In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Verwijderd
Ik heb er wel lang op zitten wachten.
Thy will see the light...
Daarna was er niks meer aan
...Make every cut count, even if it is one frame...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Het is zo goed als gratis!Op woensdag 06 februari 2002 01:43 schreef Tweaker het volgende:
Vraag me echt af of er nog veel animo voor is na MoH en RTCW?![]()
je hebt alleen Half-life nodig..
En ik vind de engine beter...
Duh!Op woensdag 06 februari 2002 09:02 schreef HitmanWVU het volgende:
En de site is TRAAAAAAAAAAAAAG
Iedereen is ehm aan het downloaden... Behalve ik.. ik zit te werken
Verwijderd
(kslaap ook nog
Vanavond om 24.00uur is het dus eindelijk zover.
En morgen moet ik de hele dag naar school!!
Platoon, move out, and stay low!http://www.dayofdefeatmod.com:
"Dawn was breaking as the commanders made their way to their tents and quarters, and the woods were loud with the song of birds. The planners, having done all they could, went to bed. The Second Front now belonged to the men who would do the fighting."
H-Hour was set - Wednesday 3:00 PM Pacific Standard Time.
Ik kan niet wachten, ik vind DoD (1.3) echt de beste mod die voor Half-Life bestaat... Hopen dat 2.0 nog veeeel beter is
Bah..Op woensdag 06 februari 2002 10:20 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Ok, ze hebben de pagina bijgewerkt, en de tijd staat nu ook vermeld. Het wordt 3pm PST. Wat 23.00uur GMT wordt, plus 1 uurtje voor Nederland.
Vanavond om 24.00uur is het dus eindelijk zover.
En morgen moet ik de hele dag naar school!!
had gehoopt dat ie vanmiddag als ik thuis was er zou zijn..
maar niet dus..
Maar goed!
Heeft er iemand trouwens wat screenies voor me?
Ik zit op me werk en de proxy houd alle pagina's tegen...
Kan je me uiteleggen waarom het beter is dan bijvoorbeeld CS?? Want dat speel ik zeg maar dag en nacht, maar DoD nog nooit gespeeld. Wat zijn zeg maar de plus en min punten van het spel?Op woensdag 06 februari 2002 10:23 schreef lOdUde het volgende:
[..]
Platoon, move out, and stay low!
Ik kan niet wachten, ik vind DoD (1.3) echt de beste mod die voor Half-Life bestaat... Hopen dat 2.0 nog veeeel beter is
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Bij dod word minder gecheatOp woensdag 06 februari 2002 11:38 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Kan je me uiteleggen waarom het beter is dan bijvoorbeeld CS?? Want dat speel ik zeg maar dag en nacht, maar DoD nog nooit gespeeld. Wat zijn zeg maar de plus en min punten van het spel?
Verder is cs echt in teamverband totdat iedereen dood is. Bij dod respawn je na 5 tot 10 seconden en kun je weer verder gaan. Verder heb je verschillende doelen, soms alleen de tegenstander zo vaak mogelijk doden, maar ook vlaggen pakken enzo.
Dat zijn toch spellen die niet op elke pc goed lopen (heb ik zelf totaal geen last van).Op woensdag 06 februari 2002 01:43 schreef Tweaker het volgende:
Vraag me echt af of er nog veel animo voor is na MoH en RTCW?![]()
En RTCW/MOHAA moeten weer gekocht worden voordat je online kan spelen. HL hebben de meesten al officieel vanwege HL DM/CS/TF/DOD dus DOD is voor de meesten een kwestie van downen en spelen.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Je kan het niet vergelijken met CS...Op woensdag 06 februari 2002 11:38 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Kan je me uiteleggen waarom het beter is dan bijvoorbeeld CS?? Want dat speel ik zeg maar dag en nacht, maar DoD nog nooit gespeeld. Wat zijn zeg maar de plus en min punten van het spel?
Pluspunten:
• 2de wereldoorlog scenario
• Allerlei explosies om je heen geeft je altijd het gevoel dat je het nog maar net heb overleeft
• Light infantry betekent niet "slappe hap". ze schoppen juist kont.
• De Prone positie (lekker liggen)
• Meer afstand terwij er ook grote stukken close combat in voorkomen.
• Veel obstakels en objecten waarachter of op je kunt schuilen. Niet de vierkante doosjes van CS.
• Vette wapens. Mischien niet de nieuwste maar wel vet.
• Ga je dood.. dan hoet je niet te wachten tot het potje over is om weer te kunnen schieten.
Minpunten:
• Geen medic
• Af en toe buggy.. Zi soms gewoon vast als ik respawn..
• Te weinig servers...
pro's:Op woensdag 06 februari 2002 11:38 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Je kan dood bloeden.
Meer team battle gevoel dan dm gevoel van cs.
Vette ww2 gevoel in de map caen.
Dood is niet dood zoals cs.
Grenade is echt een grenade niet zo'n mietjes knaller van cs.
Betere lichaams effecten als je geraakt word:Als je in je been word geraakt dan loop je langzaam,arm dan aim fucked up.
Je word moe van jumpen en rennen.
Je kan liggen op de grond.
enz enz......dus meer simulatie dan rtcw en cs.
Con's:
Halflife engine is out of date en dat is te zien in dod.
Medal of honour allied assault gaat dod-2 weg vagen.
Op woensdag 06 februari 2002 12:01 schreef 7th het volgende:
...
Medal of honour allied assault gaat dod-2 weg vagen.
Hoe kom je daarbij?
Of is dat gewoon je mening...
Das duidelijkOp woensdag 06 februari 2002 12:03 schreef DeX het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom je daarbij?
MoH wordt verkocht..Op woensdag 06 februari 2002 12:05 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Das duidelijk
DoD word gedownload..
Sim-Pel
Door de opmerking 1 regel erboven,over de halflife engine.Op woensdag 06 februari 2002 12:03 schreef DeX het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom je daarbij?
In mohaa is er veel meer mogelijk door de engine.
Huizen vol met kamers en ramen.Nog meer schuilplaatsen dan dod2 dus.
Bosjes,struikjes,bomen,de mohaa engine is gewoon letterlijk 10000x beter dan de huidige halflife engine.
Bv de omaha beach map van mohaa is gewoon helemaal niet mogelijk in dod2.Erg groot.erg veel detail.erg veel ai maten. enz enz enz enz.
Is gewoon geen discussie eigelijk.Gewoon een feit dat mohaa dod2 van de map weg vaagd en dan helemaal weinig dod2 servers gaan draaien.
Wacht maar effe dan zal je zelf zien.
Listen to 7thOp woensdag 06 februari 2002 12:07 schreef DeX het volgende:
[..]
MoH wordt verkocht..
DoD word gedownload..
Sim-Pel
Het oog wil ook wat
Zegt nog niet dat DoD slecht is, helemaal niet.
Ik zeg niet dat dod2 zwaar klote is.Op woensdag 06 februari 2002 12:18 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Listen to 7th
Het oog wil ook wat
Nee hoor.
Ik zeg alleen dat mohaa hem gaat killen op alle fronten.
Kan dod2 ook niks aan doen.
Nee ok.. Maar mooie spellen die geen zak aan zijn zijn een waste of time..Op woensdag 06 februari 2002 12:18 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Listen to 7th
Het oog wil ook wat
Had het tegen DeX (zie quote).Op woensdag 06 februari 2002 12:20 schreef 7th het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dod2 zwaar klote is.
Nee hoor.
Ik zeg alleen dat mohaa hem gaat killen op alle fronten.
Kan dod2 ook niks aan doen.
Ben het met je eens verder.
Dat weet ik niet.. nog niet geprobeerd..Op woensdag 06 februari 2002 12:24 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Ook 100% mee eens.
Maar Mohaa heeft beide...
wel veel over gehoord.
Als je het nog niet geprobeerd heb waarom spreek je ons tegen dan?Op woensdag 06 februari 2002 12:25 schreef DeX het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.. nog niet geprobeerd..
wel veel over gehoord.
Niks te doen ofzo?
Of heb je een trage grapics kaard die mohaa niet trekt.
Ik weet niet..Op woensdag 06 februari 2002 12:29 schreef 7th het volgende:
[..]
Als je het nog niet geprobeerd heb waarom spreek je ons tegen dan?
