Toon posts:

SUPERWEB!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst wil ik even zeggen dat ik superweb heel goed vind maar waar ik me toch aan erger is dat je na 2 uur er afgekickt wordt. Ik hoorde dat er een soort hack was om dit te omzeilen. Weet iemand die hack?
En kan die het hier dan effe uitleggen?

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

verkeerde forum...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
sommige mensen leren het nooit! :(

Maargoed...je moet niet zeuren man...2 uur is lang zat..je moet anderen ook de kans gunnen om op SW te zitten.

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Idd... verkeerde forum, maar geef me je loginaam en password maar en ik kraak je account wel even. >:) >:) >:)

Verwijderd

Die hacks bestaan niet (voor zover ik weet), de verbinding met sw wordt verbroken aan de kant van sw, daar kan je weinig tegen doen...
( helaas, toch wel :) )

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

is gewoon bull, die in het leven wordt geroepen door mensen die de inlog gegevens van andere soepwebbers willen hebben :r

Verwijderd

Is idd niet mogelijk, superweb verbreekt de verbinding, jij niet.

Als het wel kon had je nu niet op superweb gezeten, denk na ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dit bestond echt. Dat was ongeveer 4 maanden geleden toen belde ik nog nar superweb om te vragen wanneer alles goed zou zijn. En toen zeiden ze dat ze eerst de mensen aan het opzoeken waren die de 2 uurs regeling vermeden en gelijk zouden schorsen.
Ik hoop dat iemand het weet want ik wil het eigenlijk ook wel verdien ik gelijk ook wat meer met paidtosurf.

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

Dat was een smoes van superweb om de problemen die ze hadden aan iemand anders te kunnen wijten :)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Topicstarter
Weet je het zeker?

Dus iedereeen weet het zeker dat er niet zo'n manier is waardoor je die 2 uur kan vermijden?

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

dat is heel zeker een fabel :)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Ook ik gebruik SW, omdat de telefoon kosten anders wel heel hoog worden.

MAAR!, denk er eens zo over, je hebt ISDN en je belt dus in, maar je hebt 2 lijnen, dus als je nou eens 15 minuten van te voren al gaat bellen naar SW ( dus voordat je 2 uur over zijn ) en daarbinnen krijg je een connectie......... Dan laat je de computer net zo lang wachten met het geven van een Password totdat de 2 uur over is en dan schakel je snel over op de andere verbinding.
Zo kan je continue op het SW netwerk zitten

Toch?!, maarja zoals iemand al opperde moet je andere ook een kans geven om op het netwerk in te bellen, dus als ik even niet mijn verbinding nodig heb dan kap ik hem ook meteen af. Andere die bv op automatische redail hebben staan vind ik ook niet helemaal correct want je verpest het in zekere maten ook voor je zelf....
Pagina: 1