Toon posts:

[warmtewisselaar] dik vet dat tegen methanol kan

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn nieuwe warmtewisselaar zoek ik eigenlijk een soort dik vet dat tegen een methanol/water en glycol/water oplossing kan.

Op die manier kan ik de verbinding tussen koperplaatje en PVC vloeistofdicht afdichten, terwijl ik het toch nog zo los kan maken.

Wie weet wat ik hebben moet?

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Niet echt vet: maar siliconenkit :?

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:25

Whuzz

Dodgeball!

Lichaamsvet? Doe een liposuctie, twee vliegen in 1 klap ;)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

kan uierzalf dat niet gewoon?

Verwijderd

bokkekuttevet :D

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 19:27

fly

Live Is Just.........

lol.....

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Kan je het niet gewoon lijmen? In de vliegtuig-industrie wordt ook alles gelijmd.
Kan je er niet anders nog een rubberlaagje tussen gooien want rubber lijmt zowel goed op PVC als metaal zover ik weet.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het eigenlijk niet verlijmen. Een afdichting ertussen en bouten is makkelijker als het ooit los moet. Maar een rubber ring gaat niet werken, en echt strak sluiten de oppervlakken niet op elkaar aan.

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 20:13 schreef powerpulse het volgende:
Niet zo grof, anders mep ik je met m'n kamelenlullenleren riem.

Verwijderd

het kost geld en je moet het snel en goed gebruiken , maar tis wel super spul want ik heb er een hele winkel mee in elkaar geplakt : TEK-7 Fast of Superfast

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 21:13 schreef real_raichu70 het volgende:
het kost geld en je moet het snel en goed gebruiken , maar tis wel super spul want ik heb er een hele winkel mee in elkaar geplakt : TEK-7 Fast of Superfast
Hij wil het niet verlijmen zegt ie net... :)

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
Dow Corning 1-2577.. adhesive vulcaniserende siliconen rommel..

is ook goed om je socket mee te vullen word speciaal gemaakt op PCB te beschermen tegen zuren/hitte/kou en condensatie.. word ook in vliegtuigen gebruikt.

temp bereik -40 -> +200 graden celcius.

uitharding tussen de 7 a 14 dagen bij 20 graden, tempo word versneld als je het voor 24 uur constant op 40 graden houd.

volgens mij is dat wat je zoekt.

indien ja, hebbik veel meer info voor je en een adres waar je het kan halen in NL kost alleen veel duur namelijk 500gram voor 75 euro.

als er genoeg mensen zijn die dit willen hebben om condens tegen te gaan op mobo incombo met TEC dan kunnen jullie het van mij kopen per 10 ml injectiespuiten a ongeveer 2 euro ex verzend('k heb een blik gekocht ivm arriverende TEC).

wat je eventueel zou kunnen gebruiken is:

Dow Corning 732
Dow Corning 736
Siliconen afdichtmiddelen
Dow Corning is een uitgebreid pakket siliconen sealants met de gemeenschappelijke noemer dat ze een hoge flexibiliteit hebben.

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

Sinlath ik heb wel interrese in dat spul.

ik zal je ff een emailtje sturen

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Op dinsdag 05 februari 2002 21:13 schreef real_raichu70 het volgende:
Weheheh malloot, dan krijg je het dus nooit meer los ;) En dat was niet echt de bedoeling denk ik zo.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 20:13 schreef powerpulse het volgende:
je bedoelt geittekuttevet,een bok heeft geen kut :+

Verwijderd

de eerste serieuze reactie...:)

dabit, je kan APIZON vet gebruiken, dat spul is echt erg. wordt verkocht als vacuumafdichtingsvet en lost nergens in op, bij ons op school is het de sport om dat spul op ruitenwissers te smeren want dat kost dus gewoon een nieuwe voorruit. ook met aceton of methanol is dat spul niet weg te krijgen...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 22:55 schreef Genius_P het volgende:
de eerste serieuze reactie...:)

dabit, je kan APIZON vet gebruiken, dat spul is echt erg.
Mooi, en waar vind ik dat?

offtopic:
Ga ergens anders spelen met bokkekutten en kamelelullen alsjeblieft....

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 05 februari 2002 21:13 schreef Mace33 het volgende:

[..]

Niet zo grof, anders mep ik je met m'n kamelenlullenleren riem.
Ik lig hier echt onder m'n bureau van het lachen. :D >:)

Verwijderd

Gewoon simpel scheepsvet dat spul gebruiken ze rondom de schroef as en is ongelovenlijk onverwijderbaar ,eens een geintje onder deurknop van auto gehad ging er zelfs met terpetine/wasbenzine/thinner niet van af.

Verwijderd

Kranenvet kan je ook proberen. Smelt niet en lost dacht ik ook niet op in alcohol. Hebben ze gewoon bij de ijzerboer, in van die kleine tubetjes. Maar bij een vakhandel zal je wel grotere verpakkingen kunnen krijgen.

Ik geloof trouwens dat 't ook siliconenmeuk is.

Trouwens, als je Apizon zoekt moet je bij Apiezon kijken :)
Pagina: 1