Niks te doen ofzo?
Of heb je een trage grapics kaard die mohaa niet trekt.
niet echt tijd voor gehad..
Geforce256 zou ehm toch wel aankunnen?
Mwah net....Op woensdag 06 februari 2002 14:02 schreef DeX het volgende:
[..]
Ik weet niet..
niet echt tijd voor gehad..
Geforce256 zou ehm toch wel aankunnen?
detail moet dan wel aardig naar benee
...Make every cut count, even if it is one frame...
OkOp woensdag 06 februari 2002 17:42 schreef Roland het volgende:
Ik ben aan het downen! We zullen zien!
Maar goed, ieder zijn mening.
MOET JE HEM OOK NIET IN DM OF TEAM DM DOEN!!!!!!!!!Op woensdag 06 februari 2002 18:21 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Ik heb MoH:AA ook en het is wel een leuk spel. Maar ik vind DoD over internet toch echt vele malen leuker. MoH is nogal chaotisch, je weet wel, rennen en op alles schieten. Daarom vind ik UT dan ook nix aan.
Maar goed, ieder zijn mening.
oh oh oh oh............
Pilletjes vergeten ?Op woensdag 06 februari 2002 18:25 schreef 7th het volgende:
[..]
MOET JE HEM OOK NIET IN DM OF TEAM DM DOEN!!!!!!!!!
oh oh oh oh............
Wacht ik haal ze wel ff voor je
Nou, ik heb ook objective gespeeld, maar dan vind ik het nog niet lekker spelen.Op woensdag 06 februari 2002 18:25 schreef 7th het volgende:
[..]
MOET JE HEM OOK NIET IN DM OF TEAM DM DOEN!!!!!!!!!
oh oh oh oh............
Maar zoals ik al eerder zei, ieder zijn eigen mening. Ik weet iig dat ik om 24.00 vanavond achter mijn comp hang.
FOK school, zo vroeg is het 1e uur niet
Aap!
Verwijderd
Ik denk ook eigenlijk wel dat die kans groot is hoor. Sowieso heeft de HL-engine zijn beste tijd gehad.Op woensdag 06 februari 2002 12:03 schreef DeX het volgende:
Hoe kom je daarbij?
BTW: Nog minder dan een uur!!! w00t
Verwijderd
Damnit...hoop dat de mirrors dan meteen dod2.0.exe hebben want die van dodmod zelf
Verwijderd
hier is ie te halen! veel plezier ermee
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Ik zat al 3 kwartier te wachten tot eindelijk mijn fileplanet download mocht beginnen.
Maar dit gaat goed, en hij is nog lekker snel ook.
Ze hadden hem ook op www.zeroping.com, maar daar was ie traaaaaaaaaaaaaaaagg. Je kunt altijd fileplanet nog proberen. Moet je alleen wel eerst in een wachtrij van een uur.
Maar wel raar, want ik heb die barry's world misschien 10 min geleden aangeklikt.
En morgen het 2e uur al naar school, tot het 7e. Maar als ik thuis kom kan ik wel meteen lekker spelen.
(misschien morgen maar een uurtje of 2 eerder opstaan? )
Lijkt elektro je wat?
Have fun morgen, en post hier (of in een nieuw threadje ff wat je er van vindt) Dan kan ik morgen op school alvast ff voorgenieten.
Verwijderd
Over het spel, tja...het is moeilijk geworden. Vooral voor de frontattackrushers onder ons (was ik dus) met de riflemen kan je niet meer goed mikken dmv recoil (heel sterk)...de sniper is moeilijker geworden, gewoon al het schieten/mikken is moeilijker.
De sounds/graphics zijn zeer gelikt, de models zien er top uit.
En als grootste pluspunt: De MG, (Machine-Gunner) Ik stond volgens mij iets van 50 - 4 met MG classes alleen
Je loop word wel heet en dan kan je even niet meer schieten, das kewl effectje.
Ik hoop dat morgen een paar NL servers of in de buurt 2.0 draaien...ga nu me nest in.
zodirect ff testen
waar zijn jullie aan het spelen
En ik wil die andere ook spelen.
En SuperStar, het was van het 2e t/m 4e uur