zeg in dit forum in welke cs clan je zit...
ikzelf zat in [=DS=] maar heb nu een andere maar die zal ik maar niet zeggen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
en waarom zeg je dat nie?Op dinsdag 05 februari 2002 12:05 schreef edonyx het volgende:
zeg in dit forum in welke cs clan je zit...
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
OkeOp dinsdag 05 februari 2002 12:25 schreef Frank128 het volgende:
Gaat er iemand ook nog een clan opnoemen die ik wel ken?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Owja daar hebben we nog wel eens tegen gespeelt dacht ikOp dinsdag 05 februari 2002 12:28 schreef MastahBlastah het volgende:
ik begon met FFC met n00b clan, speel nu 13 maanden in freakin, ben cl btw.
Aardige resultaten gehaald, 7e op 2on2, en nu 27e op nl ladder. nie slecht toch..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Owja die hebben we wel eens ingemaakt dacht ikOp dinsdag 05 februari 2002 12:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Oke
Ex- cLaN AaRz, maar is helaas dood nu..
Momenteel geen 1 clan meer..
uhm neej.. anders lees je die post daarboven ook ffOp dinsdag 05 februari 2002 12:30 schreef MastahBlastah het volgende:
kan kloppen, Dawnseekers toch.. met die gek van een trauma als clanleader? Die gek heb ik laatst ruzie gehad, begon op en eens racistische uitingen tegen me te roepen..
I'm seriousOp dinsdag 05 februari 2002 12:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
You wish
Welke clan ben jij dan van?
Haha owja klopt.. Toen speelde ik dacht ik ook nog mee.. Was echt een klote war toen, niks lukte enzo, iedereen chaggo.. En Mata speelde dik goed die war..Op dinsdag 05 februari 2002 12:33 schreef Frank128 het volgende:
[..]
I'm serious
dnc..
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Waarom in meerder clans?Op dinsdag 05 februari 2002 13:30 schreef Captain Pervert het volgende:
Haha!
Ik zat in [RAG], maar dat ging niet zo goed, toen ging ik bij [k.u.t.], was wel coolMaar toen ging ik toch maar overstappen naar [=SFB=], daar kreeg ik alleen ruzie met wat lui die in [RAG] zaten en wat anderen van [JG]. Daar ben ik dus ook weggegaan, toen nog een tijdje in [GG], [HTE], [JmJ] en [$tront] gezeten.
Nu ben ik lid van [GhR], [EEK] en [IbI].
Hahahahahaah! Je dacht toch niet dat dat waar was he?
Zoek vrienden ofzo. Je gaat toch niet met vreemden spelen? Daar is geen reet aan. Doe het met mensen die je goed kent, dat is veel cooler.
[afbeelding]
🌞🍃
hahahah ben ut wel eens met de strekking van je woorden.Op dinsdag 05 februari 2002 13:30 schreef Captain Pervert het volgende:
Haha!
Ik zat in [RAG], maar dat ging niet zo goed, toen ging ik bij [k.u.t.], was wel coolMaar toen ging ik toch maar overstappen naar [=SFB=], daar kreeg ik alleen ruzie met wat lui die in [RAG] zaten en wat anderen van [JG]. Daar ben ik dus ook weggegaan, toen nog een tijdje in [GG], [HTE], [JmJ] en [$tront] gezeten.
Zoek vrienden ofzo. Je gaat toch niet met vreemden spelen? Daar is geen reet aan. Doe het met mensen die je goed kent, dat is veel cooler.
[afbeelding]
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
ROFLPIMP!!Op dinsdag 05 februari 2002 13:36 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Waarom in meerder clans?
En vooral ook: Waarom verlaat je zoveel clans, het is toch leuk om in 1 clan te zijn en te blijven?
En dat ze niet zo goed zijn.. ach, het gaat toch meer om de gezelligheid?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
So fucking what? In de tijd van de dino's hadden ze tenminste gehoord van gameplay, tegenwoordig is het all graphics, no content.Op dinsdag 05 februari 2002 13:43 schreef edonyx het volgende:
yepz, dat vind ik ook wel, ik heb nu een vriendenclan binnenkort genaamt DLC het is wel een wolfenstein clan, maar het word waarschijnlijk ook een u2 clan (geen CS want dat stamt inmiddels ook al uit de tijd van de dino's ofzo)
na-aperOp dinsdag 05 februari 2002 13:30 schreef Captain Pervert het volgende:
Haha!
[afbeelding]
geef je 100% gelijkOp dinsdag 05 februari 2002 13:49 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
So fucking what? In de tijd van de dino's hadden ze tenminste gehoord van gameplay, tegenwoordig is het all graphics, no content.
neeeeeee niet weer cheater-discussieOp dinsdag 05 februari 2002 13:53 schreef edonyx het volgende:
En BTW CS zit vol met cheaters, en daar word ik echt kotsmisselijk van, echt sierra en valve zijn echt zielig, ze moeten toch iets kunnen verzinnen om het wat veiliger te maken.
een discussie mag best, anders wordt het weer zo'n saaie opsom-topicOp dinsdag 05 februari 2002 14:01 schreef edonyx het volgende:
Ermm volges mij zijjn we ier een beetje af aant dwalen, het was eigenlijk de bedoeling dat de deelnemers hier postten in welke clans ze zaten......
Verwijderd
[WeZeL]..... die OwntOp dinsdag 05 februari 2002 12:25 schreef Frank128 het volgende:
Gaat er iemand ook nog een clan opnoemen die ik wel ken?
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
R2D hebben we 2 keer war tegen gespeeld d8 ikOp dinsdag 05 februari 2002 12:08 schreef RonnieB82 het volgende:
nu nog [R2D] (ready to defuse)
ben al trial bij =|KOE|= (knights of evil)
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
ja klopt ja.... (ik deed toen niet mee btw, mn nick is KiLLeR_DwArF)Op dinsdag 05 februari 2002 14:38 schreef R4NCOR het volgende:
[..]
R2D hebben we 2 keer war tegen gespeeld d8 ik(en gewonnen
)
* R4NCOR zit in [BmP]
http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=71030
Op dinsdag 05 februari 2002 14:41 schreef RonnieB82 het volgende:
[..]
ja klopt ja.... (ik deed toen niet mee btw, mn nick is KiLLeR_DwArF)
maar ik wil bij R2D weg, zijn te jong daarzo... (gemiddelde leeftijd is 13 daar) en ze zeiken teveel als ze niet kennen winnen....
ik zit dus ook in [GoT], m'n 1e CS clanOp dinsdag 05 februari 2002 14:40 schreef Kees het volgende:
Achja, ik ben een beetje clanvast, sinds ik CS speel speel ik bij [GoT], en dat is dus sinds januari 2000.
We hebben het altijd wel leuk gehad en redelijk gestaan op CB, internationale ladder stonden we ooit zo rond de 10e pos, en de NL ladder stonden we laatst ~9/10 weet niet waar we onderhand staan, al even niet gekeken
Ik heb onderhand al tegen behoorlijk wat andere clans gespeeld, vele daarvan leven niet meer, wat bij sommige clans ook maar goed was, maar bij een aantal ook heel jammer
is echt sneu ja...Op dinsdag 05 februari 2002 14:44 schreef R4NCOR het volgende:
[..]
Couldn't agree more.. Sommige members echt een stelletje drammende kleuters
(No offence, ik doel in ieder geval niet op jou.)
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq