Kan iemand mij vertellen waar ik een Asus I-panel kan bestellen (prijs erbij aub) en wat meer informatie hierover verlenen
heb je weleens gehoord van Prijsindex.net en tweaker.net buyers guide
Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
IS zeker alleen aan te sluiten op een asus mobo? Of valt dat te modden
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Idd alleen op (bepaalde) ASUS mobos.. Zit hier aangesloten op de TUV4X van mijn server. Dat valt niet te modden, je hebt daarvoor een speciale aansluiting op de mobo 
Ik had hem gehaald bij Comptechworld in Naarden voor 21 euro. Online bestellen kan natuurlijk ook, check bovenstaande replies..
Ik had hem gehaald bij Comptechworld in Naarden voor 21 euro. Online bestellen kan natuurlijk ook, check bovenstaande replies..
ik had hem bij mycom weg, de mods ff toegepast, en nu een heerlijk speeltje...
zoek maar eens i-panel, daar staan de mods door mij wel geschreven, en ander vraag er maar om, plant ik ze hier wel neer...
zoek maar eens i-panel, daar staan de mods door mij wel geschreven, en ander vraag er maar om, plant ik ze hier wel neer...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
-==***[[[Zie pricewatch op T.net]]]***==-
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()