Vet goedkope no-names bij Queens

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 09:13

delorean7

Let's take the Aston toni

Topicstarter
Een maat van me had no-name Geforce 3 ti200's met 128 Mb geheugen voor 300 euro. Dat vond ik wat duur en toen vond ik in de pricewatch dat queens de ti200 64 mb voor echt helemaal geen geld verkoopt. (220 euro ofsow)

Maar goed no-names dus, ik bellen... bleken pixelviews te zijn.

Zijn er mensen die wat meer weten van dit ding? Geheugen 4 ns? Is het een beetje een degelijke kaart? En waarom zo goedkoop?

Anyway ik wacht ff op de Tv-out versie

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 18:32
het schijnt dat die kaartenniet erg goed zijn

Verwijderd

een vriend van mij heeft een Pixelview Geforce 3,... is er erg tevreden over,... verwacht geen enorm gelwedige overklok resultaten, maar gewoon bij games... toppie !!

Verwijderd

Geloof me dat er in een groot prijsverschil wel DEGELIJK verschillen inzitten. Je kunt beter 80 Euro meer uitgeven voor een kaart die EN sneller EN betrouwbaarder is MET tv/in en out. Dus...

Verwijderd

Powercolor's heb je al voor 19€!!!!!
Kijk es i/d pricewatch om te zien waar, ik weet het niet meer |:(

edit:

Ahja : Gistron.com

edit:

Whoeps, 199€ bedoel ik |:(

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik heb een Pixelview GF2 Ti, loopt super en overklokt ook redelijk.

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-07 15:44

jjwa

CZ3 tentmuis

1 tip:
koop niet bij Queen Systems...
ik heb er erg slechte ervaringen mee...
ik had iets wat niet klopte en heb erover gemaild, en meestal duurt het ca 1 a 1,5 maand voordat je een mailtje terug hebt, en in dat mailtjes staat dan iets loos zoals:
"oh, maar wij hebben het toch echt gecontroleerd!"
of:
"wij zullen het eens aan de leverancier vragen"
en als ik dan na 2 maanden denk "ik stuur maar eens een mailtje om te checken hoe dat zit" krijg ik NOOIT meer een mailtje terug...

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik heb mijn Epox bordje gehad van Queen systems, na een week had ik er een probleem mee, ik heb gebeld en kon hem direkt komen ruilen voor een nieuwe, dus ik heb niets dan lof voor Queen systems.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Wat is dat voor gezeur over goedkope video kaarten die slecht zijn?? Ze gebruiken allemaal dezelfde layout en de onderdelen moeten ook allemaal ongeveer even goed zijn, je betaald alleen voor de software die erbij zit en het naampje.. Lekker boeiend!!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.