Toon posts:

Check de Gameboy advance killer..!!

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Toff ding man..!!

grotere scherm meer geheugen,, iedereen kan ervoor proggen..

http://www.gp32.com/English/main.asp

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
als het geval even 'snel' is als de site heb ik niet veel hoop

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op dinsdag 05 februari 2002 15:31 schreef VeldKoe het volgende:
als het geval even 'snel' is als de site heb ik niet veel hoop
LOL :D

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
De GamePark 32 is al zeer oud, en is al enkele jaren geleden gecompleteerd. Hij zal waarschijnlijk nooit het daglicht zien. Mark My Words.

Verwijderd

(nog niet op de site gekeken) Maar een back-lite is een pre.. wat baal ik dat die GBA dat niet heeft zeg..

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op dinsdag 05 februari 2002 15:34 schreef _Swieep het volgende:
(nog niet op de site gekeken) Maar een back-lite is een pre.. wat baal ik dat die GBA dat niet heeft zeg..
een backlite zorgt er ook voor dat je batterijen 5x sneller leeg zijn... dat is denk ik de voornaamste reden dat de GBA er niet 1 heeft...

• ilyc
Klopt. Daarnaast scheelt het ook nog eens in de kosten van het apparaat bij aanschaf, en inderdaad, bij batterijconsumptie.

• Ed_Capone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Ziet er zeker leuk uit. Maar ja, hopen dat ze wat meer aan marketing gaan doen. Een beetje concurrentie kan geen kwaad. Maar Gameboy Advance Killer, Nee. Dat zal het niet worden. Gameboy heeft Mario, Zelda, Pokemon enz. Daar kan een andere (hardwarematig) superieure handheld toch echt niet tegenop.

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

Verwijderd

hmm lijkt me nix

Verwijderd

Topicstarter
wat vinden jullie momenteel de tofste game op de gba?

ik vind over het algemeen de oude 2d games veel toffer dan de 3d games van nu..

2d games blijven toch leuker.

• Ed_Capone

Ed_Capone

Op dinsdag 05 februari 2002 15:36 schreef RonnieB82 het volgende:

een backlite zorgt er ook voor dat je batterijen 5x sneller leeg zijn... dat is denk ik de voornaamste reden dat de GBA er niet 1 heeft...
En dit heeft de Gamegear van Sega de strop omgedaan, of deze ook backlite had weet ik niet, maar batterijen leegslurpen was hij zeker goed in.

Maar ja, je kan natuurlijk een grootte haspel kopen. Kun je toch nog 50 meter van huis en heb je geen last van lege batterijen :D

• Ed_Capone

Ed_Capone

Op dinsdag 05 februari 2002 15:42 schreef xsence-ecs het volgende:
wat vinden jullie momenteel de tofste game op de gba?

ik vind over het algemeen de oude 2d games veel toffer dan de 3d games van nu..

2d games blijven toch leuker.
Super Mario Advance, and your right. Op een handheld horen 2D games.

• VeldKoe
  • Niet online
vind ik ook
2d (handhelds) hebben zo'n lekker sfeertje
krijg helemaal zin om een gba te kopen nu

Verwijderd

Topicstarter
Toen de pc net als game machine begon had je rick dangerous en commander keen enz..

dat waren toffe games..

tegenwoordig is alles 3d, iedereen wilt alleen maar sneller.

ze moeten alien breed van de amiga overbrengen op de gba man.. dat was ook een toff spel.

zijn die kits ergens te halen ? om zelf te proggen voor de gba?

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 15:36 schreef RonnieB82 het volgende:

[..]

Maakt dat nou uit.. knopje om de back-lite aan of in jou geval uit te zetten!
Nu kost het me ook batterijen omdat ik met zo'n stomme lantaarn op me GBA zit te gamen.

Verwijderd

Wario Land 4 vind ik nog wel het leukste spelletje, maar Mario Kart mag er ook wel wezen, spelletjes zoals doom, Dark Arena, Ecks vs Sever etc vind ik maar nix

Verwijderd

Mmmz. site geladen..

Als ik het zo bekijk zit ik met mijn handpalmpjes op de speakers? Niet zo heel spannend maar wel raar ontwerp..

Verwijderd

Mmzz site geladen 2, waarom is dit een Gameboy Advance Killer?

Verwijderd

Denk dat de GB Advance nu al een zeer sterke marktpositie heeft, en het lijkt me niet dat dit een GBA-killer wordt, eerder een flop. Bij de NeoGeo Pocket werd ook al gezegd dat je je GBC in de kast kon gooien, omdat het ding 2x sneller was etc. maar uiteindelijk bleven de meeste spellen uit en flopte het ding gigantisch.

• ilyc
Beste GBA spel: Castlevania.

