ftp.tweakers.net / tutorial.tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik heb al een tijdje dit idee in mijn hoofd..

wat als er nu een een ftp site is met allemaal tutorials, handige files, scripts, whatever is waar iedereen of alleen tweakers members mogen downloaden?

of een aparte tutorial site...misschien over PHP, en geschreven door verschillende tweakers members?

stem voor / stem tegen?

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

voor!!!!!!!!!
:) :)

Verwijderd

Natuurlijk ook VOOR!!!!!!! ;)

Alleen moet je het wel ff tegen Femme zeggen, anders krijgen we die subnaam niet eens!

[Mike]

• d33n
  • Laatst online: 30-04 15:52
ik ben ook voor!
php tutors zijn welkom!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
is een goed idee, al zie ik meer in een site dan in een ftp gedeelte. Omdat je natuurlijk wel wil weten waarover de tut gaat.

Dus ik stem ook voor

• oh,when?
  • Niet online
natuurlijk ga ik femme inlichten, ik wil alleen ff weten of er animo voor is, voordat ik een mooi voorstel ga schrijven voor Femme

"You're only as good, as what you did last week."

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 23:12

Robert

You have your answer..

voor

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05 13:34

Halfkakkende

Vandring

voor

MUZIEK!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-05 12:11

PanMan

Spun!

niet direct heel erg voor....
Als ht een goede mooie volle site word is het natuurlijk ERG cool, en is iedereen voor, maar je moet wel eerst een boel mensen hebben die de zin en de tijd en de 'skills' hebben om tutorials te schijven. En aangezien ik betwijfel of dat zo goed gaat lukken, krijg je dan een halfgare linksite met 3 tutorials ofzo. En dan vind ik dat je het beter niet kan doen.
Een newssite als b.v. t.net is vanaf de eerste dag interessant, als hij word bijgehouden, een tutorial site moet je eerst een boel tutorials hebben.
Als je er van overtuigd bent dat dat gaat lukken, dan ben ik er uiteraard voor.
Just my 2 cents,
PanMan.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Voor

Verwijderd

NIet echt voor want, natuurlijk is het handig dat er tutors zijn enzo, maar het nadeel is weer van PHP dat iedreen weer van t.net a like sites gaat bouwen. (Opzich hebbik daar nix op tegen) maar toch..... :)

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-05 11:30

Roel

screen -x addict

Dubbel en dwars voor !
Ik heb al een klein irc tutortje gemaakt op mijn site, die is nog niet helemaal af maar 't begin is er.
www.xs4all.nl/~fev/roel/irc/index.html .
Layout aanpassen is geen probleem, ik heb maar een beetje in elkaar gezet...

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Verwijderd

:) Voor! :)

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 13:37

BitByter

Prutst dit forum

voowr

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Tegen!
Er zijn al genoeg goede sites die tutorials maken en schrijven. En volgens mij is het gewoon beter om een site te maken met up-to-date links naar de tutorials, scripts en dergelijke. soort startpagina idee

dat heeft zich al bewezen dat het werkt, dus waarom het wiel opnieuw uit vinden!

En mensen die tegen zijn zul je hier niet veel vinden, want nemen niet de moeite op er op te antwoorden!

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

ben het met lucard eens, zijn al goede sites overal, maar als er mensen zijn die een site/ftp opzetten met tutorials; waarom niet?

DPC Team ColdFusion

Verwijderd

waarom zou je hier tegen zijn? als 't je nie bevalt gebruik je 't toch gewoon niet? d'r zijn genoeg mensen die 't wel handig vinden.

• b_buster
  • Laatst online: 19:42

b_buster

Ojajoh?

Er zijn al genoeg goede sites die tutorials maken en schrijven.
Ja dat zal wel, maar zijn er ook genoeg Nederlandse sites die dat doen??

Ik prefereer toch de Nederlandse taal boven engels! :

• HGM
  • Niet online

HGM

ik niet want de meeste programma's en talen zijn toch engels.. Dus kun je het beter meteen in het engels doen, dan in zo'n halfgare nl omzetting. Verder van de meeste (goede) programma's komen ook echt geen fatsoendelijke nederlandse boeken uit :)

Verwijderd

Misschien zijn er al zoveel maar Tweakers heeft een goede naam en iedereen weet dus waar hij het kan vinden. Ik ben voor.

(misschien zijn er al veel maar kwaad kan het nooit)

Verwijderd

Voor! Goed idee :) Kijk een paar dagen naar het PHP forum hiero en je ziet dat er behoefte is aan duidelijke nederlandse tutorials...

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

tweakers.net mag geen download site worden (of bevatten), dit i.v.m. de traffic-sponsoring door Vuurwerk.

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-05 21:28
je kunt die downloads toch ergens anders wel kwijt? Dan zet je de links op tutorial.tweakers.net bij VW.

Verwijderd

Hmm das niet zo fraai.. je kan ze natuurlijk wel ergens anders draaien maar als het een beetje populair wordt dan wordt dat al snel moeilijk.

Wat zegt vuurwerk over het plaatsen van de tutorials in html?

• KMK
  • Laatst online: 15-05 19:53

KMK

Kom op zeg er zijn servers zat dat is het probleem niet.
het up to date houden wel.
En ook is er het probleem dat je dan te veel knip en plak werk gaat zien en dat is niet goed voor het zelf leer idee wat wij tweakers horen te hebben.
Dus ik ben eigelijk een beetje tegen.

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

Pagina: 1