Toon posts:

Specs Iiyam Vision Master 450

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie titel, en niet de Pro versie aub.

Ik ben op zoek naar de maximale horizontale sync frequentie, dit moet iets van 110KHz (mischien meer) wezen.

Heb al op IIyama sites gezocht maar daar staat geen info meer. Dus eigenaars wees eens zo vriendelijk om ff in je boekje te kijken. :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012937298

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
mooi schermpie, ben vooral onder de indruk van de refresh rate

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.

Gooit Iiyama er een veiligheids marge op? Het valt me namelijk op dat je nooit de maximale frequentie in kunt stellen. Volgens hun tabellen zou je op 1152x864 120Hz kunnen draaien maar hij geeft niet meer aan dan 100Hz. Tenzij je de optie "modi die hij niet weer kan geven verbergen" uit zet.
(Iiyama driver gedownload en geinstalleerd)

svp geen reacties met 85Hz is genoeg en meer dan zoveel herz zie je toch niet (daar staat de search vol mee :( )

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 22:47 schreef Slashhead het volgende:
Gooit Iiyama er een veiligheids marge op?
Uhm..volgens mij wel. Boven 85-90Hz krijg je een soort "beeldvervorming". Dan is de frequentie niet meer optimaal.

Verwijderd

Kan je VGA kaartje bij die resolutie nog wel boven de 100Hz weergeven?

Ik noem ook maar wat. :+
Op dinsdag 05 februari 2002 22:47 schreef Slashhead het volgende:
Bedankt.

Gooit Iiyama er een veiligheids marge op? Het valt me namelijk op dat je nooit de maximale frequentie in kunt stellen. Volgens hun tabellen zou je op 1152x864 120Hz kunnen draaien maar hij geeft niet meer aan dan 100Hz. Tenzij je de optie "modi die hij niet weer kan geven verbergen" uit zet.
(Iiyama driver gedownload en geinstalleerd)

svp geen reacties met 85Hz is genoeg en meer dan zoveel herz zie je toch niet (daar staat de search vol mee :( )

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 15:18 schreef Brop het volgende:
Kan je VGA kaartje bij die resolutie nog wel boven de 100Hz weergeven?

Ik noem ook maar wat. :+
Dat is nu even niet de isue (RAMDAC is 350MHz). Het gaat erom dat Iiyama waarschijnlijk een 100Hz begrenzing gebruikt. Nu gaat het niet om 100Hz maar waarschijnlijk is er sprake van een procentuele veiligheidsmarge waardoor je bepaalde refreshrates (die binnen de specs vallen) niet kunt gebruiken omdat Iiyama dat via de drivers onmogelijk maakt.
Het gaat mij er dus om of er iemand is die dit kan bevestigen.
Pagina: 1