Weet er iemand soortgelijke programma's als Crystal Reports? Ik heb zelf al gezocht, maar verder als Oracle Reports builder kwam ik niet.
QuickReports, ReportSmith, Access, ... Het hangt er helemaal vanaf hoe je het programma wilt gebruiken wat geschikt is in jouw geval.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Op dinsdag 05 februari 2002 15:06 schreef Destruction_Dimbo het volgende:
Het is de bedoeling dat het via een delphi-applicatie wordt aangestuurd.
Delphi -> Help -> Search -> "Report" -> <resultaat>
Voordat je het weet heeft Borland daar al aan gedacht.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
Startlus KEN_JIJ_DIT_PROGRAMMA();Op dinsdag 05 februari 2002 14:14 schreef sjako het volgende:
kvreports
Maakkenwoord 'KEN_JIJ_DIT' waarde 'KEN JIJ KVREPORT?';
KEN_JIJ_DIT
Eindelus KEN_JIJ_DIT_PROGRAMMA;
Verwijderd
ik gebruik Quick Report Artist, ben er redelijk tevreden over. www.mensand.com voor meer info.
Verwijderd
ben ook benieuwd welke mensen het kennenOp dinsdag 05 februari 2002 21:35 schreef rara het volgende:
[..]
Startlus KEN_JIJ_DIT_PROGRAMMA();
Maakkenwoord 'KEN_JIJ_DIT' waarde 'KEN JIJ KVREPORT?';
KEN_JIJ_DIT
Eindelus KEN_JIJ_DIT_PROGRAMMA;
enkele gemeenten (a'dam, nijmegen) gebruiken het.
Verwijderd
Ik gebruik het ook op mijn werk. Het is een reportgeneratortool gemaakt door K+V van Alphen. Het zit bij het gemeentelijke heffingen pakket GH2.1 dat door een aantal gemeenten(en waterschappen) wordt gebruikt om de gemeentelijke heffingen(onroerendgoed belasting, afvalstoffen heffing, hondenbelasting, rioolbelasting precariobelasting etc etc.) op te leggen.Op woensdag 06 februari 2002 15:28 schreef sjako het volgende:
[..]
ben ook benieuwd welke mensen het kennen
enkele gemeenten (a'dam, nijmegen) gebruiken het.
Het pakket GH2.1 en dus kvreport wordt gebruikt door Rotterdam, Amsterdam, Dordrecht, Almere, Nijmegen, Arnhem, Amersfoort, Ede, Zoetermeer, Maasstricht, Leiden, Heerenveen, Vlaardingen, Alkmaar, Delft, Spijkenisse, Den Bosch, Tilburg etc. en een aantal grote waterschappen etc. etc.
Je kunt er brieven, overzichten, outputbestanden mee maken vauit een Oracle database.
Werk erzelf in Spijkenisse mee. Is best wel lastig te leren, maar als je het een beetje onder de knie hebt, kun je er veel mee. Het is niet vrij te koop.
JA duh zeg dan niks. En Delphi rapportage mogelijkheden zijn ook nie zo uitgebreid als crystal. En de gebruiker moet variabele overzichten kunne maken, nou jij wir.Op dinsdag 05 februari 2002 15:27 schreef dusty het volgende:
[..]
Delphi -> Help -> Search -> "Report" -> <resultaat>
Voordat je het weet heeft Borland daar al aan gedacht.
Pagina: 1