[fireworks] onthouden import/export folder

Pagina: 1
Acties:

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55
Als ik in Fireworks een .png wil exporteren naar m'n webfolders begint het "export" window in de folder met de .png files. Dan moet ik steeds een heel eind doorklikken om bij de webfolder te komen.
Voor 1 keer vind ik dat niet zo erg maar als ik 50 pagina's moet exporten zou het fijn zijn als Fireworks onthoud welke folder ik het laatst heb gebruikt voor import en welke voor export.

Kan ik ergens instellen dat ie het wel onthoud? :)

Verwijderd

Ik shop hem maar een keertje omhoog, omdat ik dit ook wel graag zou willen weten :)

Verwijderd

is volgens mij niet in te stellen. Als je de .png nog nooit geexport hebt gaat hij automatisch naar de map waar de .png staat, heb je hem al wel eens geexport dan gaat hij naar de map waar hij toen naar geexport was. Dit is volgens mij de standaart instelling, en ik heb ook niets kunnen vinden over hoe te veranderen.

Verwijderd

Importeren en exporteren met Fireworks is een ramp. Ik heb bijvoorbeeld een menu gemaakt in Fireworks. Als ik dit menu (wat in plm. 25 pagina's staat) wil aanpassen, dan importeer ik dit menu vanuit mijn web eerst in Fireworks. Na een aanpassing exporteer ik het weer terug naar het web.

Dit loopt alleen niet zo soepel als het klinkt. Heel vaak klopt er niets meer van de aangepaste menu's, de links etc.

Ik hoop gewoon maar dat het menu niet meer veranderd moet worden, anders kan ik sneller en makkelijker een nieuw menu maken in Fireworks.