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 15:54 schreef xsence-ecs het volgende:
Toen de pc net als game machine begon had je rick dangerous en commander keen enz..

dat waren toffe games..

ze moeten alien breed van de amiga overbrengen op de gba man.. dat was ook een toff spel.

ja, er zijn gba writers, en ze zijn nog legaal ook
alleen de spellen die je erop zet, kunnen ILL zijn :9
ik weet alleen de site niet meer,aar zoek gewoon ff op google

• BlackMage
  • Laatst online: 08-01 18:28
NO way dat zoon n00b bedrijfje ff nintendo eruit schopt.
Ik durf te wedden dat dit project gecancelt word of dat het alleen in japan te koop is.

Verwijderd

NO way dat zoon n00b bedrijfje ff nintendo eruit schopt.
Ik durf te wedden dat dit project gecancelt word of dat het alleen in japan te koop is.
helemaal mee eens!
het zal best bter zijn als gameboy advance, maar veel spellen zuller en niet op verschijnen. en mensen kijken volges mij ook heel erg ernaar of er heel veel spellen voor uitkomen

• BlackMage
  • Laatst online: 08-01 18:28
Als sony nou een pocketstation 2 ofzo gaat maken dan geef ik die wel een kans om te winnen van nintendo. Afterall: de playstation heeft het gewonnen van de N64 ;)

Verwijderd

dat waren toffe games..

Alien Breed heerste :) En ja, er zijn kits om te proggen voor de GBA, nou ja..ik zou zeggen haal gewoon een flash brander, de officiele Nintendo Devkit kun je a) niet krijgen en b) niet betalen :)

Maarruh, de Gameboy krijgt hier echt geen concurrentie van hoor. Totale installed base van GB/GBC/GBA is ruim 110 miljoen exemplaren en zorgt voor 27% van de totale gamesverkopen...wie doet ze wat? Niemand dus...SNK probeerde het met de Neo Geo Pocket Color en die kwamen ook nergens.

Verwijderd

Koreaans apparaat
best geil dingetje
mooier als een gba
met best leuke spellen

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

GEIL :+

Dit lijkt me nou wel een interesant apparaatje maaruh die website geeft niet echt veel info. zoals waar te koop of wanneer te koop en hoe duur enzo.. Verder het aanbod van spellen wat op de site staat ziet er wel goed uit.
Als dit apparaat een beetje goed in de markt gebracht wordt dan kan het nog wel eens interesant worden. (8>

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-12-2025

fly

Live Is Just.........

gaaf zoeen ding...

Verwijderd

Topicstarter
Het staat allemaal op liksang

http://www.lik-sang.com/catalog/news.php?artc=2499

en hij is al tekoop ook.. ik denk dat ik er eentje wil hebben zodra er toffe dingen voor uitkomen.. zoals gba emu enz..

Verwijderd

flash card voor roms leuk

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
er zijn wel progs in omloop om voor de GBA te proggen hoor.. weet alleen niet waar :P

Verwijderd

bah diez ugly

• ilyc
Right on!

Verwijderd

Als dat een GBA killer is vreet ik de hoed van m'n wiskunde leraar op :)

• ilyc
Hehe, precies.

De spellen staan op SD Cards ofzo, en zijn vreselijk simpel te kopieren.

Daarnaast is al diverse jaren geprobeerd het beestje te lanceren, en heeft de GamePark32 al minimaal 3 keer van uiterlijk gewisseld.

Lijkt dus helemaal niks te worden, de WonderSwan is ook nog steeds redelijk in trek in Japan. En dat zal zijn eerste markt worden: Japan.

Talking about a Kamikaze move...

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-01 11:23

RKD

op zicht lijkt het me wel wat, maar ja een laptop is altijd beter >:)

iRacing Profiel

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 02:49

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

dit ding duzz Afbeeldingslocatie: http://www.gp32.com/English/images/system/shape01.jpg

meeruh de GBA will rule that shitty thing

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

dat waren toffe games..

In die tijd had ik een atari... ik wil je zeggen, die spellen zagen er stukken beter uit als de pc spellen van toen :P Dit is niet om op te scheppen, de meeste atari spellen leken op de huidige SNES spellen.

MechWarrior || Monsters Game

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Als je de specificaties bekijk is dit absoluut een gba killer. 75 Mhz arm tegen 16 in een Gba, 8Mb gehuegen tegen 256Kb in de gba. 32 kanaals midi support tegen 4 kanaals fm op de gba, 4 kanaals pcm tegen 2. 320x240 tegen 240x160. Smart media Kaartjes zijn 16 tot 32 Mb tegen de nu gangbare 4 tot 8 Mb cartridges van Nintendo.
Alleen kost dit beestje straks 500,- De spellen worden tussen de 10 en 20 dollar.
Lijkt me een GBA killer. Het zal alleen wel even duuren voordat ze de markt kunnen aanboren aangezien de GBA en wat vertrouder product is en dus eerder verkocht wordt...

