"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
Alleen moet je het wel ff tegen Femme zeggen, anders krijgen we die subnaam niet eens!
[Mike]
Dus ik stem ook voor
"You're only as good, as what you did last week."
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Als ht een goede mooie volle site word is het natuurlijk ERG cool, en is iedereen voor, maar je moet wel eerst een boel mensen hebben die de zin en de tijd en de 'skills' hebben om tutorials te schijven. En aangezien ik betwijfel of dat zo goed gaat lukken, krijg je dan een halfgare linksite met 3 tutorials ofzo. En dan vind ik dat je het beter niet kan doen.
Een newssite als b.v. t.net is vanaf de eerste dag interessant, als hij word bijgehouden, een tutorial site moet je eerst een boel tutorials hebben.
Als je er van overtuigd bent dat dat gaat lukken, dan ben ik er uiteraard voor.
Just my 2 cents,
PanMan.
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Verwijderd
Ik heb al een klein irc tutortje gemaakt op mijn site, die is nog niet helemaal af maar 't begin is er.
www.xs4all.nl/~fev/roel/irc/index.html .
Layout aanpassen is geen probleem, ik heb maar een beetje in elkaar gezet...
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Er zijn al genoeg goede sites die tutorials maken en schrijven. En volgens mij is het gewoon beter om een site te maken met up-to-date links naar de tutorials, scripts en dergelijke. soort startpagina idee
dat heeft zich al bewezen dat het werkt, dus waarom het wiel opnieuw uit vinden!
En mensen die tegen zijn zul je hier niet veel vinden, want nemen niet de moeite op er op te antwoorden!
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Verwijderd
Ja dat zal wel, maar zijn er ook genoeg Nederlandse sites die dat doen??Er zijn al genoeg goede sites die tutorials maken en schrijven.
Ik prefereer toch de Nederlandse taal boven engels! :
Verwijderd
(misschien zijn er al veel maar kwaad kan het nooit)
Verwijderd
Verwijderd
Wat zegt vuurwerk over het plaatsen van de tutorials in html?
het up to date houden wel.
En ook is er het probleem dat je dan te veel knip en plak werk gaat zien en dat is niet goed voor het zelf leer idee wat wij tweakers horen te hebben.
Dus ik ben eigelijk een beetje tegen.
Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station