Hallo,
Ik heb een mailfurmulier gebouwt met de volgende functies:
Er wordt gecontroleerd of alle velden zijn ingevuld, zo niet. Wordt er een melding van gemaakt. En zal het veld als nog moeten worden ingevuld.
Er wordt na het Mailtje te hebben verstuurd naar de webmaster, een bevestigingsmailtje naar de verstuurder verstuurd.
De verstuurder van het mailtje krijgt een bedankje na het correct invullen van de velden.
U krijgt in het mailtje dat de verstuurder stuurt het tijdstip vermeld van wanneer de verstuurder het mailtje stuurdde.
Maar nou krijg ik de webmaster nooit een emailtje u kan de codes van verstuur.php is als volget:
zo dus
D2k
volgens mij zitten er geen fouten in zo wel Laat het dan ff weten en als je de html van contact.php nog wil zien moet jet het ff zeggen
Alvast bedankt
Ik heb een mailfurmulier gebouwt met de volgende functies:
Er wordt gecontroleerd of alle velden zijn ingevuld, zo niet. Wordt er een melding van gemaakt. En zal het veld als nog moeten worden ingevuld.
Er wordt na het Mailtje te hebben verstuurd naar de webmaster, een bevestigingsmailtje naar de verstuurder verstuurd.
De verstuurder van het mailtje krijgt een bedankje na het correct invullen van de velden.
U krijgt in het mailtje dat de verstuurder stuurt het tijdstip vermeld van wanneer de verstuurder het mailtje stuurdde.
Maar nou krijg ik de webmaster nooit een emailtje u kan de codes van verstuur.php is als volget:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
| <? if ($naam == "") {echo "Je bent je naam vergeten in te vullen!";} else { if ($emailadres == "") {echo "Je bent je E-mail adres vergeten in te vullen!";} else { if ($bericht == "") {echo "Je bent een berichtje vergeten in te vullen!";} else { $antwoord = "Beste $naam, Bedankt voor je mailtje naar de webmaster! Je zult snel een reactie terug krijgen! Mvg. de webmaster"; $onderwerp = "Mailtje via Mail Formulier"; $mijn_email = "andy@andyzanting.nl";adres neerzetten! $mijn_naam = "Andy Zanting"; $naam = "Naam: $naam"; $email = "E-mail adres: $emailadres"; $bericht = "Bericht: $bericht"; $datum = "Het mailtje is verstuurd op: " . date("Y-m-d H:i:s") . "\n"; mail("$mijn_email", "$onderwerp", " $datum $naam $email $bericht", "From: $naam<$emailadres>\nReturn-path: $emailadres"); mail("$emailadres", "$onderwerp", "$antwoord", "From: $mijn_naam<$main_email>\nReturn-path: $mijn_email"); echo "Bedankt voor je Mailtje!"; } } } ?> ?> |
zo dus
volgens mij zitten er geen fouten in zo wel Laat het dan ff weten en als je de html van contact.php nog wil zien moet jet het ff zeggen
Alvast bedankt