wat doet SubSeven nou precies?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik kwam er net achter dat een van mn PC's besmet was met SubSeven. (op die PC werk ik nooit, mn broertje had een week geleden iets geinstalleerd wat nu dus Sub7 bleek te zijn, er zat wel een virusscanner op (update mei2000) maar die herkende hem niet).

Ik heb hem er inmiddels al af gegooid, maar wat kan er allemaal met mn PC gebeurd zijn toen sub7 erop stond? Ik weet alleen dat het een trojanachtig programma is waarmee je een PC op afstand kunt besturen, maar wat doet/KAN ie allemaal aangericht hebben? Dus ALS iemand gebruik heeft gemaakt van het programma, kan ie dan ook mn wachtwoorden enzo zien? En mn bestanden?

De PC waar het opstond is de PC waar (kabel)Internet op binnen komt en ik had er wel een firewall op geinstalleerd (@guard) maar het bleek dat mn ***broertje die maar uit had gezet... :( :(

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

ik zou zeggen, download sub7 en kijk wat je kunt doen.

ik weet dat je kunt zien wat diegene tpt, files kunt beheren, en verder kloten met scherm en muis

One's never alone with a rubber duck.

Verwijderd

sub7 is volgens mij een 1 of ander hack programma, waarmee je oa passwords van andere mensen kan traceren...daarmee bedoel ik dus passwords van hotmail acounts, internet verbindingen enz enz...je zult een cleaner moeten downloaden om de trojans, die dat programma op jou comp heeft gezet ofzo wil verwijderen...das ut enige wat ik er van weet...ga anders naar hun website toe...als je sub7 intyped bij altavista vind je um vastwel...veel suc6

• Palomar
  • Niet online
ik heb hem er al wel afgehaald, het is gewoon een bestand dat met windows wordt opgestart, dat is het probleem niet. Ik wilde alleen even weten wat iemand met een SubSeven client versie nou allemaal met mijn PC kan doen/zien etc.

Mijn eigen PC zit via Sygate/netwerk verbonden met die PC, was het dan ook mogelijk om o pmin PC te kijken en wachtwoorden enzo uit te lezen? op mijn PC staan nl. veel meer wachtwoorden en dat soort info. Mijn PC was zelf BTW niet besmet.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

Probeer es het programma Backwork, deze detect trojans en cleant ze.

En met subseven kan je zeg maar alles op de geïnfecteerde computer.
Ik ben er een tijd lang mee bzegi geweest superweb-accounts mee te verzamelen>> Zulke dingen kunnen dus allemaal..
Echt oppassen met dit speeltje: De Client (die jij dus gebruikt) is ook vaker wel dan nier geïnfecteerd. Dus alles eerst erg goed scannen wil je hiervan gebruik maken.

• Palomar
  • Niet online
ik heb de PC's helemaal gescant met een virusscanner (F-prot update 20juni ofzo) en er is niks meer gevonden. Hij stond alleen in c:\windows en in icq\recieved files.. mn broertje had een 'spelletje' van iemand ontvangen, racer.exe.. die deed het dus niet en hij besteedde er verder geen aandacht meer aan.. de virusscanner die daar op stond (van mei 2000) herkende hem niet, maar gelukkig browsde ik vanmiddag even door die PC vanaf mijn PC en ik kreeg een virusmelding... :( :)

Ik ga hier verder ook geen SubSeven installeren om te zien wat het allemaal kan, voor dat je het weet blijft er iets op de achtergrond draaien en ben ik weer besmet..

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

de functies van subseven:

alle cached pword (internet en zo en alle opgeslagen pworden)
Files deleten/veranderen/uploaden (ofwel ftp met alle functies)
schermafdrukjes maken en bekijken.
plaatjes aan je laten zien, computer resetten, beeldscherm uit, cdrom la bedienen , chatschermen openen enzo mar dat zal niet gebeurd zijn als je niets merkte ?

en nog veeeeel meer maar dit is het belangrijkste

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

overigens weetik niet wat voor virusscanner je gebruikt maar probeer eens innoculate-it
Die is volledig gratis voor persoonlijk gebruik en heeft om de paar dagen updates.
Is echt 1 van de beste in het opsporen van virussen en trojans...voor het verwijderen ietsje minder dan norton ofzo maar dat is not the point...belangrijkste is dat ie ze herkent.
http://antivirus.cai.com

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Sub7 != Hacking!!

Sub7 is een trojan, het heeft geen MOER met hacken te maken. Iemand besmetten met een trojan om zichzelf toegang te verschaffen tot z'n pc is CRACKEN.

Dat dat ff duidelijk is.
Pagina: 1