voeding voor hp netserver E45

Pagina: 1
Acties:

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik heb een hp E45 netserver, waarvan de voeding nu dood is. De voeding die hierin zit, is echter geen standaard at of atx voeding.
Weet iemand wat voor een soort voeding het is (het is er eentje van hp..eigen verzinsel van hp?), en waar ik zo'n voeding voor een redelijke prijs kan krijgen?

ik kan de connecters wel ff inscannen, maar misschien is er iemand die het zo weet.

ps. met google werd ik ook niet veel wijzer.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:29
Op dinsdag 05 februari 2002 16:33 schreef RdB het volgende:
het is er eentje van hp..eigen verzinsel van hp?
Yup.. Specifiek voor die servers..
en waar ik zo'n voeding voor een redelijke prijs kan krijgen?
though one.. Ik denk dat je zo'n ding niet voor een redelijke prijs kunt vinden helaas.. (of je moet een tweede kast aan kunnen komen voor een zacht prijsje!)
Voeding is vast nog wel te krijgen via HP als spare-part, maar reken niet op een lage prijs..

Verwijderd

Waarom repareer je hem niet ... is stukken goedkoper :-)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:29
Op dinsdag 05 februari 2002 17:51 schreef petalwing het volgende:
Waarom repareer je hem niet ... is stukken goedkoper :-)
Mjah, is natuurlijk een optie.. Vaak zijn het gewoon de schakeltorren die het loodje hebben gelegd.. Die zijn nog wel te vervangen!

• RdB_IA
  • Niet online
is het niet mogelijk om een ander soort voeding te 'modden' zodat hij wel werkt? Ik kan die connectors er wel af halen en aan een andere solderen, maar dan moet ik dus wel weten welke ader wat doet.
Heeft iemand hier toevallig specs van? Bij HP is eigenlijk niks meer te vinden over deze computer..te oud.

• RdB_IA
  • Niet online
is er niemand die mij kan vertellen of dit eigenlijk een gewone ATX voeding is, maar dan met andere connectoren?
een nieuwe kost 310 euro, terwijl ik dat ding een paar maand geleden heb gekocht voor minder dan 200..ga ik dus niet doen (kan ik net zo goed een ander moederbord kopen).

mijn soldeer techniek is niet dusdanig dat ik IN een voeding ga solderen..
Pagina: 1