|we live in the history of a mad man Mr. G |
Staat deze W2k sever in native of mixed mode?
Heb je een active directory gebouwd, inderdaad native of mixed enz enz.
Wat is je verhaal man MEER INFO!
Wat is je verhaal man MEER INFO!
guest account enabelen, start instellingen computer management local users, users, guest -- enable
ik ken het probleem, bovenstaande oplossing werkt meestal wel en anders heb je erg veel pech
ik ken het probleem, bovenstaande oplossing werkt meestal wel en anders heb je erg veel pech
Nooit werken via je guest account. Dan zet je ongeveer alles open, je kan het wel gebruiken om even te testen of het technisch werkt. De naam van de win95 gebruiker moet bekend zijn als gebruiker op de W2K machine. Dan kan hij inloggen
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
maar waar stel je dat in dan ??
op de win95 machine
ik heb active dir. geinstalleerd
en ook: DHCP, DNS, ENZ
op de win95 machine
ik heb active dir. geinstalleerd
en ook: DHCP, DNS, ENZ
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Geef s antwoord op onze vragen.
Als ik naar de tandarts ga met "ik heb pijn in mijn kiezen" en verder niets dan weet hij toch ook niet waar, welke hij moet boren?
Als ik naar de tandarts ga met "ik heb pijn in mijn kiezen" en verder niets dan weet hij toch ook niet waar, welke hij moet boren?
Nou luister eens naar i2Paq, en heb je hem native of mixed mode ingesteld, en de moeder van alle prblemen klopen de kabel(s) wel???????
We hebben wat meer info nodig.
We hebben wat meer info nodig.
Verwijderd
Eerlijk gezegd snap ik het probleem niet. Waarom speelt native of mixed mode een rol? Dit heeft enkel betrekking om de servers, niet op de clients. Volgens mij moet enkel de pdc-emulator werken, en dat zou standaard zo moeten zijn.
Dan moet je enkel op de client bij de netwerkinstellingen - client for microsoft networks, je domeinnaam ingeven. Rebooten en aanloggen met een geldige gebruikersnaam van "active directory users and computers".
Dan moet je enkel op de client bij de netwerkinstellingen - client for microsoft networks, je domeinnaam ingeven. Rebooten en aanloggen met een geldige gebruikersnaam van "active directory users and computers".
De server emuleert enkel een NT-PDC wanneer je hem op mixed mode zet , maar idd voor de client hoeft het in theorie niks uit te maken, maar ik heb een paar gevallen gezien dat het wel uitmaakte.Op dinsdag 05 februari 2002 17:16 schreef BartVO het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik het probleem niet. Waarom speelt native of mixed mode een rol? Dit heeft enkel betrekking om de servers, niet op de clients. Volgens mij moet enkel de pdc-emulator werken, en dat zou standaard zo moeten zijn.
Maar waar meneer naar moet kijken is naar de de domeinnaam voor pre-windows2000 clients die bij het aanmaken van een gebruiker in een of ander tabblad. En natuurlijk naar de moeder van alle problemen die ik eerder al aangaf.
Heb je de netwerkinstellingen van Win95 wel goed staan? Denk aan juiste IP adres, lid van het domein, enz enz.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1