag 05 februari 2002 18:23 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
je bent gebanned wegens overmatig vloeken op xs
ff lezen op het xsforum, dan wordt het wat duidelijker
als je YoMama gemaild heb kan het wat langer duren voor je teruggemaild wordt ivm de hoeveelheid mail in zijn mailbox
voor meer info verwijs ik je graag door naar http://games.xs4all.nl/forums
-=Inuyasha=-
* BasieP wil eigenlijk liever niet weten wat jij allemaal hebt uitgespookt..
iets zegt me ook dat ik jouw liever niet wil helpen.. (ik hoop dat meer mensen dat doen)
iets zegt me ook dat ik jouw liever niet wil helpen.. (ik hoop dat meer mensen dat doen)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
ik wil wel lachen om waarom ie op demon gebanned is. WONID en naam aub, dan zoek ik t morgen thuis wel even op.
je kan op het demon forum ook gigantisch uitgelchen worden, altijd prettig.
reverend, ook wonid en playername kan ik wel ff kijken of je voor cht bent gebanned en if yes door wie, kun je hem uit gaan leggen dat je niet cheat.
in m'n profile op het forum van demon (www.thedog.nl) woont m'n email adres, kun je me een mailtje droppen. dan zoek ik t wel ff uit. en illem...
is dat nou pijnlijk, zo'n IP ban? en zo'n mailtje van je ISP?
je kan op het demon forum ook gigantisch uitgelchen worden, altijd prettig.
reverend, ook wonid en playername kan ik wel ff kijken of je voor cht bent gebanned en if yes door wie, kun je hem uit gaan leggen dat je niet cheat.
in m'n profile op het forum van demon (www.thedog.nl) woont m'n email adres, kun je me een mailtje droppen. dan zoek ik t wel ff uit. en illem...
is dat nou pijnlijk, zo'n IP ban? en zo'n mailtje van je ISP?
Verwijderd
IP bann is niet zo erg.. CS servers genoeg.. En emailtje moet nog komen. Ze zullen valsspelen met een spelletje uiteraard erg serieus nemen..
dus jij was dat!Op dinsdag 05 februari 2002 18:44 schreef Metal-Kool4 het volgende:
gewooon ff een nieuwe half-life key rippen (net als mij in free record shop) de boekjes met het nummer erop zaten nog in het hoesje
nu heb ik dus een serial die niet werkt... (en ik heb hem juist gekocht voor die serial, voor mn 2e pc)
Op dinsdag 05 februari 2002 19:05 schreef illem het volgende:
Dat heb je gewoon soms, niks raars aan toch?
Verwijderd
negeer m dan gewoon..Op dinsdag 05 februari 2002 22:02 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
De meeste anticheat proggies staan zo ingesteld dat wonid's van cheaters gelijk naar een algemene blacklist worden gestuurd. Dus als jij op 1 server gepakt wordt dan ben je gelijk gebanned op andere servers die ook gebruik maken van die lijst.
Ik zeg trouwens niet dat je cheat. Op de server waar ik speel maken ze gebruik van CSGuard, hier werden opeens alle spelers inclusief admins gebanned. Het kan dus ook een fout zijn van het proggie zelf. Je moet ook oppassen dat je geen cheats op je HD hebt staan, als zo'n proggie ook maar 1 .dll of .inf filetje vindt dan ben je de lul. Dus zelfs als je niet cheat wordt je nog gepakt.
Ik zeg trouwens niet dat je cheat. Op de server waar ik speel maken ze gebruik van CSGuard, hier werden opeens alle spelers inclusief admins gebanned. Het kan dus ook een fout zijn van het proggie zelf. Je moet ook oppassen dat je geen cheats op je HD hebt staan, als zo'n proggie ook maar 1 .dll of .inf filetje vindt dan ben je de lul. Dus zelfs als je niet cheat wordt je nog gepakt.
Verwijderd
Valt me altijd op dat zodra mensen geband worden van een server dat het ineens een n00b of kutserver is, terwijl ze er darvoor graag speelde.Op dinsdag 05 februari 2002 17:15 schreef Frank128 het volgende:
Verwijderd
Bullshit, alleen silent-run scripts met de moveupbug-exploit worden nog wel eens als cheats gezien. Niet zo raar imo.Op dinsdag 05 februari 2002 17:55 schreef CRu5H0n3 het volgende:
Je zult wel iets vaags in je scripts hebben staan..
