GeForce 4 op een PIII 733

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
ik heb nu een P733 met een GF1 DDR, maar wil eigenlijk een GF4 Ti kopen, vraag me alleen af in hoeverre of dat wel echt nut heeft met een p733. Ik wil er absoluut geen GF 2 of 3 in hebben, aangezien ik ook een beetje met mn toekomstige nieuwe comp rekening wil houden.
ik werk veel met maya en max [maar ook games], dus hoe sneller de vid. kaart hoe beter.

dus wat te doen? helemaal nix doen en pas kopen als ik een snellere comp ga kopen of toch maar wel?

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:10

Klippy

Still Game

Mwah met een GF1 DDR kan je best aardig vooruit toch?
Ik iig wel. En voordat de 4 echt uit is en betaalbaar heb je misschien al een nieuw systeem.

Ik zou zelf wachten, die dingen worden alleen maar goedkoper.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

wachten. Als je een nieuwer systeem had, zou ik wel nu een GF4 kopen. Maar over welke GF4 heb je het?? de MX familie?? of de Ti?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
een Ti

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

Heeft weinig nut om daar een GF4 in te zetten, zelfs met een GF3 haal je met je proc absoluut niet het onderste uit de kaart. Daar moet je toch zeker wel een P4 1,8 of een AMD1800+ voor hebben wil dat lukken.

Verwijderd

[topic=372551/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.