Toff ding man..!!
grotere scherm meer geheugen,, iedereen kan ervoor proggen..
http://www.gp32.com/English/main.asp
grotere scherm meer geheugen,, iedereen kan ervoor proggen..
http://www.gp32.com/English/main.asp
LOLOp dinsdag 05 februari 2002 15:31 schreef VeldKoe het volgende:
als het geval even 'snel' is als de site heb ik niet veel hoop
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
een backlite zorgt er ook voor dat je batterijen 5x sneller leeg zijn... dat is denk ik de voornaamste reden dat de GBA er niet 1 heeft...Op dinsdag 05 februari 2002 15:34 schreef _Swieep het volgende:
(nog niet op de site gekeken) Maar een back-lite is een pre.. wat baal ik dat die GBA dat niet heeft zeg..
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
En dit heeft de Gamegear van Sega de strop omgedaan, of deze ook backlite had weet ik niet, maar batterijen leegslurpen was hij zeker goed in.Op dinsdag 05 februari 2002 15:36 schreef RonnieB82 het volgende:
een backlite zorgt er ook voor dat je batterijen 5x sneller leeg zijn... dat is denk ik de voornaamste reden dat de GBA er niet 1 heeft...
Super Mario Advance, and your right. Op een handheld horen 2D games.Op dinsdag 05 februari 2002 15:42 schreef xsence-ecs het volgende:
wat vinden jullie momenteel de tofste game op de gba?
ik vind over het algemeen de oude 2d games veel toffer dan de 3d games van nu..
2d games blijven toch leuker.
Verwijderd
Maakt dat nou uit.. knopje om de back-lite aan of in jou geval uit te zetten!Op dinsdag 05 februari 2002 15:36 schreef RonnieB82 het volgende:
[..]
een backlite zorgt er ook voor dat je batterijen 5x sneller leeg zijn... dat is denk ik de voornaamste reden dat de GBA er niet 1 heeft...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja, er zijn gba writers, en ze zijn nog legaal ookOp dinsdag 05 februari 2002 15:54 schreef xsence-ecs het volgende:
Toen de pc net als game machine begon had je rick dangerous en commander keen enz..
dat waren toffe games..
tegenwoordig is alles 3d, iedereen wilt alleen maar sneller.
ze moeten alien breed van de amiga overbrengen op de gba man.. dat was ook een toff spel.
zijn die kits ergens te halen ? om zelf te proggen voor de gba?
Verwijderd
helemaal mee eens!NO way dat zoon n00b bedrijfje ff nintendo eruit schopt.
Ik durf te wedden dat dit project gecancelt word of dat het alleen in japan te koop is.
Verwijderd
Alien Breed heersteOp dinsdag 05 februari 2002 15:54 schreef xsence-ecs het volgende:
Toen de pc net als game machine begon had je rick dangerous en commander keen enz..
dat waren toffe games..
ze moeten alien breed van de amiga overbrengen op de gba man.. dat was ook een toff spel.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
In die tijd had ik een atari... ik wil je zeggen, die spellen zagen er stukken beter uit als de pc spellen van toenOp dinsdag 05 februari 2002 15:54 schreef xsence-ecs het volgende:
dat waren toffe games..
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Tis misschien wel een goed product, maar het zal nooit echt aanslaan als de GBA denk ik.. GBA is van nintendo en dat heeft gewoon een naam.. Dit dingetje niet...Op donderdag 07 februari 2002 23:26 schreef bugs het volgende:
Als je de specificaties bekijk is dit absoluut een gba killer. 75 Mhz arm tegen 16 in een Gba, 8Mb gehuegen tegen 256Kb in de gba. 32 kanaals midi support tegen 4 kanaals fm op de gba, 4 kanaals pcm tegen 2. 320x240 tegen 240x160. Smart media Kaartjes zijn 16 tot 32 Mb tegen de nu gangbare 4 tot 8 Mb cartridges van Nintendo.
Alleen kost dit beestje straks 500,- De spellen worden tussen de 10 en 20 dollar.
Lijkt me een GBA killer. Het zal alleen wel even duuren voordat ze de markt kunnen aanboren aangezien de GBA en wat vertrouder product is en dus eerder verkocht wordt...
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Toch issie te koop!Op dinsdag 05 februari 2002 15:33 schreef ilyc het volgende:
De GamePark 32 is al zeer oud, en is al enkele jaren geleden gecompleteerd. Hij zal waarschijnlijk nooit het daglicht zien. Mark My Words.
Verwijderd
http://www.gbadev.org daar vind je echt allemaal zelfgemaakte games en programma's om (legaal) met je flashwriter op je GBA uit te proberen.Op woensdag 06 februari 2002 19:23 schreef devv05 het volgende:
er zijn wel progs in omloop om voor de GBA te proggen hoor.. weet alleen niet waar
20*350ZO45°
Verwijderd
hmm, er staat op die site idd dat ie 2 feb 2002 is gereleased...Op maandag 11 februari 2002 13:59 schreef _Swieep het volgende:
[..]
Toch issie te koop!
http://www.lik-sang.com/?click=pi-126-812-nl110202
Verwijderd
PLS read this: [topic=409862/1/25]Op dinsdag 05 februari 2002 17:15 schreef TheRealFreeMan het volgende:
[..]
ja, er zijn gba writers, en ze zijn nog legaal ook
alleen de spellen die je erop zet, kunnen ILL zijn
ik weet alleen de site niet meer,aar zoek gewoon ff op google
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq