DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het is immers een vraag voor een mod.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
[topic=402384]
Verwijderd
1 topic is meestal wel genoeg voor een onderwep, soms iets meer..Op dinsdag 05 februari 2002 14:12 schreef Arfman het volgende:
Ik zie enkele topics over Drome gesloten worden..
Hoezo zou dat moeten dan?topics met foto's in de HK worden niet gemoved naar publiek toegankelijke fora ..
Waar?een foto met 60 Tweakers word niet geplaatst ..
Staan er ooit berichten over LAN's op de FP?Drome nieuws is 'niet interessant' voor op de frontpage.. ik vraag me af wat de reden hiervan is ? Natuurlijk is de grootste en (achteraf) succesvolste LAN van de Benelux wel interessant voor Tweakers !
JaKan een modje hier meer uitleg over geven ?
PS: die foto van al die Tweakers staat ergens op het forum.. werd geplaatst en topic werd gesloten
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Ja, maar iedereen wil ook in de huiskamer. De T.net LAN is logisch dat die erop staat. Stond trouwens niet in de nieuwssectie. Meetingmogelijkheden zijn natuurlijk interessant, maar dat is goed via de huiskamer op te lossen.Op dinsdag 05 februari 2002 14:25 schreef Arfman het volgende:
Omdat meer mensen alle foto's graag willen zien misschien ? En ja, jullie eigen LAN stond wel op Tweakers.net. En ik denk dat een van de grootste LAN's c.q. meetingmogelijkheden voor Tweakers echt wel interessant zijn, maar goed.
PS: die foto van al die Tweakers staat ergens op het forum.. werd geplaatst en topic werd gesloten![]()
Dat topic zal wel gesloten zijn omdat er al topics over Drome liepen.
Met zoveel bezoekers als wij hebben zijn er waarschijnlijk meer LAN's met Tweakers dan zonder Tweakers, dus ik zie niet waarom deze belangrijker is en wel met foto-reportage op de frontpage zou moeten. Dan kunnen we ook wel foto's van allerlei andere meetings gaan plaatsen, we zijn toch zeker geen weblog? Dat kan perfect op GoT, maar zoals Sinterklaas zegt: in een centraal topic, en niet voor iedere foto een nieuwe thread openen. Heeft niets te maken met Drome, maar gewoon met het feit dat het forum overzichtelijk moet blijven.
Er zijn nog plannen ja, maar verwacht niets op korte termijn. Het oude LAN-team is door de enorme tegenslag van de vorige poging uiteen gevallen door gebrek aan tijd en motivatie, waardoor er niet echt vaart zit in het regelen van een nieuwe LAN. Als er iets komt wordt het overigens pas bekend gemaakt als alles 100% zeker vaststaat.Op dinsdag 05 februari 2002 14:28 schreef raptorix het volgende:
Nu het toch ter sprake is, zijn er nog plannen voor die tweakers.lan ?
Professioneel Hyves-weigeraar
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Omdat niemand zich geroepen voelde zoiets te doenOp dinsdag 05 februari 2002 14:51 schreef OiSyN het volgende:
okee, dat lijdt naar mijn volgende vraag: waarom was er geen t.net tent op drome?
klopt, nu loopt er in HK een algemener draadje om na te praten, dus dan blijft alles een beetje centraal.Op dinsdag 05 februari 2002 15:18 schreef raptorix het volgende:
Overigens viel het wel mee met sluiten van drome topics, op gegeven moment stonden en staan er wel 6 open tegelijk, meen 2 in spielerij, en stuk of 4 in HK
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
er was iemand van de crew aanwezig en ook hij vondt het wel een frontpage posting waard...Op dinsdag 05 februari 2002 14:53 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
Omdat niemand zich geroepen voelde zoiets te doen. Het is echt geen bewuste keuze of 'crew-policy' om Drome te negeren hoor.
Het is nu 1maal de grootste lan van de benelux!!! dat is toch nieuws? domino day komt toch ook elk jaar weer op de tv? ( extreem voorbeeld ) terwijl het toch ook elke keer weer vaststaat dat ze komen + dat het weer groter is? maar mensen blijven het wel nieuws vinden.
Ik ben eigenlijk best wel teleurgesteld van dat er zoiets niet op de frontpage wordt gepost... je praat hier namelijk niet over zomaar een lan party maar over DE lanparty.. de grootste lan van de benelux!
https://wren.co/join/Devian
van mij had dat topic met die groepsfoto wel losgemogen.. ze waren net zo mooi bezig namen van iedereen te verzamelen om bij de foto te zettenOp dinsdag 05 februari 2002 15:20 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
klopt, nu loopt er in HK een algemener draadje om na te praten, dus dan blijft alles een beetje centraal.
blup
Point taken, dan gaat die weer open om pics in te verzamelenOp dinsdag 05 februari 2002 15:28 schreef Devian het volgende:
[..]
van mij had dat topic met die groepsfoto wel losgemogen.. ze waren net zo mooi bezig namen van iedereen te verzamelen om bij de foto te zetten
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
thxOp dinsdag 05 februari 2002 15:48 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Point taken, dan gaat die weer open om pics in te verzamelen
Alleen is hij niet de verantwoordelijke.Op dinsdag 05 februari 2002 15:27 schreef Devian het volgende:
er was iemand van de crew aanwezig en ook hij vondt het wel een frontpage posting waard...
*kuch* Nieuws bij Hart van Nederland misschien, van SBS6, die - hoe toevallig - Domino D-Day sponsoren. Bij de NOS zie je dit soort dingen niet hoor.Het is nu 1maal de grootste lan van de benelux!!! dat is toch nieuws? domino day komt toch ook elk jaar weer op de tv? ( extreem voorbeeld ) terwijl het toch ook elke keer weer vaststaat dat ze komen + dat het weer groter is? maar mensen blijven het wel nieuws vinden.
Jij snapt hetOp dinsdag 05 februari 2002 15:46 schreef eendje het volgende:
tnet crew is gewoon jalours dat het drome wel lukt
kunnen we t.net trouwens weer verwachten op de volgende campzone? Of wordt daar nu nog geen uitspraak over gedaan
wordt onze eerste keer dat we er zijn...
Dus van de leidinggevende mocht het niet?Op dinsdag 05 februari 2002 16:14 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
Alleen is hij niet de verantwoordelijke.
Je kan het wel op de allernegatiefste manier opvatten.Op woensdag 06 februari 2002 20:51 schreef Thunder het volgende:
[..]
Dus van de leidinggevende mocht het niet?
Wat er gezegd werd is dat aan een uitspraak als "een crewmember vond het wel een goede posting" geen recht ontleend kan worden.
Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet netjes om dat op die manier te brengen. "jamaar hij vond het eigenlijk van wel" enzo.
Maarja
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Na overleg binnen de crew is besloten om het niet te plaatsen.Dus van de leidinggevende mocht het niet?
Gebruik je l33t-knopjes maar eens jaMaarja. Dit hoort in TFF inmiddels. Zal ik eens verplaatsen?
Zou dat niet juist een reden zijn om toch een LAN forum erbij te zetten? Op zich kunnen daar dan ook wel de regels gelden dat er geen 10 topics tegelijk over een lan hoeven te gaan, maar dan kun je wat makkelijker een "pics van..." topic maken, enz. Hoeft het misschien niet een superdruk forum te zijn, maar heb je wel handig alle LANtopicx bij elkaar.Op dinsdag 05 februari 2002 14:38 schreef Wouter Tinus het volgende:
Met zoveel bezoekers als wij hebben zijn er waarschijnlijk meer LAN's met Tweakers dan zonder Tweakers, dus ik zie niet waarom deze belangrijker is en wel met foto-reportage op de frontpage zou moeten. Dan kunnen we ook wel foto's van allerlei andere meetings gaan plaatsen, we zijn toch zeker geen weblog? Dat kan perfect op GoT, maar zoals Sinterklaas zegt: in een centraal topic, en niet voor iedere foto een nieuwe thread openen. Heeft niets te maken met Drome, maar gewoon met het feit dat het forum overzichtelijk moet blijven.
Exact expert nodig?
he's got a pointOp woensdag 06 februari 2002 22:41 schreef CrazyD_at_work het volgende:
[..]
Zou dat niet juist een reden zijn om toch een LAN forum erbij te zetten? Op zich kunnen daar dan ook wel de regels gelden dat er geen 10 topics tegelijk over een lan hoeven te gaan, maar dan kun je wat makkelijker een "pics van..." topic maken, enz. Hoeft het misschien niet een superdruk forum te zijn, maar heb je wel handig alle LANtopicx bij elkaar.
