Serious Sam 2 - Multiplayer werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:23
Dacht ik ff voor de lol tegen m'n buurjongen te "Sammen" krijgt hij steeds de melding:

"Nickname already in use... Sending disconnect request"

Het lukt dus op geen mogelijkheid :(

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

andere nick-name kiezen ? of es opnieuw instaleeren ...

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:59

johnwoo

3S-GTE

Jullie hebben toch niet toevallig alletwee je nickname vergeten te veranderen?

Overigens ben ik laatst met n paar vrienden tot de conclusie gekomen dat de netcode van SS2 sowieso errug brak is, helaas... Terwijl bij ieder van ons de fps in single player >50 is, was het in multiplayer echt bedroevend (soms onder de 10 :o ) Ook met ALLES op laag ingesteld bleef het zo... Verder gingen de FPS allemaal synchroon: als het bij 1 iemand omlaag ging ging het bij de anderen ook, ook al waren die heel ergens anders op een rustig stuk...
Hopen dat hier een patch voor komt want verder is het spel errug :9~

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 15:48 schreef johnwoo het volgende:
Jullie hebben toch niet toevallig alletwee je nickname vergeten te veranderen?

Overigens ben ik laatst met n paar vrienden tot de conclusie gekomen dat de netcode van SS2 sowieso errug brak is, helaas... Terwijl bij ieder van ons de fps in single player >50 is, was het in multiplayer echt bedroevend (soms onder de 10 :o ) Ook met ALLES op laag ingesteld bleef het zo... Verder gingen de FPS allemaal synchroon: als het bij 1 iemand omlaag ging ging het bij de anderen ook, ook al waren die heel ergens anders op een rustig stuk...
Hopen dat hier een patch voor komt want verder is het spel errug :9~
nou....ik vind the first encounter cooler hoor , veel grotere hordes van skeletons op je af , nu maar een stuk of 20 :'(

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:23
Alle mogelijke nicknames al geprobeerd... zonder succes. Ik ga het wel ff met SS1 proberen ondertussen

(hmz... waar heb ik nou de Music Addon gelaten? :) )

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-10 13:58
Waarschijnlijk heb je SS2 van de ene naar de andere pc gekopieert, dat mag niet!
Pagina: 1