Namezero.... is da wa?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd wat gemist over Namezero geloof ik.

Ze bieden je een gratis .com domein enzo aan, en allemaal gratis.

Maar hoe gratis is gratis?
Hoe zit het met:
- Snelheid
- ik zag dat je een lelijke banner in beeld kreeg
- datalimiet?
- onverwachte kosten?
- nog meer addertjes onder het gras??

Dat wou ik ff weten voordat ik er aan begin :)

Verwijderd

is gratis, snelheid is niet van toepassing omdat je jouw site niet bij hun op een server zet, wat Namezero doet is gewoon doorverwijzen naar de server waar je pagina's op staan, je hebt dus ook geen datalimiet en ook geen onverwachte kosten, en JA je krijgt een enorm GROTE en lelijke banner in beeld. ik ken geen addertjes..

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
snelheid: het was erg traag en soms onbereikbaar bij sommige providers (dns probs ofzo), maar nu is het volgens mij wel wat verbeterd, maar hij blijft niet echt snel

Banner: is weg te krijgen met verschillende scriptjes.

Datalimiet: geen, je krijgt geen webruimte, je moet een andere provider hebben waar alles opstaat. Je Name0 adres wordt daar naar doorgelinkt.

Onver. kosten: voor zover ik weet niet.. vul gewoon een nepnaam in en ze kunnen je nix maken.

Adders: het adres is niet van jou, maar van Namezero. In de voorwaarden staat wel dat ze je adres niet doorverkopen en dat je hem wel zelf kunt overnemen.

Zo zit het ongeveer. De registratie duurt wel erg lang (3 weken ofzo). En je zou ook bij www.x1.nl een redirect adres kunnen nemen, want zo'n domeinnaam staat ook niet echt stoer meer als iedereen hem gratis kan krijgen...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ohja, die banner is nu nog eenvoudig weg te krijgen (het is gewoon een frame), maar ze zijn bezig om die anti-scriptjes weer te omzeilen. Eentje werkt al niet meer en ik denk dat ze nog wel even doorgaan. Ik denk dat ze uiteindelijk wel een andere banner plaatsen die niet/zeer moeilijk te verwijderen is. En dan zit je dus met je domeinnaampje en een levensgrote, niet weg te krijgen banner...

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09-2025
Jep, banner is weg te halen, en zo groot is die niet.

Het laden van de site gaat nu wel oke, alleen is het forwarden van de email retesloom...

Stuur je bijvoorbeeld wat naar mijn email adres, dan komt het een dag later pas in mn mailbox...
Erg balen dus...

Maar goed, er wordt door Namezero aan gewerkt hebben ze me verteld...

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Thnx, Namezero is dus niet echt geweldig.

Ik dacht 't al :(

Maar die x1.nl ziet er interessant uit, lijkt wel veel op cjb.net
Pagina: 1