Helemaal mee eens!!!Zou dat niet juist een reden zijn om toch een LAN forum erbij te zetten? Op zich kunnen daar dan ook wel de regels gelden dat er geen 10 topics tegelijk over een lan hoeven te gaan, maar dan kun je wat makkelijker een "pics van..." topic maken, enz. Hoeft het misschien niet een superdruk forum te zijn, maar heb je wel handig alle LANtopicx bij elkaar.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Je bedoelt van de tweakers.net LAN? Nou, omdat het de officiële tweakers.net LANparty zou zijn geweest.Op woensdag 06 februari 2002 19:42 schreef Devian het volgende:
maar waarom word de datum van de lan wel bekendgemaakt op de frontpage? dat is nog minder nieuws dan de lan zelf d8 ik toch?
Erg vreemd inderdaad, dat de organisator zelf zijn evenement aankondigt.
Is trouwens zoals gezegd niet in een nieuwsposting gebeurd, maar in een .plan.
die jaOp donderdag 07 februari 2002 08:19 schreef Hielko het volgende:
Dit bedoelt hij: http://www.tweakers.net/nieuws/19245?highlight=drome
Verwijderd
Nu probeer ik met alle geweld op Drome te zorgen dat alle Tweakers op de foto komen.
We dachten nou 15 man of zo !
56 MAN GEWOON !!
Komop TWEAKERS !! wij hebben gewoon mega Reclame gemaakt, zelfs heeft 1 van de crewmembes Tweakers.net op die 2 grote BIGSCREENS gezet.
En nu......
Sjeez........ ik vind dit een beetje een terleurstelling.
Ik dacht... nou vette reclame en het is ook nog eens gaaf of met zijn alle gewoon wat 'kennis te maken' en beetje te praten enzo.
Sorry jongens ik vind het wel een beetje sneu !.
/me is dissapointed !
PS : Ik wil voor de volgende Drome een aparte TWEAKERS-deel maeken ( naja zeg maar een paar rijen alleen maar met tweakers ! )..
volgend jaar beter
Je moet dit niet lullig opvatten, maar T.net heeft daar toch niet om gevraagd?Op donderdag 07 februari 2002 23:45 schreef stanley het volgende:
Jongens......
Nu probeer ik met alle geweld op Drome te zorgen dat alle Tweakers op de foto komen.
We dachten nou 15 man of zo !
56 MAN GEWOON !!
Komop TWEAKERS !! wij hebben gewoon mega Reclame gemaakt, zelfs heeft 1 van de crewmembes Tweakers.net op die 2 grote BIGSCREENS gezet.
En nu......
Sjeez........ ik vind dit een beetje een terleurstelling.
Ik dacht... nou vette reclame en het is ook nog eens gaaf of met zijn alle gewoon wat 'kennis te maken' en beetje te praten enzo.
Sorry jongens ik vind het wel een beetje sneu !.
/me is dissapointed !
PS : Ik wil voor de volgende Drome een aparte TWEAKERS-deel maeken ( naja zeg maar een paar rijen alleen maar met tweakers ! )..
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
gaat er denk ik om dat hunz eggen dat drome geen nieuws is.. terwijl het wel de grootste lan van de benelux isOp vrijdag 08 februari 2002 15:58 schreef Settler het volgende:
[..]
Je moet dit niet lullig opvatten, maar T.net heeft daar toch niet om gevraagd?
Verwijderd
Kijk en dat is het, en jah tweakers heeft er niet om gevraagd.Op vrijdag 08 februari 2002 17:04 schreef Devian het volgende:
[..]
gaat er denk ik om dat hunz eggen dat drome geen nieuws is.. terwijl het wel de grootste lan van de benelux is
Maar jongens kijk nou hoeveel tweakers er op de foto staan.
Iedereen bij Drome keek heel verbaasd naa rons !! WTF is DIT !!
iederen gaat snel op tweakers.net
( neh dat weet nie ).
Maar er is gewoon majro reclame gemaakt, en ik vind gewoon omdat wij daar al een mega tweakersgroep op de foto staan.
Dat dat heel iets bijzodners is.
Dus als tweakers.net nou echt nadenkt en zet dit op de frontpage.
Dan gaan er wel meer mensen denken van verhip er zijn toch veel tweakers @ drome geweest enzo.
MmMMM speciaal
Daarom wil ik ook dan naar een grote lan dan we eigenlijk als een een grote tweakers groep gaan.
Ook weer om een beetje tweakers.net te sponsoren ( das is tevens niet het hoofddoel ).
Maar als ik zie hoeveel case daar stonden die VET gemod waren en bla bla bla !!
KOMOP !!
sorry..... vind het een beetje lame ! ( soort van goh leuk maar niet leuk genoeg ???? ).