Voor de xxx keer... webosting

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• XL79
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 08:49
MeDeTweaker!

Ja ik ben aan het zoeken geweest op de searchbot. En heb niet echt wat tofs kunnen vinden.

Ik heb gekeken bij www.eigendomein.nl www.xlserver.nl www.dutchwebhosting.nl [zelfde als 1e meen ik] www.widexs.nl www.freehosting.nl

maar ik kom er niet echt. Waar ik vooral mee zit is. Wie de rechten krijg op die naam die ik opgeef. Ik wil een .nl domein registreren. KvK is geen probleem dus.......

Aub .. wat is nou een goede provider voor een goede prijs........ thanks

-[xl]-

Verwijderd

Ik ben erg tevreden over widexs. Ze zijn niet heel goedkoop maar het domein is op jouw naam en ze zijn vrij snel en bijna altijd up. De service is iets minder.

Vuurwerk blijft in nederland martkleider en die zijn ook erg goed alleen een stuk duurder en ze bieden veel minder dan widexs. De service is wel veel beter.

• jms
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

jms

freehosting is wel goedkoop en het domein komt op jouw naam. (zelfs als je het gratis account bij hun neemt :))

Verwijderd

JMS, ook ik heb een domein bij Freehosting.nl en dat staat toch echt op naam van Freehosting!

Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

vuurwerk service is echt niet goed, heb dr zelf al zo'n vier uur mee aan de telefoon mee mogen hangen, voordat je eindelijk iemand krijgt die dr ook daadwerkelijk iets aan wil doen (naar Maria vragen :) ze schijnen daar alleen voornamen te hebben)

De snelheid enzo ben ik wel tevreden over. Verder zo'n service menu werkt ook redelijk brak, het duurt altijd 24h voordat de wijhzigingen worden doorgevoerd :(

Verwijderd

HGM: ok misschien dat ik daarin niet echt objectief ben omdat ik een stuk of 6 kennissen bij vuurwerk heb zitten. Gaat het vast sneller ja :)

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
freehosting is wel goedkoop en het domein komt op jouw naam. (zelfs als je het gratis account bij hun neemt)
NOT! Hehe, dus jij bent er ook in gestonken ?

Freehosting ZUIGT !!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Aangezien zo'n beetje alle domeinnamen met signe.* al bezet zijn heb ik maar een subdomein genomen bij dhs.org (http://signe.dhs.org , http://katemoss.dhs.org en http://models.dhs.org )
Werkt perfect, ondersteunen zelfs MX records.

Niet?
[Specs]

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

1 advies, probeer Dutchwebhosting te vermijden als de pest, vooral als je service verwacht. Dat kennen ze volgens mij niet

Ik host nu vanwege budgettaire redenen bij hun ( ze zijn wel erg goedkoop ) maar de server ligt er om de haverklap uit :(

Je kunt bij http://www.webhosters.nl kijken voor een vergelijking tussen verschillende hosting services, en je kunt zoeken op specifieke eisen, zoals support voor ASP, en soort OS

"You're only as good, as what you did last week."

• HGM
  • Niet online

HGM

ok diddel, ik ken dr nu ook een aantal mensen (redelijk) goed. Nu is de service dus wel naar behoren, maar als je niet sterk in je schoenen staat dan krijg je daar in eerste instantie dus geen voet aan de grond.

En daar gaat het toch eik om, of niet??

• XL79
concluderende ... we komen er niet echt uit.

wat weten we nu.

1. Dutchwebhosting is niet tof........ OK!
2. Freehosting is ook niet tof omdat je als je je naam regstreert dat niet van je zelf is.
3. Ik heb nog steeds geen duidelijkheid wat een goede webhoster is..... voor een NL domain

• HGM
  • Niet online

HGM

zelf heb ik ook wel goede ervaringen met www.byte.nl

Is goedkoop, flexibel
Alleen hebben ze het nu zo druk, dat ze volgens mij geen nieuwe klanten aannemen :(

Maar ik zou dr toch maar s kijken.. Het ligt er ook aan, wat voor site je wilt gaan hosten.. Veel of weinig e-mail adressen, aantal mb's aan data etc...

Verwijderd

Free hosting My ass !!!!

Meneer had kleine lettertjes niet gelezen denkt me. Als je boven de zoveel bezoekers krijgt(me dacht 1000 in de mnd) mag je mooi gaan schuiven voor die 'gratis 'service.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Voor een complete lijst van alle hosting providers : http://www.internetten.nl/index2.html

Ik zelf ben zeer te spreken over www.smartserver.nl (w2k + asp hosting)

• XL79
ok nu komen we ergens......... mmm ik heb niet zoveel zin om de kas te spekken van 'the allmighty intenet guru' Ben Woldring....or whetever

Nou ik heb die www.byte.nl eens bekeken en dat zag er wel goed uit.

• HGM
  • Niet online

HGM

dat internetten.nl is één grote nepzooi :r

Maar ja wat wil je van mister woldring.. Nu zullen kei veel mensen t er wel niet mee eens zijn, maar die site is gewoon een grote hype van de media (jong gastje dat iets op Internet heeft gezet) Nep zooi
Pagina: 1