Toon posts:

[RC5] energy keyserver stats

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben samen met een paar vrienden sinds gisteren maar overgestapt van TU-Delft naar DPC en heb m'n perproxy nu zo ingesteld dat ie blokkies van de proxy van energy haalt.

Probleem is nu dat als ik voor gisteren op stats.dnet kijk in totaal ruim 900 blokkies onder eddy_earthquake@yahoo.com zijn ingeleverd en op de proxy van energy maar 64. Klein verschilletje dus.

Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

dan zijn er 834 direct naar d.net gesfushed :+
ff serieus, misschien kon je client energy's keyserver tijdens het flushen niet vinden en heb je ingesteld dat je client dan terugvalt op een d.net keyserver waardoor de blokjes daarheen zijn gestuurd.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
ik heb de logs ingekeken en er is 5x 8 WU en 1x24 WU geflushed, de rest is niet bij mij langsgeweest, ik denk dat er in de config iets verkeerd staat, of dat je geen connectie kon maken en hij de fallback heeft uitgevoerd.

Trouwens: Welkom bij DPC :)

Verwijderd

Topicstarter
De rest van de koeien staat wel goed ingesteld omdat alles via m'n eigen perproxy loopt, die instelling is niet in de koeien aangepast.

Ik denk echter dat ik het probleem al gevonden heb. Volgens mij heb ik m'n servertje niet gerestart na het veranderen van m'n ini. Dat nu dus ff gedaan en dus kijken of het goed gaat. Anders wordt het verder zoeken.

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

En welkom bij het gezelligste distributed computing team ter wereld bullseye.

Here, have a cigar :7

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

welcome ;)
Pagina: 1