Lol, ik snap niet dat jullie n00bs nog steeds "walkscripts" ofzo gebruiken, maar zo doe je het ZONDER script:Op dinsdag 05 februari 2002 19:43 schreef MM- het volgende:
walken![]()
gewoon 1x drukken is walk, en nog een keer is gewoon lopen.
Ga naar controls, zoek naar "swim up, swim down" en stel in dat je de shift toets gebruikt voor een van die twee. Nu is shift je "fastwalk" key zegmaar ipv "walk" key.
Illem ? myg0t illem? En jij zit op het VWO ? Wanneer heb je nou door dat als je gebanned word van een server betekend dat je er niet meer welkom bent ! Ik snap sowieso niet wat de fun is van cheaten, wil je dat iedereen denkt dat je goed bent ofzo ? Hoe zielig kan je zijn....
Graag speelden? ALS ik al CS speel is dat meestal elke keer weer op een andere server.Op woensdag 06 februari 2002 01:27 schreef Tweaker het volgende:
[..]
Valt me altijd op dat zodra mensen geband worden van een server dat het ineens een n00b of kutserver is, terwijl ze er darvoor graag speelde.Beetje frusti ofzo?
En dat je om zoiets gebanned wordt, bewijst toch dat het een noobserver is ?
goh, dat wisten we nog nietOp woensdag 06 februari 2002 07:15 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Lol, ik snap niet dat jullie n00bs nog steeds "walkscripts" ofzo gebruiken, maar zo doe je het ZONDER script:
Ga naar controls, zoek naar "swim up, swim down" en stel in dat je de shift toets gebruikt voor een van die twee. Nu is shift je "fastwalk" key zegmaar ipv "walk" key.
en 'jullie n00bs' , mag ik even lachen?
Verwijderd
cheat dan ook nietOp dinsdag 05 februari 2002 17:11 schreef TheRealFreeMan het volgende:
ik had net een topic, dat ik gebanned was op de XS4all servers (het geeft nix hoor, admin;)) Maar ik wordt nu, nadat ik een tijdje heb gespeeld, overal gebanned! was is er aan de hand????
FF 1 thing straight, ik cheat niet, ik heb zelfs geen buyscrippy
ik ben gebanned omdat iemand op mijn naam heeft zitten vloeken
ik ben gebanned omdat iemand op mijn naam heeft zitten vloeken
Verwijderd
heb je al geprobeert om hl op nieuw te instaleren en vervolgens te kijken of het nog steeds zo is?
Dat komt absoluut niet op hetzelfde neer!Op dinsdag 05 februari 2002 17:26 schreef Frank128 het volgende:
[..]
Dat komt dus op 't zelfde neer
CS Guard is niet te omzeilen, easy is that. Alleen dat dinge moet geupdate worden dan werkt ie. Elke week weer moeten ze dat ding updaten, dan werkt het pas
Verwijderd
Das jouw mening..Op woensdag 06 februari 2002 23:18 schreef Dobie het volgende:
Walkscript is cheat.
Verwijderd
als je echt 1337 bent loop je morgen even naar de bart shit en haal je even een nieuw exemplaar op
Verwijderd
nee , want ik heb dat nummer nog niet getestOp dinsdag 05 februari 2002 22:02 schreef RonnieB82 het volgende:
[..]
dus jij was dat!ik heb ook een originele half-life gekocht, en het boekie zat er ook in toen ie nog in de winkel lag...
nu heb ik dus een serial die niet werkt... (en ik heb hem juist gekocht voor die serial, voor mn 2e pc)
Ik heb al 3 verschillende hl keys
movedown exploid bedoel je..Op woensdag 06 februari 2002 01:29 schreef Tweaker het volgende:
[..]
Bullshit, alleen silent-run scripts met de moveupbug-exploit worden nog wel eens als cheats gezien. Niet zo raar imo.
