Toon posts:

Maxtor Stealth?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik nou weer heb joh; ik word er doodziek van.

Niks aan de hand, compie draait gewoon. Zit SCSI in en een IDE schijf. Nou, geen vuiltje aan de lucht, ik reboot en zie opeens staan Primary Master Maxtor Stealth. Ik boot door naar XP en plots vind ie een nieuw device: Maxtor Stealth. Maar aan te spreken? Nee hoor? Data weg? Ja hoor. Weg D-schijf.

Hoe kan dit nou van het ene op het andere moment gebeuren? Ik snap er niets van, maar word er wel dood en doodziek van.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:55

scorpie

Supra Addict

en wat gebeurd er als je met een bootflop opstart en kijkt in dos of er iets op die schijf staat?

of heb je dat al geprobeerd?
en welke XP heb je? HE / PE ? :?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, ik heb net ook nog even snel mijn BIOS geflashed naar de laatste versie, maar ook dit mocht niet baten.

Verwijderd

Topicstarter
Kheb XP Pro natuurlijk.
En ik heb in DOS niet gekeken; ook al ziet ie em dan wel, verklaart nog niet waarom die em ineens als een totaal andere schijf ziet.

Oh, XP zegt nu ineens dat ik moet rebooten... doen we ff.

Verwijderd

Topicstarter
Niks. Nakkes. Nada!

Verwijderd

Topicstarter
Vaag.

Kast opengemaakt, jumpertje er bij geprikt op de HD, rebooten en gaan. Dan zal ik al die jaren wel gewoon mazzel hebben gehad dat ie het zo heeft gedaan, want nu heb ik me jumpers pas goed gezet zoals op de Maxtor site aangeraden....

Het werkt weer. (Voor hoelang?)

Verwijderd

|:(

Hopen dat ie het volhoud
Pagina: 1