laatst heb ik een computer in elkaar gezet, alleen hij gaf geen beeld. Het agp-kaartje is goed, en het monitor ook. Hij start wel op, maar hij geeft ook geen piepjes.
Hoe kan ik dit oplossen ?
Verwijderd
"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
klein beetje schopje, maar tochOp dinsdag 05 februari 2002 17:36 schreef ureal het volgende:
Refresh rate te hoog.
Heb het zelf gehad met een sis6326 videokaart en een standaard 15 inch monitor.
Bij win98se en me doet de monitor het voor geen meter.
En bij WIn2k en XP weer wel.
Verwijderd
Heel simpel, je moederbord maakt contact met je kast.Op dinsdag 05 februari 2002 11:39 schreef lord_farquaad het volgende:
laatst heb ik een computer in elkaar gezet, alleen hij gaf geen beeld. Het agp-kaartje is goed, en het monitor ook. Hij start wel op, maar hij geeft ook geen piepjes.
Verwijderd
Verwijderd
Hmmm lees ff wat die zegt start gewoon op geen piepjes of zo!!!Op zaterdag 09 februari 2002 11:56 schreef Mcart het volgende:
[..]
Heel simpel, je moederbord maakt contact met je kast.
Haal je moederbord eruit en leg hem op een krant zodat hij geen contact maakt anderen dingen. SLuit alles aan op het moederbord. Ik durf te wedden dat hij het nu wel doet. Je moet voetjes isolatie voetjes tussen je moederbord en je kast doen of eerst met een paar schroefjes vastzetten maar niet met zoveel, vaak zijn die schroefjes de oorzaak.
succes.
Dat niemand anders hier op is gekomen, dat valt mij echt tegen. Heb dit probleem al vaker gehoord. Dat geswijmel soms ook, gewoon als je het niet weet reageer dan niet.