Maaruhm ff ontoppic.. silent-run wordt dus WEL geaccept door cpl.. check het maar
edit:
en de oude guard bande ook op duck-jump
en de oude guard bande ook op duck-jump
dat is dus silent-run scriptOp woensdag 06 februari 2002 07:15 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Lol, ik snap niet dat jullie n00bs nog steeds "walkscripts" ofzo gebruiken, maar zo doe je het ZONDER script:
Het verschil is alleen dat je ze binned op 1 toets (dus forward en swimdown)
en movedown is gewoon in de controls te binden, als je die dus op de shift toets aansluit hoe kan dat dan een cheat zijn? het zit gvd in het menu
En een beetje speler kan best met z'n pink de shift indrukken en de overige vingers voor de rest gebruiken. Hehe, dalijk zeker ook nog de schietknop als cheat noemen "Hij schiet terug, vuile cheater! Schietscript, ik ziet het al, de echte cheaterd ken het weer es nie zonder de gamma!"
dat hangt dus af van hoe je je controls hebt ingesteld.Op maandag 11 februari 2002 00:55 schreef GambitRS het volgende:
En een beetje speler kan best met z'n pink de shift indrukken en de overige vingers voor de rest gebruiken.
bij mij kan dat gewoon niet, moet ik rare bewegingen gaan maken met mijn hand
zoals de persoon boven jou al zegt, een silentrun script is hetzelfde als wat jij doet, maar dan gebind onder 1 knop. dan is het zeker ineens een cheat
Wat zitten jullie toch te zeiken over een walk knop? Ik heb dat ding nog nooit gebruikt, als je een beetje kan spelen dan tap te toch gewoon op de vooruit toets? Dan hoort ook niemand je en loop je toch een stuk sneller dan walk...
ik gebruik dat ook bijna nooit...Op maandag 11 februari 2002 15:26 schreef Oakley het volgende:
Wat zitten jullie toch te zeiken over een walk knop? Ik heb dat ding nog nooit gebruikt, als je een beetje kan spelen dan tap te toch gewoon op de vooruit toets? Dan hoort ook niemand je en loop je toch een stuk sneller dan walk...
ik duck-jump meestal zonder geluid te maken, gaat ook best snel en kan ik ook sneller reageren als ik een tegenstander zie (anders moet ik eerst op mn silentrun knop drukken anders kan ik niet wegrennen
Verwijderd
van het hart moet mij dat soulman, indien hij de lieve schattig soulman de cx4all of gamepoint admin is, ZELF OOK NIET DOORHEEFT dat als je van demon wordt afgeflikkerd omdat je niet snapt dat Ts niet zijn om op te schieten als je zelf T bent je dan op moet hoepelen. maar gelukkig irriteert ie nu anderen 
ik ben blij dat degenen die zich hier onterecht gebanned voelen niet op demon zinj wezen zeuren, want dat geeft an dat ze toch misschien wel een beetje niet eerlijk speelden. dank u, dank u.
ik ben blij dat degenen die zich hier onterecht gebanned voelen niet op demon zinj wezen zeuren, want dat geeft an dat ze toch misschien wel een beetje niet eerlijk speelden. dank u, dank u.
Zeg Knettergek, je blaast nou wel zo hard van de toren maar volgens mij ben jíj nog altijd de admin die cheaters een tweede kans geeft, zo ook laatst in dust (paar maand geleden dus vrij vertaald):
Je kan hier nou wel een grote mond opzetten alsof jij een cheaters worst nightmare bent maar dat valt reuze tegen. Plz maak van je woorden daden want er valt gewoon niet meer te spelen op demon. Ik kom iedere dag minstens 2 a 3 cheaters tegen. En wordt daar wat aan gedaan? Nee. Demon staat niet voor niets bekend als een adminloos cheaters paradijs.
Ik dacht echt van 'wtf is dit nou?'. Gelukkig kon ik weer op mijn stoel komen om er wat van te zeggen:K: Cheat je?
C: Ja
K: Ik ben admin dus ik kan je bannen weet je dat?
C: Oh
K: Ik geef je de keuze, óf je zet ogc (oid) uit óf ik ban je
C: Nou, dan zet ik mijn cheats wel uit
Alhoewel ik net lekker in het spel zat leek het me het verstandigste om te gaan. Ik wou er eigenlijk op demon.nl/games nog wat van zeggen maar dat leek me te link ivm het loggen van ip's/ip bans dus daarom op deze manier:Ik: Waarom ban je hem niet?
K: Hij heeft zijn cheats toch al uit gezet?
Ik: Ja, maar op deze manier blijven ze terugkomen. Vindt je het gek dat demon als een cheaters walhalla bekend staat?!
K: Wat loop je nou te zeuren, hij cheat toch niet meer.
[knip]Lange wellus-nietus discussie[/knip]
K: Als je nou je mond niet houdt dan ban ik je.
Ik: En waarom dan wel?
K: Omdat ik hier de baas ben
Ik: Oh, en niemand mag wat van jullie beleid zeggen? Mooi is dat.