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op donderdag 07 februari 2002 23:26 schreef bugs het volgende:
Als je de specificaties bekijk is dit absoluut een gba killer. 75 Mhz arm tegen 16 in een Gba, 8Mb gehuegen tegen 256Kb in de gba. 32 kanaals midi support tegen 4 kanaals fm op de gba, 4 kanaals pcm tegen 2. 320x240 tegen 240x160. Smart media Kaartjes zijn 16 tot 32 Mb tegen de nu gangbare 4 tot 8 Mb cartridges van Nintendo.
Alleen kost dit beestje straks 500,- De spellen worden tussen de 10 en 20 dollar.
Lijkt me een GBA killer. Het zal alleen wel even duuren voordat ze de markt kunnen aanboren aangezien de GBA en wat vertrouder product is en dus eerder verkocht wordt...
Tis misschien wel een goed product, maar het zal nooit echt aanslaan als de GBA denk ik.. GBA is van nintendo en dat heeft gewoon een naam.. Dit dingetje niet...

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Dit ding kan nog zulke goede specs hebben, als GamePark niet de mogelijkheid heeft om miljoenen van deze dingen te produceren en ze ook buiten Japan/Korea te distribueren wordt het nooit een GBA killer natuurlijk. Eerst naar eens kijken of ie ook naar de USA/EU komt.

Verder zeker een mooi apparaat :9 Die 2 speakers zijn wel erg lomp trouwens zeg, je hebt er helemaal niets aan als ze zo dicht bij elkaar zitten en je verliest ruimte, juice en €€€. Design foutje :7

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 15:33 schreef ilyc het volgende:
De GamePark 32 is al zeer oud, en is al enkele jaren geleden gecompleteerd. Hij zal waarschijnlijk nooit het daglicht zien. Mark My Words.
Toch issie te koop!

http://www.lik-sang.com/?click=pi-126-812-nl110202

Verwijderd

Ik ben het gedeeltelijk met die "2d hoort op een handheld" stelling eens..... aan de andere kant speel ik nu Ecks V Sever, en dat is toch wel heel erg dope, beetje knallen in de trein/bus/metro.....

Sluit die gba maar eens aan op je stereo, en ga dan met dat semi automatische wapen aan de haal, gegarandeerd gaaf!

Dus, dit spel staat nu zeker in mijn top 10.....

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:49

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op woensdag 06 februari 2002 19:23 schreef devv05 het volgende:
er zijn wel progs in omloop om voor de GBA te proggen hoor.. weet alleen niet waar :P
http://www.gbadev.org daar vind je echt allemaal zelfgemaakte games en programma's om (legaal) met je flashwriter op je GBA uit te proberen.

20*350ZO45°

• Akropolis
  • Laatst online: 05-11-2025

Akropolis

Still stupid...

Ik vind dat ding er eigenlijk maar een beetje goedkoop uitzien. En ik denk idd niet dat dit een GBA 'killer' wordt

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik vind het best wel een geil ding , alleen w8ten totdat er emulators op komen voor: GBA , nes,snes, sega master etc..

BTW het is een 133 mhz proc >:)

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 13:59 schreef _Swieep het volgende:

[..]

Toch issie te koop!

http://www.lik-sang.com/?click=pi-126-812-nl110202
hmm, er staat op die site idd dat ie 2 feb 2002 is gereleased...

maar of er een doorbraak komt in europa... hmm, dunno...

Verwijderd

Ziet er Leuk uit. Wanneer komt de Emulator hiervoor uit :)

Effe zonder dolle. Het is een goede zaak dat er weer ander draagbaar systeem op de markt komt, maar tegen Nintendo kan niemand opboksen, zelfs niet Sega, SNK en Bandai.

Bandai is van de Wonderswan. maar dat wisten jullie natuurlijk al...

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:35
Op dinsdag 05 februari 2002 17:15 schreef TheRealFreeMan het volgende:

[..]

ja, er zijn gba writers, en ze zijn nog legaal ook
alleen de spellen die je erop zet, kunnen ILL zijn :9
ik weet alleen de site niet meer,aar zoek gewoon ff op google
PLS read this: [topic=409862/1/25]

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

qua mogelijkheden geil apparaatje, street fighter staat er al tussen...
Er zullen wat game designers wat in dit ding moeten gaan zien wil 't wat worden denk ik, en of dat bedrijfje genoeg geld heeft voor een fatsoenlijke marketing... Je moet natuurlijk ook de kindjes aan kunnen spreken die niet alles uitzoeken op internet, het is een handheld...
Maar als dat allemaal lukt wordt 't zeker een koel ding, ik denk alleen dat 't vooral op marketing ed zal mislukken...

Specs

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ondertussen al iemand die zo'n beestje heeft?
Lijkt mij een heel leuk apparaatje, maar hoe is ie nu in de praktijk?
Als het kicken van dit oude topic niet gewaardeerd wordt, mijn excuses!
Pagina: 1