Toon posts:

Gratis wereldwijde ISP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had even de vraag, bestaat er een Gratis, ISP om in te bellen? Ik heb dit namelijk nodig voor als ik mijn laptop naar het buitenland meeneem, en toch wilt internetten door de mobiel eraan te hangen.

De telefoontikken maken mij dus niet uit, als het abonnement waarnaar ik bel maar gratis is, en dat ik mijn pop en smtp kan gebruiken.

Bij voorbaat dank

Verwijderd

als je telefoontikken niet uitmaken, wat maakt 30 piek dan uit voor een goede betrouwbare overal te bereiken accountje :?

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:35
CompuServe/AOL :?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
AT&T, niet geheel gratis.

1000ste post 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 15:26 schreef rrainman het volgende:
als je telefoontikken niet uitmaken, wat maakt 30 piek dan uit voor een goede betrouwbare overal te bereiken accountje :?
Omdat ik liever geen creditcard nummer invul...

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 14:53 schreef Sorcerer_LMB het volgende:
Ik had even de vraag, bestaat er een Gratis, ISP om in te bellen? Ik heb dit namelijk nodig voor als ik mijn laptop naar het buitenland meeneem, en toch wilt internetten door de mobiel eraan te hangen.

De telefoontikken maken mij dus niet uit, als het abonnement waarnaar ik bel maar gratis is, en dat ik mijn pop en smtp kan gebruiken.

Bij voorbaat dank
Niet bij mijn weten.

Er bestaat wel zoiets als Gric Dial Check de site maar even.

In Nederland kun je dit aanvragen bij Tiscali :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
neem gewoon een mooi AT&T accountje :)

werkt zeer flex, altijd locaal inbellen :)

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 16:14 schreef Sorcerer_LMB het volgende:

[..]

Omdat ik liever geen creditcard nummer invul...
wtf heeft dat nou met een creditcard nummer te maken ???? Je neemt gewoon een planet internet accountje voor 30 piek in de maand en dat laat je autom. incasseren van je rekening ofzo en dan ben je toch klaar :? Heb je echt geen creditcard voor nodig hoor....

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op donderdag 07 februari 2002 22:19 schreef rrainman het volgende:

[..]

wtf heeft dat nou met een creditcard nummer te maken ???? Je neemt gewoon een planet internet accountje voor 30 piek in de maand en dat laat je autom. incasseren van je rekening ofzo en dan ben je toch klaar :? Heb je echt geen creditcard voor nodig hoor....
Vanuit Japan naar Nederland inbellen is een beetje duur. :{
Als je dan via het internet voor een land een abo wil afsluiten dan moet je dit vaak met een creditcard doen, snappie?

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 22:26 schreef Heineken het volgende:

[..]

Vanuit Japan naar Nederland inbellen is een beetje duur. :{
Als je dan via het internet voor een land een abo wil afsluiten dan moet je dit vaak met een creditcard doen, snappie?
ja snappie heel goed, maar meneer gaf aan dat de tikken hem niet uitmaakt he :+ :
De telefoontikken maken mij dus niet uit..
dus tja...........

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als je bij Planet een account maakt kan je van de planetsite heel simpel een proggie downloaden waarmee je in het buitenland lokaal kan internetten (dmv contracten tussen ISP's en Planet) kost je alleen fl 10,- per maand extra ofzo.
Pagina: 1