K: Ik waarschuw je, stop nu met flamen
Je kan hier nou wel een grote mond opzetten alsof jij een cheaters worst nightmare bent maar dat valt reuze tegen. Plz maak van je woorden daden want er valt gewoon niet meer te spelen op demon. Ik kom iedere dag minstens 2 a 3 cheaters tegen. En wordt daar wat aan gedaan? Nee. Demon staat niet voor niets bekend als een adminloos cheaters paradijs.
Ik vind teamkillen totaal iets anders als cheaten, en daar ging het over Knettergek... dus die nutteloze informatie dat ik ooit gebanned ben op Demon kan je ook wel achterwege laten. Je mag daar wel trots op zijn maar ik heb nu wel lekker een Demon NL trui thuisliggen
En die kreeg ik niet omdat ik terecht gebanned was...
En die kreeg ik niet omdat ik terecht gebanned was...
Verwijderd
ik vind dat alle cheaters gebanned moeten worden zonder meedeleide.
ben je net lekker aan het gamen komt er zown eikel die allemaal heady's maakt blijkt het ook nog eens een admin te zijn!!
ben je net lekker aan het gamen komt er zown eikel die allemaal heady's maakt blijkt het ook nog eens een admin te zijn!!
Verwijderd
wel wel
de admin die cheaters neit bant omdat ze dinggen uitzetten ben ik goddank niet. ik vraag het ook niet. ik ban gewoon rucksichtlos de kleuter met z'n OGC. wellicht heb je c@lvin zien spelen... die is nogal lief enzo.
dus eh, ja, ik blaas vrij hoog van torens. ik vind ook dat dat wel mag, als je ziet dat ik helemaal niemand een 2e kans geef bij cheaten. AL mijn cheat-bans zijn permanent en levenslang zonder 2e kans.
en iemand bannen omdat ie mij flamet...
dan moet je het wel HEEEEEEL bont maken, dus ik denk toch echt dat je Chrono of c@lvin gezien hebt.
maar dat geeft niet. als je even een demotje en een wonid screenshot upload dan fix ik de cheater alsnog voor je.
ik vind btw wel dat je even dduidelijk moet maken welke admin het was, want mij zomaar de schuld geven vind ik stout. er zijn nog 14 admins...
de admin die cheaters neit bant omdat ze dinggen uitzetten ben ik goddank niet. ik vraag het ook niet. ik ban gewoon rucksichtlos de kleuter met z'n OGC. wellicht heb je c@lvin zien spelen... die is nogal lief enzo.
dus eh, ja, ik blaas vrij hoog van torens. ik vind ook dat dat wel mag, als je ziet dat ik helemaal niemand een 2e kans geef bij cheaten. AL mijn cheat-bans zijn permanent en levenslang zonder 2e kans.
dan moet je het wel HEEEEEEL bont maken, dus ik denk toch echt dat je Chrono of c@lvin gezien hebt.
maar dat geeft niet. als je even een demotje en een wonid screenshot upload dan fix ik de cheater alsnog voor je.
ik vind btw wel dat je even dduidelijk moet maken welke admin het was, want mij zomaar de schuld geven vind ik stout. er zijn nog 14 admins...
tja het is toch wat..Op dinsdag 12 februari 2002 21:08 schreef KnetterGek het volgende:
wel wel
nee dat werd ook niet bedoeld. ze bedoelen dat je gewoon vraagt of ze die hack uit willen zettenOp dinsdag 12 februari 2002 21:08 schreef KnetterGek het volgende:
de admin die cheaters neit bant omdat ze dinggen uitzetten ben ik goddank niet.
zodra je ook maar weer ff weg bent gaat ie weer net zo hard aan. daar kun je op rekenen.
daarom had je hem beter kunnen bannen.
Op dinsdag 12 februari 2002 21:08 schreef KnetterGek het volgende:
ik vraag het ook niet. ik ban gewoon rucksichtlos de kleuter met z'n OGC.
goed zo.. daar kan firefox nog wel wat van leren. (*hint*)Op dinsdag 12 februari 2002 21:08 schreef KnetterGek het volgende:
dus eh, ja, ik blaas vrij hoog van torens. ik vind ook dat dat wel mag, als je ziet dat ik helemaal niemand een 2e kans geef bij cheaten.
