ezboard newsletter ybrant affiliate?

Pagina: 1
Acties:

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 12:46

Nibbles

just nibb it

Topicstarter
Ik krijg steeds aanbieding spam mailtjes uit naam van EZBoard. Deze worden geregeld door Ybrant oid.
You are receiving this Special Offer as a valued ezboard.com member. If you would not like to receive future emailings from ezboard, click here to unsubscribe.
© Copyright 1999-2001 ezboard, Inc. All rights reserved
Als ik op unsubscribe druk, kom ik dus bij http://www.ybrant.com/campaigns/remove.html

De site ziet eruit als ezboard maar heeft in de url een ander domein staan. Ik ben bang dat als ik daar op unsubscribe druk, met m'n emailadres dat ik dan in een spam database kom (voor zover ik dat niet al zit :( )

Iemand hier ervaring mee? Ik wil wel graag van die spam af ;(

p.s. Ik weet niet of dit het goeie forum ervoor is, sorry.

Verwijderd

EZboard is een messageboard-aanbieder (www.ezboard.com)
Ik ken ze wel, ik surf er wel eens langs.
Sta je daar geregistreerd?
Dan kan je namenlijk in je profile aangeven dat ze je informatie niet mogen doorgevevn.
(Daarentegen is het leed al geschiedt denk ik)
Wellicht dat je via www.ezboard.com hulp kunt krijgen bij hun support-forums.

Verwijderd

hmmz filters hoog aanzetten?? ik krijg ze ook weleens, maar komen gewoon in ongewenste post, die ze dan ook meteen delete :)

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 14:16 schreef Luke het volgende:
EZboard is een messageboard-aanbieder (www.ezboard.com)
Ik ken ze wel, ik surf er wel eens langs.
Sta je daar geregistreerd?
Dan kan je namenlijk in je profile aangeven dat ze je informatie niet mogen doorgevevn.
(Daarentegen is het leed al geschiedt denk ik)
Wellicht dat je via www.ezboard.com hulp kunt krijgen bij hun support-forums.
Ik heb idd een account van EZboard. Ik zal eens bij m'n instellingen daar kijken. Ik gebruik het account niet eens meer, dus ik denk dat ik m'n adres daar maar weghaal.
Op dinsdag 05 februari 2002 14:36 schreef M@FI@ het volgende:
hmmz filters hoog aanzetten?? ik krijg ze ook weleens, maar komen gewoon in ongewenste post, die ze dan ook meteen delete :)
Ik gebruik geen hotmail dus ik kan dit soort filtering niet gebruiken. Ik zou natuurlijk kunnen filteren op ybrant en mail daarvan kunnen deleten. Enige oplossing als het niet ophoudt ben ik bang :{

[edit]
Ik kan geen optie vinden over newsletters en aanbiedingen van ezboard, dus ik heb m'n email adres maar veranderd naar een spam mail adresje. Eens kijken of het ophoudt nu.
[/edit]

Verwijderd

Het betekent wel dat je wachtwoord gegevens gewijzigd zijn.
Als je dus ooit nog eens bij EZboard wil inloggen, zal je opnieuw moeten registreren.

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Topicstarter
Ik heb een hotmail accountje ingesteld, die ik af en toe eens gebruik voor school. Ik heb het password al weer teruggezet, dus gelukkig heb ik m'n accountje nog ;)

Niet dat ik ezboard nog veel gebruik...
Pagina: 1