Geluid via je pc speaker

Pagina: 1
Acties:

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49
Ik heb hier een HP vectra VL400 nu is het mogelijk om het geluid via je pc speaker af te laten spelen maar hoe doe ik dit?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

welk OS?

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49
NT 4.0

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

hm, sorry, geen NT4 hier bij de hand, maar kzal vanavond als ik thuis ben en tijd heb effe kijken hoe het in w2k zit, misschien dat dat enigzins overeen komt ;)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 01:54
:P in win3.11 had je wel zon leuk *.inf bestandje die dat deed, niet dat daar nu zo mooi geluid uit kwam......

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
Op woensdag 06 februari 2002 14:49 schreef PsYgHo het volgende:
:P in win3.11 had je wel zon leuk *.inf bestandje die dat deed, niet dat daar nu zo mooi geluid uit kwam......
dat inf bestandje moet ook gewoon werken in windows NT4

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:50
Die had ik vroeger ook jah. Wat een brak geluid was dat, maar wel grappig voor als je nog geen geluids kaart had :)

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 14:49 schreef PsYgHo het volgende:
niet zoŽn mooi geluid ??? dat druk je nogal zacht uit ... volgens mij moet het nog wel bij microsoft op de site staan.

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 14:55 schreef Amnesiac het volgende:

[..]

niet zoŽn mooi geluid ??? dat druk je nogal zacht uit ... volgens mij moet het nog wel bij microsoft op de site staan.
Valt nog best mee :)

Voor een servertje oid goed zat

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 15:51
Ik had vroeger rad van fortuin met geluid uit pc speaker,
klonk nog best redelijk (en te verstaan) moet ik zeggen!

Verwijderd

Het moet toch wel mogelijk zijn om een driver voor je speaker te programmeren? Ik ben een paar jaar geleden er mee bezig geweest om een wav-file naar de speaker te werken. Het enige wat er mis mee was, in pascal, dat ik (een betere programmeur misschien meer) maar 1 bit er heen kon sturen.

Dus als je programmeur/novice bent is er misschien wel wat te regelen op de dos-interrupt 61.

p.s. Als iemand een progje heeft om mp3-tjes op deze manier af te spelen..... janjaapfleurke@yahoo.com
Pagina: 1