AL mijn cheat-bans zijn permanent en levenslang zonder 2e kans.
hij flamede niet, hij vroeg eerst netjes waarom..Op dinsdag 12 februari 2002 21:08 schreef KnetterGek het volgende:
that's the way we do it!!Op dinsdag 12 februari 2002 21:08 schreef KnetterGek het volgende:
goed zo
maar 14?Op dinsdag 12 februari 2002 21:08 schreef KnetterGek het volgende:
ik volunteer!
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ja, staat op de blacklistnetwork. Nu wordt geband op alle servers die deze list gebruiken. Je wordt gecheck op je WonID, dus je moet een nieuw CS key Hebben en misschien ja naame veranderen zou ook handig zijn. En haal gelijk OGC van je hdd.Op dinsdag 05 februari 2002 17:29 schreef TheRealFreeMan het volgende:
maar ff 2the.
weten jullie nou hoe het komt?
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
3x raden wat ik nu heb gedaanOp zondag 10 februari 2002 19:34 schreef zeven het volgende:
als je echt 1337 bent loop je morgen even naar de bart shit en haal je even een nieuw exemplaar op![]()
idd, ik heb een nieuwe hl gekocht, generation pack
ff alle twijfels wegnemen ivm het al dan niet cheaten van mij: ik heb alleen een clean install van CS op mijn pc staan, geen klote zooi voor de rest
ik lees elke keer dat het met CS echt super erg is.
kan me haast niet voorstellen dat het ZO erg is.
ik speel alleen maar TO en daar is het super minder, heel vreemd.
want overal heb je wel lamers zitten. oke de halflife engine is cheat gevoelig maar dat die admins ook zo lame doen snap ik niet.
binnenkort krijgt mijn clan een jolt server, betaal ik denk aan mee dus wordt ik mede admin, nou bij ons zal het wel normaal zijn
kan me haast niet voorstellen dat het ZO erg is.
ik speel alleen maar TO en daar is het super minder, heel vreemd.
want overal heb je wel lamers zitten. oke de halflife engine is cheat gevoelig maar dat die admins ook zo lame doen snap ik niet.
binnenkort krijgt mijn clan een jolt server, betaal ik denk aan mee dus wordt ik mede admin, nou bij ons zal het wel normaal zijn
Topical OpsOp woensdag 13 februari 2002 15:17 schreef TheRealFreeMan het volgende:
WTF is T.O.? ik dacht dat ik het wel zo'n beetje kende allemaal...
🌞🍃
Verwijderd
Ja hallo wel een klein verschil of 1 of alle usersOp woensdag 06 februari 2002 00:37 schreef Remi het volgende:
De meeste anticheat proggies staan zo ingesteld dat wonid's van cheaters gelijk naar een algemene blacklist worden gestuurd. Dus als jij op 1 server gepakt wordt dan ben je gelijk gebanned op andere servers die ook gebruik maken van die lijst.
worden geband, lijkt me
ff tussendoor, ik ben bij mijn, intussen oude (
) wonid, weer, zonder aankondiging ge-unbanned op Demon.
vaag-vaag, maar zo tezien gaat die algemene blacklist hier niet op...
vaag-vaag, maar zo tezien gaat die algemene blacklist hier niet op...
right al die teringlijers gelijk bannen
kopen ze maar weer een nieuwe half-life
mogen ze het nog een keer proberen.
Het grootste probleem vond ik slechte cheaters
wel met wallhack of aimbot, maar met 0,0 skillz
die staan dan op 3 6 ofzow
en schieten je dan 8 keer achter elkaar recht door je kop
zo kun je lastig zien wie cheat en wie niet.
Het valt me ook op dat voornamelijk veel belgen cheaten
kopen ze maar weer een nieuwe half-life
mogen ze het nog een keer proberen.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
hmm als je cheat en dan 3 6 staat dan doet ie echt iets fout (afgezien van het cheaten uiteraard)Op donderdag 14 februari 2002 04:15 schreef Bamibal het volgende:
Tactical OpsOp woensdag 13 februari 2002 15:35 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Topical Ops
1. of je cheat
2. of je bent heeeeeeeeeeeeeeel goed (dat betwijfel ik)
3. je hebt een cheat in je map staan maar je gebruikt em niet maar hij word toch gedetecteerd
2. of je bent heeeeeeeeeeeeeeel goed (dat betwijfel ik)
3. je hebt een cheat in je map staan maar je gebruikt em niet maar hij word toch gedetecteerd
Pagina: 1