Eat the bugs, live in a pod
Ja snap ik ook niet helemaal.. werk thuis met Visual C++ en op school met Borland.. Borland is trouwens een stuk trager met compileren enzo (of ligt aan school PC's).. Maar er wordt door school aangeraden met Borland te werken, dus wat is het verschil dan precies
Borlanc C++ of Borland C++ Builder?
Borland C++ gebruikt de OWL en Visual C++ MFC voor Windows programmatie. Builder gebruikt VCL.
Borland C++ gebruikt de OWL en Visual C++ MFC voor Windows programmatie. Builder gebruikt VCL.
https://fgheysels.github.io/
dat sijn hele mooie afkortingen... 
.....en die staan voor.....
Wat bedoel je met DOS-programmeren? Dat de tekst in een DOS-box verschijnt of dat het ook werkelijk op een oude DOS-pc (16-bits) gaat werken. VC++ kan alleen maar 32-bits code genereren, maar die 32-bits code kunnen ook in een DOS-box uitgevoerd worden.Op dinsdag 05 februari 2002 16:57 schreef HMC het volgende:
Kan je met Visual C++ ook in DOS programmeren?
Owja nu snap ik hetOp dinsdag 05 februari 2002 17:01 schreef whoami het volgende:
Borlanc C++ of Borland C++ Builder?
Kan je het ff in mensentaal uitleggen please??
is het een id je ergens in te verdiepen voor je zo;n discussie start?Op dinsdag 05 februari 2002 17:03 schreef HMC het volgende:
![]()
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ik denk dat je usericon het antwoord biedt...Op dinsdag 05 februari 2002 17:03 schreef HMC het volgende:
![]()
Je hoeft toch niet te reageren?? Met zulke replies kun je beter wegblijvenOp dinsdag 05 februari 2002 17:07 schreef D2k het volgende:
[..]
is het een id je ergens in te verdiepen voor je zo;n discussie start?
aaaaa....
kom er net achter;
MFC is handig
Voorgeprogrammeerde routines
scheelt tikwerk dus...
Maar dat zijn door hun gestandaardisserde aard vast wel weer langzamere functies.
Dus voor snelheid kies ik Borland C++
/edit
die andere 2 kan ik niet so snel vinden
Ik search echt wel hoor D2k....
loop jij nou de hele dag naar mensen te soeken die iets "verkeerds" doen...leuke baan
kom er net achter;
MFC is handig
Voorgeprogrammeerde routines
scheelt tikwerk dus...
Maar dat zijn door hun gestandaardisserde aard vast wel weer langzamere functies.
Dus voor snelheid kies ik Borland C++
/edit
loop jij nou de hele dag naar mensen te soeken die iets "verkeerds" doen...leuke baan
Mwah, daar verschillen de meningen overHMC: MFC is handig
Die gebruik je in haast elk platform...Voorgeprogrammeerde routines
scheelt tikwerk dus...
Mwah...Maar dat zijn door hun gestandaardisserde aard vast wel weer langzamere functies.
Ik hoop voor je dat Borland ook "Voorgeprogrammeerde routines" levertDus voor snelheid kies ik Borland C++
Heb je uberhaupt al weleens iets geprogrammeerd?
-2. Flame. D2k maakt een terechte opmerking. Jullie vragen om informatie die overal op het web te vinden is. Een discussie is alleen leuk als hij wordt opgestart om op een makkelijke manier aan antwoorden te komen en over een onderwerp gaat waar ook nog over te discussieren valt.devv05: Je hoeft toch niet te reageren?? Met zulke replies kun je beter wegblijvenHet is toch een normale vraag
Als dit niet wat leuks wordt gaat hij wat mij betreft binnen nu en 2 replies op slot.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Nee. Hij probeert P&W interessant te houden, samen met de anders mods en mij.HMC: loop jij nou de hele dag naar mensen te soeken die iets "verkeerds" doen...leuke baan
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
en jij hoeft ook niet zo te reagerenOp dinsdag 05 februari 2002 17:08 schreef devv05 het volgende:
Je hoeft toch niet te reageren?? Met zulke replies kun je beter wegblijvenHet is toch een normale vraag
tis imho een legitieme vraag
ik kan nu 50 topics starten met interessante vragen waar ik zelf de ballen van snap
is niet echt nuttig denk ik??
Op dinsdag 05 februari 2002 17:08 schreef HMC het volgende:
/edit
en je doet nix verkeerd
ik probeer je voor te bereiden op eventuele nog volgende reacties. Als je een vraag stelt moet je bereid zijn om dingen op te zoeken die je niet weet en je goed voor te bereiden
en gezien jullie 2 reacties kan deze wmb zo dicht
</offtopic>
[edit]mbravenboer was eerder
Ik kom gewoon een topic tegen met een vraag waar ik ook wel graag een antwoord op wil, maar dan heb ik echt geen zin om eerst heel inet hiervoor te gaan doorzoeken..Op dinsdag 05 februari 2002 17:13 schreef mbravenboer het volgende:
-2. Flame. D2k maakt een terechte opmerking. Jullie vragen om informatie die overal op het web te vinden is. Een discussie is alleen leuk als hij wordt opgestart om op een makkelijke manier aan antwoorden te komen en over een onderwerp gaat waar ook nog over te discussieren valt.
Als dit niet wat leuks wordt gaat hij wat mij betreft binnen nu en 2 replies op slot.
En zulk soort reacties voegen ook niet echt veel waarde aan een topic toe..
jawel in DOS....met borland C++ 5.02...Op dinsdag 05 februari 2002 17:13 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt al weleens iets geprogrammeerd?
[..]
kmot nu in windows dingen doen voor stage..
vroeg me af welke ik dan beste kan nemen...visual C++ , gewoon C++
so'n soort vraag kan je niet SNEL beantwoord krijgen door op het net te soeken....wel op tech-fora.....laat GoT nu en techforum sijn....of hebbik ut mis
en aldus besluit ik dit topic
zie hiervoor ook : [topic=397053/1/25]
als je deze discussie alsnog wil voeren moet je hem goed opzettenEn zulk soort reacties voegen ook niet echt veel waarde aan een topic toe..
zie hiervoor ook : [topic=397053/1/25]
P&W is een forum voor vragen na enige inspanning en zoektochten. P&W is ook een forum voor interessante discussies. P&W is geen forum waarmee je een antwoord kunt krijgen op vragen die je makkelijk op het web kunt vinden of vragen die het gevolg zijn van een gebrek aan basiskennis.laat GoT nu en techforum sijn....of hebbik ut mis
Over het algemeen zijn dergelijke topics toch geen probleem, maar de stijl van reageren en vragen draagt er toe bij dat dit toch op slot gaat.
Zoek op het internet naar je antwoorden of start na voldoende research een nieuw topic met een interessante discussie.
Oeps, we waren het eens.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()