wie heeft er ervaring met lcd panels?

Pagina: 1
Acties:

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb een lcd panel gekregen van iemand, deze panels kun je gebruiken in combinatie met een overheadprojector als vervanging voor een beamer.

Ik ben nu dus op zoek naar een overheadprojector zodat ik mijn divxjes lekker op een scherm kan kijken, maar voordat ik een overheadprojector aanschaf was ik eigenlijk wel benieuwd of er mensen zijn die ervaring met deze dingen hebben.

Komt bv de kwaliteit een beetje in de buurt van een beamer??

pic : Afbeeldingslocatie: http://www.rsvisual.co.uk/media/images/products/3m/lcd_6400.gif

• lester
  • Niet online
subtiel kickje :P

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 08:08

w00Dy

Make soap, not war

vroeger hadden we zo van die panels op school, z/w retekwaliteit !
is de jouwe in kleur ?
kan best zijn dat ze verbeterd zijn door de jaren...

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
hoe kewl !! wat kost zo'n ding ?!

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Kwaliteit is niet slecht maar ook niet echt te vergelijken met een beamer van deze tijd. Wat ook vervelend is dat je een overhead moet zoeken met een HMI lamp. Deze geven naemlijk wit licht elke andere overhead geeft geel licht en dat is niet mooi bij video. Als je hem hebt gehad is het een leuk kado... Standaard overhead rond de € 350 een HMI vanaf €1000,- :(

kijk hier bij Kindermann maar eens rond.

Suc6

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-03 17:26

SiGNe

Ook hoi!

Je kan er natuurlijk ook wat witte CCFL'etjes achter zetten en dan heb je een LCD scherm met backlight :)

Niet?
[Specs]

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
mrdummy heeft er eentje, hij heeft een overheadprojector van een rommelmarkt af. en de kwaliteit is goed genoeg voor een film, maar je moet wel een beetje donkere omgeving hebben

• lester
  • Niet online
de resolutie is 640/480 of 800/600 en kleur dus dat moet wel goed zitten denk ik :)
Pagina: 1