Iiyama 19' MA901U óf HM903DT

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Ik ben er nu bijna uit met het bepalen welk scherm ik binnenkort ga kopen. Maar ik zit nog te twijfelen tussen bovenstaande types. De MA is een stukkie goedkoper, maar heeft iets lagere res dan de HM. Ik wil de monitor gaan combineren met een ASUSV8200 Deluxe. Welke zou dan verstandig zijn om te nemen. Wie heeft er ervaringen met beide. Plz geen antwoorden met neem een LG oid. Dat heb ik reeds gehad.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Kijk wat voor een 19 inch een fijne res is om te werken (ik denk 1600x1200 max) en kijk dan welke monitor dat aankan. Als dat de goedkoopste is, waarom zou je er dan meer voor uitgeven? En ik denk dat 1600x1200 al te hoog is voor een 19 inch hoor.

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:10

EraZor

Don't mention the war

Ik ben zelf een zeeeer tevreden gebruiker van een ma901u (vmp452). Heb absoluut niets te wensen over. Vind 'm zelfs een stuk mooier dan die nieuwe 'ronde' vormgeving van Iiyama. Over de beeldkwaliteit niets dan lof!

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 12:29 schreef obsidian het volgende:
Kijk wat voor een 19 inch een fijne res is om te werken (ik denk 1600x1200 max) en kijk dan welke monitor dat aankan. Als dat de goedkoopste is, waarom zou je er dan meer voor uitgeven? En ik denk dat 1600x1200 al te hoog is voor een 19 inch hoor.
CORRECTIE! IIyama kan tot 1920x1440.
1600x1200 kan minimaal nog op 85Hz

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Ik kan deze monitor bij een vriend kopen van zn werk, HM kost ongeveer 474 euro. De MA kost ongeveer 380 euro. Dat verschil kan nog wel in mn budget vallen, maar moet dan ook de moeite waard zijn. De HM is nieuw en ff wat topics gelezen dat er een aantal mensen zijn die goede ervaringen al hebben. Ik wil even checken of het verschil tussen deze 2 monitoren dusdanig is dat het toch de moeite waard is om de nieuwere te nemen. Met resoluties heb je enigszins wel gelijk, maar voor bepaalde games wel super strak.

Verwijderd

Ik zelf heb de 452, en ik wil nooit meer anders. Heb er een studie van 0,5 jaar voor gehad, voor het kiezen, maar uiteindelijk kwam ik bij de ma910u vanwege de prijs, 1600 x 1200 x 85 Hz (de specs zeggen van niet, maar tis toch echt zo) en de vormgeveing + het beeld>>smulluhhh. Die is lekker vierkant, en niet zo SUPER lelijk rond, dat vind ik dus echt geen pan. Als ik jou was zou ik dus de ma901u kopen.

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Kijk daar heb ik in ieder geval wat aan. Ik zit ook met dat voetje enzo, usb leuk, maar betaal ik daar dus meer voor? Ik denk het wel.

Maarre enny suggestion is very welkom nog natuurlijk.

Er is trouwens nog een verschil, je hebt de MA en de MF, ik begreep dat je dan wel het beste de MA kon nemen omdat dit de DiamaTron was en ietsies beter dan het schaduwmasker.

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/150#150 en er zijn hier volgens mij wel genoeg topics over.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.